Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 5. dec 2015, 18:56

Jeg er med på anti Casper Christensen og Frank Hvam
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 18:58

NOOO, jeg elsker Mandrillen! :whine:

"Børnehaverne er til for, at de pædofile har et sted at gå hen."
Citat: Gentleman Finn

Ej, jeg forstår godt, at Mandrillen deler vandene; det er jo 100 procent vrøvl. ;)
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 5. dec 2015, 22:06

Jeg kan lide alt overståede,,. Til gengæld har jeg aldrig set en James Bond film og synes ringenes herre/Hobbitten er SÅ kedelige!
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2015, 22:35

Jeg synes livet er for kort til håndbold.....Beklager, men jeg synes det er en skandale at DR sender damehåndhold istedet for Downton Abbey....Det kan godt være at Danmark har hjemmebane og alt det der. Men jeg synes stadig at det er røvsygt....Og jeg agter ikke at se så meget som en eneste kamp....
11
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 5. dec 2015, 22:37

vibbsen skrev:Jeg synes livet er for kort til håndbold.....Beklager, men jeg synes det er en skandale at DR sender damehåndhold istedet for Downton Abbey....Det kan godt være at Danmark har hjemmebane og alt det der. Men jeg synes stadig at det er røvsygt....Og jeg agter ikke at se så meget som en eneste kamp....

Den tilslutter jeg mig og tilføjer fodbold
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. dec 2015, 22:38

vibbsen skrev:Jeg synes livet er for kort til håndbold.....Beklager, men jeg synes det er en skandale at DR sender damehåndhold istedet for Downton Abbey....Det kan godt være at Danmark har hjemmebane og alt det der. Men jeg synes stadig at det er røvsygt....Og jeg agter ikke at se så meget som en eneste kamp....


Og når de nu gør det, hvorfor kunne de så i det mindste ikke have startet Downton Abbey en uge tidligere, så sidste afsnit var blevet sendt, før VM gik i gang?
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 22:41

Jeg hverken ser eller dyrker nogen sport. I vores motionselskende kultur (hvilket på mange måder er positivt!) er det ikke noget, man altid "må" sige. Sport interesser mig simpelthen bare ikke.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2015, 22:46

2SHY skrev:Den tilslutter jeg mig og tilføjer fodbold


Men vi er da heldigvis så ringe til fodbold at vi aldrig kommer med i slutrunderne....

Hov, det må man vist heller ikke sige :lol:
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2015, 22:50

DetSorteCirkus skrev:
Og når de nu gør det, hvorfor kunne de så i det mindste ikke have startet Downton Abbey en uge tidligere, så sidste afsnit var blevet sendt, før VM gik i gang?


Præcis....Altså jeg skal til julefrokost klokken 13 på næste lørdag....Uden børn. Og Med overnatning..Og kan altså ikke forventes at være ædru når klokken er 20...(Eller er det 21 nu hvor vi også skal døje med et eller andet program om vidunderbørn :rulle: ) For fanden på det tidspunkt er det store sager hvis jeg kan ramme toiletkummen når jeg sidder ned og tisser...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 779
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1182

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Brutus » 6. dec 2015, 00:24

vibbsen skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Og når de nu gør det, hvorfor kunne de så i det mindste ikke have startet Downton Abbey en uge tidligere, så sidste afsnit var blevet sendt, før VM gik i gang?


Præcis....Altså jeg skal til julefrokost klokken 13 på næste lørdag....Uden børn. Og Med overnatning..Og kan altså ikke forventes at være ædru når klokken er 20...(Eller er det 21 nu hvor vi også skal døje med et eller andet program om vidunderbørn :rulle: ) For fanden på det tidspunkt er det store sager hvis jeg kan ramme toiletkummen når jeg sidder ned og tisser...



:klap: :worship:
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 7. dec 2015, 00:38

Folk der giver sig selv kælenavne og så oveni bruger dem til at omtale sig selv i 3 person...dem burde man ha lov at give gift.
Eller som minimum burde det være straffrit at give dem tæsk.

Der er en på Facebook,en goddamn voksen kvinde,der omtaler sig selv som noget a la den lille havenisse..så hun starter sine mange indlæg med at skrive ting som"så sidder den lille havenisse og gør xxxxx...",eller "så så man lige den lille havenisse gå ind i en dør...",,i starten troede jeg det var et barn eller hendes mand der var tale om,for jeg har vist kun oplevet rappere eller børn der er helt små omtale sig selv på den måde.

Og så gør de det i et afsnit af spin city hvor pointen også er at det er muligt det virker cool/kækt/whatever,men det er det IKKE.
3
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 7. dec 2015, 05:50

Forældre der taler til deres små børn som var de retarderede, burde nok have nøjes med at få en hund.
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:25

Ha, jeg overvejede faktisk i sidste uge, hvornår de obligatoriske brokkerier over håndbold i TV ville begynde. :lol: Og i samme omgang overvejede jeg at skrive, at det er så træls, at primetime skal fyldes med keeeedelige julekalendere for børn i hele december måned. So there. :-D
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 13:52

Mange af de "kreative" udfoldelser der kommer var min 3 årige datters hånd er virkelig grimme....Det barn er helt afgjort ikke et kreativt vidunderbarn...

Så når jeg siger "Lad os hænge det ind på værelset på din opslagstavle" så handler det IKKE om at gøre hendes værelse hyggeligt....Men derimod om at få det væk fra min stue :-D

Til gengæld så er barnet virkelig vild med glimmer...Det kompenserer lidt....
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Spjaerten » 7. dec 2015, 16:38

Mine kollegaer fra et af de andre nordiske lande er bare altid så irriterende højlydte - så hold dog kæft en gang imellem.
Det ligger helt klar i sproget og kulturen. Men arghhhhh for fanden!
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"