Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. dec 2015, 13:31

Sevii skrev:Stod og skulle finde en sang på min mobil inden jeg skulle gå en lang tur. Jeg kigger så op, faktisk i et ret godt humør, og så får jeg øje på en mand der stirrer på mig og derefter siger ret flabet og arrogant, "ja, bliv hellere en del af virkeligheden i stedet for at leve dit liv i din mobil". Man kan se han rigtigt synes han er smart og griner også af sin kommentar.
Så røg mit smil, fordi det var da upassende (og uforventet) når han slet ikke kender mig, så jeg svarer igen uden at tænke mig om: "hvem vil da det hvis du er en del af virkeligheden". Han råbte et eller andet af mig, men afsluttede samtalen ved at gå videre og sige: "nu skruer jeg altså op for musikken".
Der blev jeg måske også lidt upassende, men sikke dog en idiot. :genert:


Hvor dejligt at læse om et snappy comeback, der ikke først dukkede op dagen efter :blomst:
12
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 3. dec 2015, 13:32

Jeg kan godt tage mig selv i at blive Dykkersild 7 år - når en af mine kolleger fra min afd. aldrig, aldrig, aldrig tager noget lækkert med men er der som den første og kører ind i munden når vi andre giver noget. Jeg bliver sådan lidt børnhaveagtig og får lyst til at råbe: du må ikke få noget røv-guitar.
I dag nøjedes jeg med at sige - 1 til hver til alle har fået, i en lidt skarp tone.
6
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 3. dec 2015, 17:38

Jeg var muligvis den der var en anden der mente var upassende.

Der var et par elever der var lidt længe om at komme op i klassen og lige de to her, de er ofte lidt langsomme.
Jeg gik ned i skolegården og kiggede efter dem. De kom gående i meget langsomt tempo, så jeg råbte: LØB!

Vores skole bliver brugt som valgsted og i samme øjeblik var en pæn dame på vej over skolegården. Hun reagerede hurtigere end mine elever. Men hun løb ikke :-D det gjorde de.
Undskyld dame.
5
Klimatosse
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Zombie » 3. dec 2015, 17:40

At spytte på en hund, der gør af én.

En af de få gange, jeg råber og bander upassende i det offentlige rum
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16116

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 3. dec 2015, 20:41

Upassende at man i forbindelse med flytning og dermed ændring af abonnement (samme udbyder - nyt produkt) har aftalt med kundeservice at man bare skulle sende gammelt teknik retur med serviceteknikeren.

I dag har vi fået en regning på 1000,- for ikke returneret udstyr.

Jeg er gal!
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 3. dec 2015, 21:20

DetSorteCirkus skrev:
Sevii skrev:Stod og skulle finde en sang på min mobil inden jeg skulle gå en lang tur. Jeg kigger så op, faktisk i et ret godt humør, og så får jeg øje på en mand der stirrer på mig og derefter siger ret flabet og arrogant, "ja, bliv hellere en del af virkeligheden i stedet for at leve dit liv i din mobil". Man kan se han rigtigt synes han er smart og griner også af sin kommentar.
Så røg mit smil, fordi det var da upassende (og uforventet) når han slet ikke kender mig, så jeg svarer igen uden at tænke mig om: "hvem vil da det hvis du er en del af virkeligheden". Han råbte et eller andet af mig, men afsluttede samtalen ved at gå videre og sige: "nu skruer jeg altså op for musikken".
Der blev jeg måske også lidt upassende, men sikke dog en idiot. :genert:


Hvor dejligt at læse om et snappy comeback, der ikke først dukkede op dagen efter :blomst:


Jeg er egentlig lidt overrasket over min egen reaktion. Normalt bliver jeg bare stille, fordi man bliver jo overrasket, når folk er åndssvage, da man ikke regner med det. Måske var det fordi jeg var i sådan et godt humør på det tidspunkt, men hvor havde jeg det godt med mig selv efter, hehe. :fløjt:
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 3. dec 2015, 22:05

Jeg har en fritidsinteresse, som jeg går til om torsdagen og der er en på mit hold, som gør mig så sønderrivende arrig hver gang, at jeg har lyst til at tude.
Hun shysser på folk h.e.l.e tiden. Men først, når hun har snakket færdig. Den er sikker hver gang "bla bla bla hahah, bla bla. SSSHHHHH!!"
Jeg får helt sindsyg spat!
Og hun blev sur idag, fordi jeg spurgte læreren om hun ville hjælpe med at rette en fejl vi blev ved at lave "på en vildt demotiverende måde"
Hun gør mig både rasende og ked af det. Hun er så pissesur og så er jeg den demotiverende :(
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 4. dec 2015, 10:10

Min far..
Sidste år valgte han ikke at komme til hverken min eller min drengs fødselsdag fordi jeg sagde nej til at han måtte slæbe den dame han var flyttet sammen med efter at ha kendt hende et par uger med.
Senere kom han,angiveligt på hyggebesøg,men han kom udelukkende for at skændes og i stedet for at sige det forsøgte han at starte et skænderi han kunne give mig skylden for, han blev ved at modsige mig med de mest mærkelige ting men jeg lod det passere for familiefredens skyld...så han ventede til jeg var udenfor hørevidde og så flippede han ud på min dreng som ikke havde gjort noget galt i stedet.
Jeg hørte ham græde og gik ind og smed min far ud og sagde han skulle holde sig væk for fremtiden,han råbte og rasede, det er altid sådan noget meget aggressivt noget med at vise tænder og den slagsmin dreng var helt fra den og bagefter tog det sin tid at få ham til at få ham til at falde til ro og forklare ham at det aldeles ikke var ham der havde gjort noget galt.

Det var i januar,det fyldte en del de første måneder men vi har slet ikke talt om det længe,og nu bliver jeg så tæppebombet med sms'er om hvor gerne min far vil give ham gaver når min dreng bliver 5 i næste uge.

Well,det var ikke så vigtigt at deltage sidste år så det går nok uden.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 4. dec 2015, 20:14

Julefrokost, hvor ingen drikkevarer - ud over vand - er alkoholfrie.
2
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 4. dec 2015, 22:12

Jeg har været ude og kigge på en ny vinterjakke, og da jeg var på vej ned til prøverummene så jeg kunne kigge i spejlet, trak en ekspedient gardinet til side inde i et af de andre prøverum for at spørge hvordan det gik. Kvinden skulle prøve en top på og stod derfor kun i BH. Det synes jeg er upassende af en ekspedient.
14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 5. dec 2015, 22:32

Jeg var på vej hjem til en ven tidligere idag og så noget dybt upassende, faktisk så upassende at jeg ringede 114.

Jeg står og venter på en bus i et kryds, skråt overfor ligger der en kirke med tilhørende kirkegård. Ved siden af kirkegården er der en lang række med parkeringspladser.
Der stod en mand og gik frem og tilbage imod hvad jeg gætter på er hans bil (siden han havde nøglen) og busstoppestedet. Jeg stod lidt i min egne tanker og så først at han smed noget papir fra sig, upassende i sig selv, men da han så kigger sig rundt over skuldren og tydeligvis sætter ild til noget begynder jeg at stirrer mere.
Idioten tændte fandme fyrværkeri som han smed ind på kirkegården og gik så over til bus stoppestedet på den side af vejen, så tilbage til sin bil for at rode ved forsædet også lavede samme nummer igen. Det satte simpelthen mit pis i kog. Han gjore det 3 gange imens jeg stod der og skulede ondt.

Politiet takkede for anmeldelsen da jeg endelig kom igennem og ville køre hen og tage et kig på det, og selvom jeg nu sad i bussen så fnyste jeg stadig arrigt.
Hvad fanden sker der for at det på nogen måde er okay.
Forhåbenligt fik de ham, også for at fyre fyrværkeri af på denne tid af året hvor det er ulovligt
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. dec 2015, 22:47

Jeg blev i dag ekspederet af en kvinde, der knap nok så på mig, fordi hun havde alt for travlt med at tale med en kollega.
Emnet for deres samtale? Den dårlige kundeservice, kollegaen havde fået i Føtex...
24
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. dec 2015, 00:01

Så fik jeg overstået julefrokosten uden de store skrammer.
Min bordherre sidder og snakker med dem overfor os, om noget med at gå alene i byen når man er gift, de viser hinanden deres vielsesringe, jeg er ikke lige med i den samtale. Men så læner han sig over til mig og siger indforstået at "Han bare lige skal slå ud med armene, så flyver vielsesringen nemlig af hans finger" og jeg sidder virkelig og tror ikke mine egne ører. :ticks:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. dec 2015, 01:02

Endnu er DF'er blamerer sig :rulle:
http://politik.tv2.dk/2015-12-05-dfer-f ... uleglaeden

"FLYGTNINGEHJÆLP ØDELAGDE JULEGLÆDEN"
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 6. dec 2015, 04:25

DetSorteCirkus skrev:Endnu er DF'er blamerer sig :rulle:
http://politik.tv2.dk/2015-12-05-dfer-f ... uleglaeden

"FLYGTNINGEHJÆLP ØDELAGDE JULEGLÆDEN"


Ej for helvede. Hvor lille kan man være? :puke:
5
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"