Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Ado » 5. dec 2015, 08:08

Jeg havde lige en alvorssnak med mig selv i aftes. Over min barnlige reaktion på at blive kylet ud af singlegruppen. "Grow up, for fanden. Du var der jo kun for underholdningens skyld og få at booste dit eget selvværd. Kom så videre og accepteér, at du ikke lige passede ind der".

Så det gjorde jeg. Og det var tiltrængt og rart.


Her til morgen måtte jeg sålige have endnu en snak. Det gik dårligt for mig i DR's pakkeleg. Jeg slog sjældent seksere og alle stjal fra mig. Og så kom jeg til at skælde de andre ved spilbordet ud. Også selv om jeg godt ved, at de bare er fiktive tegneseriefigurer. "Røvhul" - "Møgtøs" - "Snotunge" - "Melorm" og "Lede negertøs" - udtalt på jysk - Og det er sgu ikke en 40 årig kvinde værdig at være sådan.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Lurende Peber » 5. dec 2015, 08:21

Formentlig i morgen.
Julefrokost med lige præcis de venner gennem mere end 25år, hvor vi med 95% sikkerhed ender med at drikke som for 25år siden. :rulle:
5
Registreret Gammel Gris :gris:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf bluetof1 » 5. dec 2015, 09:16

Jeg tænker "grow the fuck up!" når jeg løber gennem mit hus om natten fordi jeg er mørkeræd og bange for at nogen er efter mig :rulle:

Jeg tænker også at jeg er infantil på den nederen måde når jeg kilder mit sovende barn fordi det ser så hysterisk morsomt ud når hele hans ansigt krøller sammen... :blush:
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Animi » 5. dec 2015, 13:45

Det gør jeg når jeg på mine fridage ender med at sove til kl 13, stå op og så bruge resten af dagen på at se tv-serier og kun indtage chips og sodavand. Så tænker jeg at jeg nok snart burde "grow up" og rent faktisk være lidt produktiv, så jeg ikke sidder og panikker over en opgave der snart skal afleveres, når jeg har haft over en måned til at skrive den
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Joe » 5. dec 2015, 14:34

Persnikedy skrev:
Jahon skrev:
Persnikedy skrev:
Ah, på den måde "Grow Up!"

Så må min skræk for eddekoppe jo nok nok nævnes hvis vi er mere over i det nederen. Det er jo ikke farlige, reaktionen er jo abre som om det var en tiger der sad på væggen og kiggede


Jeg har simpelthen også så mange åndssvage ting, jeg er bange for, som burde være gået væk med alderen. Blandt andet balloner og meget store statuer. Og spøgelser... Seriøst, jeg er 26 og bange for spøgelser. Jeg er ikke engang sikker på, jeg tror på spøgelser, men jeg er stadig bange for at se et.

Til gengæld er jeg ikke bange for edderkopper, men jeg føler med dig, og håber for din skyld på, at du ikke bor på landet eller andre steder, med mange edderkopper.


Heldigvis er Århus ikke så langt ude på bølandet, men de store fede nogle kommer stadig hvert efterår.
Jeg er dog blevet så voksne at efter jeg er fløjet igennem rummet i panik så kan jeg godt dræbe bæstet. Men jeg når altid lige panik stadiet først.

Den med ikek at tro på spøgelser men stadig være bange for dem kender jeg godt lidt til :genert: . Hvilket er åndssvagt siden jeg elsker spøgelses doku og haunted serier, men jeg får altid svært ved at sove selvom jeg ikke tror en skid på det. Og jeg bliver 30 til feb

Balloner.. Nu er jeg måske flabet at spøger men hvad er det med balloner? Er det knaldet de giver når de sprænges eller følelsen af dem eller noget helt 3?


Det er både knaldet, men især følelsen af at røre ved en. Synes de føles så klamme, og jeg kan virkelig være nervøs over at komme til at røre en, når jeg er i nærheden. Og ballondans er seriøst bare det værste, og jeg er enormt glad for at det trods alt er mere end fem år siden, hvor jeg sidst blev udsat for den leg (og takkede nej. )
Gruer for den tid hvor vi får børn, for hvordan forklarer man lige den imaginære unge, at mor ikke vil have balloner i hjemme eller at de ikke må få en ballon når de er i byen, eller hvad ved jeg?
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Sophaya » 5. dec 2015, 18:22

Allmost_Famous skrev:Jeres barnligheder er godt nok nuttede og harmløse... :genert:

Der er en fra mit ene undervisningshold, som jeg simpelthen ikke kan holde ud. Hun er en rigtig brown-nose, teacher's pet-agtig type (bare uden noget at have det i), og hun er SÅ irriterende, afbryder konstant, og er bare dum og grim og en rigtig prut. Det er hun selvfølgelig ikke, men fordi jeg ikke kan lide hende, er hun det i mit hoved.

Når hun bliver sat på plads af nogen, fryder jeg mig godt og grundigt over det. Ren lykke. Det føles som om jeg får serveret en friskbagt brownie og tilbud om fodmassage når jeg ser hende med det der betuttede ansigt, hun får, når nogen irettesætter hende. Ammenamme!

Der burde jeg fandeme være mere voksen, men det er jeg altså bare ikke.


Sådan en har jeg altså også med nogle personer. En dreng fra mit studie hængte hele skylden for en episode, der kunne få en anden smidt ud, over på mig - på trods af at jeg intet havde med det at gøre. På nogen måde! Det var så random og tarveligt, og hver gang han åbner munden nu får jeg lyst til at vælte borde og kaste stole efter ham. Når han siger noget forkert får jeg lyst til at grine højt. Føj, hvor jeg fryder mig. Og for fanden, hvor jeg håber han træder på en legoklods. Hver dag. Resten af sit liv.
9
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf 2SHY » 5. dec 2015, 18:37

Jeg er ret glad for at jeg ikke er den eneste der er bange for spøgelser og zombier :genert: Jeg har en ret livlig fantasi og kan fuldstændig psyke mig selv så det er helt grotesk. Jeg kan endda præstere at sidde i min seng med fødderne oppe i sengen (for der kunne være noget under sengen jo!) og holde mig til min blære er tæt på at briste fordi jeg er bange for at gå ud og tisse :blush2: Selvom jeg tænder lyset i gangen og på badeværelset så skal jeg ikke nyde noget af at se i spejle eller bruge god tid på at gå turen for sæt der skete noget ubehageligt!

Det er komplet tåbeligt selvom jeg rent faktisk tror på ånder og spøgelser men altså... Hvorfor skulle det være mere sikkert i min seng end i resten af huset?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf GoGetter » 5. dec 2015, 18:38

Til julefrokost i går "lånte" jeg min kontorroomies rensdyr fra det meget koordinerede og stilfulde juletableau af rensdyr i skov med lys, som hun har lavet på vores kontor. Modificerede den sammen med de andre ved bordet, så man nu virkelig kan se at det er en han, og satte den tilbage i opstillingen da jeg hentede min taske på vej hjem. Nu går jeg og gnækker over, hvornår hun opdager det - totalt barnligt.

I den mere alvorlige ende, jeg skal se at få søgt mig et nyt job, holde op med at ryge og finde en mand at få unger med. Blive voksen for alvor.
11
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. dec 2015, 18:42

Når jeg får en ubeskrivelig trang til at skrive grimme ting til folk på FB.
For eksempel da sminkelederen ved årets vinterspil, som jeg ikke fik lov at være med i, efterlyste sort tandlak, og jeg flere gange var meget tæt på at poste svar som:"Godt nok ærgerligt for dig, at jeg ikke er med, for jeg har tandlak og nej, I må ikke få det.", selv om jeg ikke har noget at bruge det til.
Jeg blev nemlig også afvist, da jeg tilbød at være med i sminken, og så blev jeg for alvor tøsefornærmet.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Fru Sunshine » 6. dec 2015, 13:23

Kan ikke slette indlæg, så jeg nøjes med at redigere.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. dec 2015, 18:12

Det gør jeg fx. lige nu.
I Normal havde de en gaveæske med bodyshampoo og deodorant, og jeg ville så gerne købe det til min mor i adventsgave, men så kom jeg i tanke om, at hun helst ikke bruger andre typer bodyshampoo, end den hun altid selv køber. Derfor købte jeg i stedet en "løs" deodorant og en anden lille ting til hende, som jeg ved, at hun vil blive glad for og få brugt.

Men jeg kan ikke få den &%&¤%! gaveæske ud af hovedet og sidder nu og er rigtig muggen over, at jeg ikke købte den, selvom mit overjeg godt ved, at min mor bliver meget gladere for denne her løsning.
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Daphne » 7. dec 2015, 12:52

Det gør jeg meget for tiden. Jeg synes det er SÅ uretfærdigt, at jeg skal bruge det meste af tiden op til Jul på at skrive opgave! Jeg har ikke tid til at se alle de dejlige juleprogrammer/film i tv, gå på julemarkeder og i butikker osv. Det er så uretfærdigt! :/
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf HappyPaww » 7. dec 2015, 13:46

Da jeg til en fest for nogle uger siden ørlede og derefter faldt i søvn på det eneste toilet i lejligheden. Da jeg kom ud, var festen slut, og folk var gået hjem :genert:

Efter en meget lang taxatur med overhængende fare for at ørle igen (det var selvfølgelig chaufførens skyld fordi han kørte så irriterende, at man blev køresyg :deer:), ville jeg også lige lægge mig to minutter på vores dejligt varme badeværelsesgulv - det blev ifølge min kæreste 1½ times lur (hvor jeg brugte sønnikes skammel som hovedpude) :blush:

Og ja, jeg er 33 år og nogens mor :tie:
16
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Akehurst2 » 7. dec 2015, 13:58

Ej, når jeg ikke kan styre min brandert er virkelig også det tidspunkt, hvor jeg virkelig synes jeg skulle tage at blive voksen.

Det er fandme pinligt at brække sig af fuldskab eller falde i søvn på sofaen og ikke kunne komme i seng pga. fuldskab når man er 36 år.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Flora » 7. dec 2015, 14:05

^
Jeg var til en familiefest for noget tid siden hvor nogle af de "ældre" (60-70 årige) sad og fortalte om en komsammen de havde haft nogle måneder siden. Der blev så fortalt om folk der var styrtet på trapper grundet fuldskab og andre der var faldet i søvn på toiletter og den slags. Der fik jeg virkelig lyst til at skrige GROW UP til dem. Bør man ikke være ovre den slags når man har rundet de 60?? :forvirret2:

Og jo, det sker også ind imellem for mig selv og jeg er 38 og synes det er PINLIGT. Heldigvis er det efterhånden ret sjældent :genert:.
1

Tilbage til "Generelt"