Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 4. dec 2015, 08:45

Jeg har lige opdaget, at jeg har fået skiftet køn på Manuskriptforfatteren i Debattens julekalender. Sorry - jeg trænger vist til briller. Måske kan han være crossdresser? :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Thestral » 4. dec 2015, 09:22

Jeg har weekend nu :banan:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf hotlips » 4. dec 2015, 16:55

nu håber jeg det bliver hvor det skal..

Skal vi aldrig ha en havetråd herinde?

Blomsterverden.dk der i forvejen er en af de billigste sider har 50% på deres tulipanløg men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrive det,især de store fyldte sorter er der meget at spare på,normalprisen på papegøjetulipaner ligger på 50-80 kr,nogen steder koster de 100,men de Koster 20 kr derinde nu.

Jeg har bestilt for 300,jeg smider normalt aldrig penge ud til fjas men hos Bakker havde de samme kostet 1200.

Det er muligt det kun er mig der er havetosset nok til at gide bruge krudt på det nu,men jeg tænkte nogen burde fortælle folk det,jeg har ikke styr på hvem her der er havefolk, eller på reglerne for reklame,men jeg har ingen forbindelser til den side.

...og nu kan jeg dårligt vente,jeg får både stribede og nogen fyldte,nogen frynsede,nogen flerfarvede kæmpetulipaner, nogen med mange blomster på hver stilk.

jeg tror måske jeg vil lade mig inspire af mine indiske havevenner,de har hvad vi vil kalde en meget holistisk tilgang til planter og blomster,kaktusser regnes for dårlige for helbredet,blomster regnes for sunde,sådan helt reelt nærmest som vi tænker på kosttilskud eller lykkepiller,og de har også regler for hvilke farver man planter ved døren,hvor man sidder,hvor man er aktiv osv,det tror jeg jeg vil prøve at ha i tankerne når jeg skal vælge pladser til de her nye vidundere jeg får med posten snart.
Senest rettet af hotlips 4. dec 2015, 17:35, rettet i alt 1 gang.
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 4. dec 2015, 17:05

Jo vi skal. En tråd fyldt med spørgsmål, gode råd, flotte billeder, tragiske tilbageslag, træst havearbejde og alt det andet dejlige i en have. Sæt i værk. :ivrig:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 4. dec 2015, 17:28

Fillie skrev:Jeg har lige opdaget, at jeg har fået skiftet køn på Manuskriptforfatteren i Debattens julekalender. Sorry - jeg trænger vist til briller. Måske kan han være crossdresser? :lol:


Ej altså. Så er det mig der skal redde den :rulle: Nå, men kan vi ikke bare lege hun stadig er kvinde som bare lige led af midlertidig kønsforvirring? :lol:
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 4. dec 2015, 17:35

Flora skrev:
Fillie skrev:Jeg har lige opdaget, at jeg har fået skiftet køn på Manuskriptforfatteren i Debattens julekalender. Sorry - jeg trænger vist til briller. Måske kan han være crossdresser? :lol:


Ej altså. Så er det mig der skal redde den :rulle: Nå, men kan vi ikke bare lege hun stadig er kvinde som bare lige led af midlertidig kønsforvirring? :lol:


Nej nej, det er omvendt - det er en mand, som jeg fik lavet om til en kvinde. :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 4. dec 2015, 17:37

Jeg elsker mit arbejde og jeg elsker de kunder der med deres humør er med til at gøre en god dag endnu bedre. Dem var der så mange af i dag, at jeg nu - 10 timer efter jeg mødte ind - er på vej hjem med et stort smil :D

Undervurdér aldrig den effekt et smil og en sjov kommentar kan gøre, det kan måske være lige dét, der gør forskellen :)


Disclaimer: Jo jeg ved godt det ikke altid man har overskuddet til det og det er helt fair. Nogengange møder man også en ekspedient der bare ikke er det værd.
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2015, 19:29

Jeg foreslog det et par gange på Den Unævnelige (tm), men det druknede vist. Nu prøver jeg igen: Wizzze, din rådgivning om ugens vintilbud var fantastisk. Kunne du ikke oprette sådan en tråd herinde? Det var lige mit niveau - og så kunne det også være, jeg kunne finde nogle flere lækre konsum-vine produceret efter apassimento-metoden ... :savl:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 4. dec 2015, 21:48

Fillie skrev:
Flora skrev:
Fillie skrev:Jeg har lige opdaget, at jeg har fået skiftet køn på Manuskriptforfatteren i Debattens julekalender. Sorry - jeg trænger vist til briller. Måske kan han være crossdresser? :lol:


Ej altså. Så er det mig der skal redde den :rulle: Nå, men kan vi ikke bare lege hun stadig er kvinde som bare lige led af midlertidig kønsforvirring? :lol:


Nej nej, det er omvendt - det er en mand, som jeg fik lavet om til en kvinde. :lol:


Forvirringen er total! Jeg håber min fortsættelse kommer til at give mening :lol:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 5. dec 2015, 00:12

Fillie skrev:Nej nej, det er omvendt - det er en mand, som jeg fik lavet om til en kvinde. :lol:

Jamen, så er alle aktuelle pc-krav jo opfyldt! :afro:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 02:18

Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 04:43

kidkomb skrev:Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:



Hong kong ? :nerve:

Fortæl fortæl. :-D
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 04:45

Firebird skrev:
kidkomb skrev:Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:



Hong kong ? :nerve:

Fortæl fortæl. :-D

Utrolig lurvet værtshus i Nyhavn, under en stripklub, som har åbent for evigt. Det er stedet man går hen, når alle andre steder lukker. Her slutter en bytur gerne kl 11 om formiddagen :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 04:53

kidkomb skrev:
Firebird skrev:
kidkomb skrev:Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:



Hong kong ? :nerve:

Fortæl fortæl. :-D

Utrolig lurvet værtshus i Nyhavn, under en stripklub, som har åbent for evigt. Det er stedet man går hen, når alle andre steder lukker. Her slutter en bytur gerne kl 11 om formiddagen :lol:


GUUUUUUDER :gisp: Eksisterer den endnu? Jeg var derinde den aften Brdr. Olsen vandt grand prixet. Det er GODTNOK nogle dage siden. :lol:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 04:57

Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"