Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 05:45

Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 06:06

Lemonella skrev:
Fillie skrev:Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:


Så har du godt nok været heldig. De sidste to jeg købte var noget tyndt pjask uden et eneste frugtstykke i. :sur:

Og ja, jeg har skrevet til Arla og brokket mig. "Det kigger vi på. Du får besked om ca. 2 uger".


Ej, hvor skod! Jeg sidder og spiser løs lige nu, og der er virkelig mange bær i. Måske har jeg bare været heldig? Det håber jeg ikke, for jeg elsker både yoghurt og juice med frugtstykker/kød, og jeg synes, det er svært at finde varianter, der indeholder noget særligt og samtidig smager godt...
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 06:17

Lemonella skrev:
Fillie skrev:
Lemonella skrev:
Fillie skrev:Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:


Så har du godt nok været heldig. De sidste to jeg købte var noget tyndt pjask uden et eneste frugtstykke i. :sur:

Og ja, jeg har skrevet til Arla og brokket mig. "Det kigger vi på. Du får besked om ca. 2 uger".


Ej, hvor skod! Jeg sidder og spiser løs lige nu, og der er virkelig mange bær i. Måske har jeg bare været heldig? Det håber jeg ikke, for jeg elsker både yoghurt og juice med frugtstykker/kød, og jeg synes, det er svært at finde varianter, der indeholder noget særligt og samtidig smager godt...


Hey, du har sgu da fået alle mine bær nå. :cuss:
Maskinen er simpelthen gået i stå og har smidt dem ned i din yoghurt og sprunget min over. Ret flabet, hvis du spørger mig. :whine:

Hvis du er vild med juice med frugtkød i, skulle du prøve den fra Harboe der hedder Pure. Især appelsinjuicen er fyldt med frugtkød.


Haha, det er simpelthen sådan et yoghurtlotteri om at få de få bær - eller i julens ånd snarere et mandelgavespil. :lol:

Jeg er ret glad for den juice, du nævner, men jeg kan bedst lide appelsinjuicen fra Valsølille. :ivrig:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 16:11

Jeg er simpelthen nødt til at dele to ord med jer: SCAM BAITING!

For de af jer der ikke ved, hvad "scam baiting" er: I har sikkert hørt om folk, som via spammails, falske profiler på datingsider, annoncer på handelsportaler etc. forsøger at franarre andre deres penge. Alle kender eksemplet med advokaten, der sender en e-mail om, at ens hidtil ukendte slægtning i et fjernt land er gået bort og har efterladt sig en kæmpe formue, som man er enearving til; man skal bare lige indbetale et beløb for at betale salær, stempelafgifter og den slags, før millionerne kan frigives og overføres til ens konto. Pengene kommer bare aldrig. Der har også været en del historier i fjernsynet om mennesker, som gennem mange år er blevet malket for hver en krone af en person, de troede skulle være deres ægtefælle. Desuden har vi sikkert alle prøvet at modtage en e-mail, hvor vi er den heldige vinder af et svimlende beløb i et lotteri, vi aldrig har deltaget i. De folk, som står bag disse svindelnumre - og mange andre som dem, kaldes "scammers", og "scam baiting" går i al sin enkelthed ud på at spilde scammerens tid, så vedkommende har mindre tid til at bedrage sine virkelige ofre. På nedenstående link kan I læse de mest utrolige historier om baiters, som får scammers til at søge optagelse i fake kulte, bygge monumenter, udfylde endeløse formularer, rejse tusindvis af kilometer, få tatoveringer, lave stuntvideoer - det er helt vildt! Jeg har efterhånden tygget mig igennem nogle baits, som har varet flere år, og det er fantastisk underholdende og - synes jeg - også en virkelig god sag.

Enjoy: http://www.419eater.com/.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 5. dec 2015, 16:17

Sikke noget pisvejr det er :sur:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 16:43

Daine skrev:Sikke noget pisvejr det er :sur:


Right you are. Det blæser a helvede til her i Pladderpaddelandsby. I det mindste holder det tørt. :blush2:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mulan » 5. dec 2015, 16:45

... Jeg synes lidt at der rables i en del tråde og det virker ret indespist hist og pist her. :mellow:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 16:49

Mulan skrev:... Jeg synes lidt at der rables i en del tråde og det virker ret indespist hist og pist her. :mellow:


Sådan er det når de gamle mødes. :gammel: Vi newbies må bare mænge os ind hvor vi kan. :P En dag er vi de gamle og indspiste.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 5. dec 2015, 18:52

Hvor er jeg glad for, at vi har mulighed for at sende kort. På den anden debat brugte jeg dem ikke voldsomt meget (med undtagelse af sidste-kort tråden, hvor det bare var ren leg og masseomdeling) og jeg kunne egentligt ikke forstå, hvorfor der blev øffet så meget over at de forsvandt.
Men på denne debat er det virkelig en skøn mulighed at have, lige at smide en kort kommentar udenom selve tråden. Jeg sætter pris på at kunne gøre det (selvom jeg sikkert sagtens kunne blive bedre til det) og jeg glæder mig over de kort og kommentarer jeg har fået, de får mig til at smile. Det er vist ingen dårlig ting sådan en mørk og stormfuld aften :D :genert:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf didas » 5. dec 2015, 20:08

kidkomb skrev:Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.


Sidste gang jeg var på Hong Kong endte jeg i selskab med en engelsk forretningsmand og en dansk møbelimportør bosat i Australien. Hong Kong er lidt et parallelunivers til resten af verden :lol:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16143

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Urtekussen » 5. dec 2015, 21:15

Jeg er lige blevet tante :banan:
17
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 5. dec 2015, 21:33

didas skrev:
kidkomb skrev:Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.


Sidste gang jeg var på Hong Kong endte jeg i selskab med en engelsk forretningsmand og en dansk møbelimportør bosat i Australien. Hong Kong er lidt et parallelunivers til resten af verden :lol:


Jeg vil også på HongKong! Har aldrig været der :(
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 21:46

Garfield skrev:
didas skrev:
kidkomb skrev:Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.


Sidste gang jeg var på Hong Kong endte jeg i selskab med en engelsk forretningsmand og en dansk møbelimportør bosat i Australien. Hong Kong er lidt et parallelunivers til resten af verden :lol:


Jeg vil også på HongKong! Har aldrig været der :(

Vi skal have debat-træf på Hong Kong!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 5. dec 2015, 21:51

kidkomb skrev:
Garfield skrev:
didas skrev:
kidkomb skrev:Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.


Sidste gang jeg var på Hong Kong endte jeg i selskab med en engelsk forretningsmand og en dansk møbelimportør bosat i Australien. Hong Kong er lidt et parallelunivers til resten af verden :lol:


Jeg vil også på HongKong! Har aldrig været der :(

Vi skal have debat-træf på Hong Kong!


Jeg er på! Hvornår og hvem vil med? :D
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 6. dec 2015, 04:44

Garfield skrev:
didas skrev:
kidkomb skrev:Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.


Sidste gang jeg var på Hong Kong endte jeg i selskab med en engelsk forretningsmand og en dansk møbelimportør bosat i Australien. Hong Kong er lidt et parallelunivers til resten af verden :lol:


Jeg vil også på HongKong! Har aldrig været der :(



Det er en fejl i din opdragelse. :P Se at komme afsted. OBS! Hong kong er bedst efter virkningen af den første promille har sat ind. :D
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"