Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 13. nov 2015, 12:48

sigge skrev:
2SHY skrev:Så er kødet i hus :)


Lækkert. Og hvor er du dog effektiv! :)

Ah det ved jeg ikke om jeg er :lol: Men det er vist sidste dag Rema har dem, så jeg kunne lige så godt købe en pakke nu. De er faktisk super lækre :love: :savl: Jeg fik en af dem da de havde dem tidligere og de var super møre og smagte vildt godt.

Jeg er nok gået lidt kold i wraps og papayasalat med indbagte rejer (som jeg måske godt kunne finde på at lave nogle få af som forret), så i år skal der være noget andet :) Tilbehør overvejer jeg stadig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 16:23

Jeg skal arbejde, men jeg regner med, at jeg nok dukker op her i tråden også. Hvad jeg gør med mad ved jeg ikke endnu
1
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 15:44

Ih vi kommer tættere på :klap:

Jeg er i tænkebox omkring dessert :gruble: De seneste år har været noget med brownie, is både hjemmelavet og købt og creme brulee. Så nu overvejer jeg om jeg skal finde på noget andet :gruble: Men hvad?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 17:18

Allmost_Famous skrev:
2SHY skrev:Ih vi kommer tættere på :klap:

Jeg er i tænkebox omkring dessert :gruble: De seneste år har været noget med brownie, is både hjemmelavet og købt og creme brulee. Så nu overvejer jeg om jeg skal finde på noget andet :gruble: Men hvad?

Hvad med en omgang tiramisu? :love:

Uh det er ikke lige mig :( Men tak for forslaget :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 2. dec 2015, 13:53

Allmost_Famous skrev:Så er vi også så småt gået i gang herhjemme. Sønnikes forslag til menu ser således ud:
Forret - blomkålssuppe
Hovedret - hjemmelavede burgere
Dessert - en eller anden form for isanretning
Diverse - kransekage, blandet guf, og sodavand

Jeg synes ikke, menuen hænger vildt godt sammen :tie: :lol:


Jeg elsker din søns menuer - pyt med, om det passer sammen, vi skal bare have det, der smager godt. :lol2:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 2. dec 2015, 14:10

Jeg har været på kur siden 24/8 og skal arbejde hele julen. Så min nytårsmenu skal være helt og aldeles frit valg efter hvad jeg har lyst til, de kan både være en stor fedter hjemmelavet burger, en bøf godt med sovs eller en god pastaret. Jeg har det som et barn i en slik butik hvad angår valget af menu :lol: så jeg tror at jeg venter til sidste øjeblik og lader maven bestemme!

Men Chips og dip er sikkert , og den nyeste sæson CSI - som jeg forøvrigt snart skal have bestilt, det er min julegave til mig fra mig :jule:
2
:ninja:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf DenBlødeJyde » 2. dec 2015, 14:44

Jeg har fundet en slagter, der laver en lækker nytårsmenu til take-away. Der var også et andet sted i byen, men jeg er ikke til sådan noget fancy mad med rejer rullet i et eller andet, og mousse af noget jeg ikke kan udtale....
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2015, 14:54

Jeg overvejer at holde fast i nachos med smeltet cheddar, salsa og guacemole til som natmad eller dagen derpå mad :)

Jeg faldt i øvrigt over Haribo Kastanjer i Netto forleden, så dem har jeg købt et par poser af og gemt væk. De er ikke altid til at finde i butikkerne og så må man ty til megadyr bland selv slik. Nu må vi se om jeg stadig har dem til nytår eller om julenisserne har spist dem :fløjt:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 21:18

Så er der ikke længe til :) Er I kommet tættere på madplaner og måske film? :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Newsugar » 13. dec 2015, 21:22

Jeg skal ihvertfald være alene senere på aftenen da de andre tager til fest engang efter maden og jeg bliver hjemme med hunden ☺
0
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Newsugar » 13. dec 2015, 21:23

Jeg regner med at spise rester af specielt kransekage og champagne og se noget tv
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 21:25

Jeg synes aldrig rigtig der er noget i tv jeg gider se, så jeg skal nok lige have fundet lidt på Netflix ud over hvad jeg allerede har på huskesedlen. Gys er nok ikke det bedste lige til den aften :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 21:33

Jeg skal se Linie 3 seneste show under spisningen. Det gjorde jeg sidste år, det var faktisk ret hyggeligt (og muligvis mega kikset, men hey, sådan er jeg :dance: ), men jeg fik da danset lidt undervejs :D
Jeg har en hel bunke serier-sæsoner liggende, som jeg regner med jeg skal i gang med i januar, jeg kunne jo godt tyvstarte med en af dem. Problemet er bare, at det alle er krimiserier og som med gys, er det måske ikke det fedeste at se når det brager omkring en. Men ellers måske en rigtig tøsefilm :)

Mad er jeg endnu ikke rigtig kommet nærmere ind på. Det bliver nok først endeligt besluttet i juleugen, når jeg kan se, hvad der kommer på tilbud. Lige nu er der lidt for meget fjerkræ over det hele.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 21:42

Hos os er der også lige rigeligt med fugl og øf de næste mange uger, så jeg glæder mig virkelig til noget forhåbentlig rigtig lækker oksekød :savl:

Jeg har forsøgt mig med af lave en cookie dough is men dejen er blevet ret melet i smagen, så det kan være jeg ender med at købe den færdig i stedet. Hvis jeg kan få fat i Remas lækre citron sorbet så skal den med garanti med hjem :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 08:13

Jeg kan ikke rigtigt overskue at tænke på nytår endnu. Jeg skal arbejde til og med d. 23. (jeg har selv valgt det for at gemme feriedage til februar-marts, hvor jeg skal bruge næsten 4 uger), så jeg har rigeligt at gøre med at blive klar til jul.
Men det ligger da alligevel og rumsterer lidt i baghovedet, selvom det nok først bliver mellem jul og nytår, jeg fastlægger den endelige menu. For mit vedkommende bliver den største beslutning at vælge, hvilken dessert jeg vil lave. :lol:

Og så har jeg lige bestilt et par Disney-film, så det kan godt være, at jeg skal se "Skønheden og Udyret" eller "Wall-E" nytårsaften.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"