Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 5. dec 2015, 22:04

Tja måske har I ret.

I må ikke misforstå mig. Jeg har selv rigeligt på sidebenene og har så rigeligt modtaget min part af den slags, så jeg forstår udmærket, hvordan hun føler det. Jeg ville bare ikke selv have skrevet det på den måde.
4
14 11 14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. dec 2015, 22:06

Delfin skrev:Tja måske har I ret.

I må ikke misforstå mig. Jeg har selv rigeligt på sidebenene og har så rigeligt modtaget min part af den slags, så jeg forstår udmærket, hvordan hun føler det. Jeg ville bare ikke selv have skrevet det på den måde.


Det ville jeg virkelig heller ikke.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. dec 2015, 22:21

Normalt kan jeg godt blive sådan lidt - træt, når folk straks springer ind på de sociale medier og deler livsbegivenheder, der for mig er meget personlige, og hashtags ud over det hele er heller ikke lige min ting, men når man nu tænker på, hvordan en del andre forældre desværre ville reagere på en nyhed af denne slags, gjorde dette opslag mig altså glad.

‪#‎nårensbarnringerogsigerathanerblevetforlovet‬
‪#‎denallersødestesvigersønvifår‬
‪#‎viersåglade‬
Vi elsker Jer
6
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 5. dec 2015, 22:59

Min venneliste er åbenbart ret aktiv på den lidt trælse måde for tiden. En af dem lavede stuntet med en kryptisk 'Jeg holder lige lidt ro her på fb pga noget ikke nærmere præciseret helbredsnoget' (som senere viser sig ikke at være noget revolutionerende). Jeg har aldrig før set den ven så aktiv som siden da, så det var en kort pause
0
14 11 14
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 23:04

Delfin skrev:Min venneliste er åbenbart ret aktiv på den lidt trælse måde for tiden. En af dem lavede stuntet med en kryptisk 'Jeg holder lige lidt ro her på fb pga noget ikke nærmere præciseret helbredsnoget' (som senere viser sig ikke at være noget revolutionerende). Jeg har aldrig før set den ven så aktiv som siden da, så det var en kort pause


Måske mente vedkommende af et ærligt hjerte, at det ville være sundt med en pause fra Facebook, hvorefter han eller hun hurtigt begyndte at savne den ubesværede adgang til omsorg, der kan findes på et medie, hvor ens venner og familie er samlet. Det kan jeg uden at være på Facebook godt sætte mig ind i.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 5. dec 2015, 23:12

Fillie skrev:
Delfin skrev:Min venneliste er åbenbart ret aktiv på den lidt trælse måde for tiden. En af dem lavede stuntet med en kryptisk 'Jeg holder lige lidt ro her på fb pga noget ikke nærmere præciseret helbredsnoget' (som senere viser sig ikke at være noget revolutionerende). Jeg har aldrig før set den ven så aktiv som siden da, så det var en kort pause


Måske mente vedkommende af et ærligt hjerte, at det ville være sundt med en pause fra Facebook, hvorefter han eller hun hurtigt begyndte at savne den ubesværede adgang til omsorg, der kan findes på et medie, hvor ens venner og familie er samlet. Det kan jeg uden at være på Facebook godt sætte mig ind i.


Jamen det har du da helt sikkert ret i, men lad da være med at skrive det så kryptisk, at man kan få opfattelsen af, at der et tale om meget alvorlig sygdom.
0
14 11 14
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 23:15

Delfin skrev:
Fillie skrev:
Delfin skrev:Min venneliste er åbenbart ret aktiv på den lidt trælse måde for tiden. En af dem lavede stuntet med en kryptisk 'Jeg holder lige lidt ro her på fb pga noget ikke nærmere præciseret helbredsnoget' (som senere viser sig ikke at være noget revolutionerende). Jeg har aldrig før set den ven så aktiv som siden da, så det var en kort pause


Måske mente vedkommende af et ærligt hjerte, at det ville være sundt med en pause fra Facebook, hvorefter han eller hun hurtigt begyndte at savne den ubesværede adgang til omsorg, der kan findes på et medie, hvor ens venner og familie er samlet. Det kan jeg uden at være på Facebook godt sætte mig ind i.


Jamen det har du da helt sikkert ret i, men lad da være med at skrive det så kryptisk, at man kan få opfattelsen af, at der et tale om meget alvorlig sygdom.


Helt enig - det kan hurtigt opfattes som en irriterende måde at søge opmærksomhed. Ligesom indtjekninger på hospitaler med mangelfulde eller slet ingen oplysninger; de falder vist sjældent i god jord.
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Statusopdateringer

Indlægaf D.itsen » 6. dec 2015, 06:50

DetSorteCirkus skrev:Normalt kan jeg godt blive sådan lidt - træt, når folk straks springer ind på de sociale medier og deler livsbegivenheder, der for mig er meget personlige, og hashtags ud over det hele er heller ikke lige min ting, men når man nu tænker på, hvordan en del andre forældre desværre ville reagere på en nyhed af denne slags, gjorde dette opslag mig altså glad.

‪#‎nårensbarnringerogsigerathanerblevetforlovet‬
‪#‎denallersødestesvigersønvifår‬
‪#‎viersåglade‬
Vi elsker Jer

Haha, jeg læste den to gange før jeg fattede det :D Var lidt forvirret, de fleste forældre bliver vel glade når deres barn har forlovet sig. Så fangede jeg den med søn og svigersøn, og ja, så er der nok flere der ikke ville stå i glædesrus
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 8. dec 2015, 20:18

Vi tænkte det allesammen...

Billede
12
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16112

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Urtekussen » 8. dec 2015, 21:03

Jeg er kommet til at skrive en sur kommentar til den dér fra dagens. :devil:
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 06:43

Stop nu det der


Kære facebook,
Jeg erklærer hermed følgende: i dag, den 08 december 2015, som reaktion på de nye facebook direktiver. I henhold til artikel l. 111, 112 og 113 i lov om intellektuel ejendomsret, erklærer jeg, at mine rettigheder alle er knyttet til mine personlige data, tegninger, malerier, fotografier, tekster etc... Offentliggjort på min profil fra den dag, jeg har lavet min konto. For kommerciel udnyttelse af tidligere... Til alle tider vil mit skriftlige samtykke være nødvendig.
Alle kan kopiere og indsætte tekst på deres personlige facebook. Du er beskyttet af ophavsretten. Med denne meddelelse lader du facebook vide, at offentliggørelse, kopiering, distribution, transmission, eller på anden måde, brug af indhold fra min profil på det strengeste er forbudt. De ovennævnte artikler finder også anvendelse på arbejdstagere, studerende, agenter og / eller -andet personale ansat af facebook.
Indholdet af min profil indeholder private oplysninger. Krænkelse af mit privatliv straffes med overholdelse af loven (ucc 1-308 1-308 1-103 og rom-traktaten).
Alle medlemmer opfordres til en lignende meddelelse, eller hvis du vil, kan du kopiére dette og indsætte. Hvis du ikke offentliggør denne erklæring mindst én gang, vil du stiltiende tillade fotografier, samt oplysningerne i din profil må anvendes.
(ikke dele. Du skal kopiere og indsætte)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 06:47

Intellektuel ejendomsret?? :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 9. dec 2015, 06:51

^^ Haha, det ligner jo en scammail! :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 07:09

Gad vide om hun overhovedet har læst hvad der står eller kun lige skimmet de første 5 ord og så tænkt "den må jeg helt sikkert poste!" :stoned:

Hele "seriøsiteten" dykker temmelig markant når det afsluttes med det der "(ikke dele. Du skal kopiere og indsætte)" :stoned: Den slags KAN jeg bare ikke læse uden at høre en eller anden version af Anders Matthesen der laver en parodi af en dum folkeskoletøs
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 07:50

Der er to på min venneliste, der har delt den.
Den ene deler alt fuldstændig bevidstløs. Det driver mig til vanvid, når hun deler et eller andet og nogen så kommenterer og hun svarer "har ikke selv læst artiklen"....? Ej, men stop dog dig selv.
Den anden er bare ikke den skarpeste hare på havnen.
Jeg dømmer folk på dét der :blush:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"