Skrive til producenter og firmaer.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf Pjeps » 6. dec 2015, 11:43

Jeg har i dag skrevet til to producenter pr mail, og bagefter tænkte jeg, at det var blevet temmelig meget nemmere at komme i kontakt med producenterne end før hen, hvor man enten skulle ringe eller skrive et brev. Nu skriver man bare en e-mail. Jeg oplever dog at jeg ikke altid får respons på mine forespørgsler.

Jeg hr i dag spurgt til næringsindhold i et produkt og en lettere klage/skuffelse over et produkt ( kun fordi jeg jeg så på deres fb side at de opfordre folk til at skrive eller ringe til kundeservice).

Skriver du til producenter med klager, spørgsmål eller andet ?

Og får du svar?
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf Pjeps » 6. dec 2015, 11:44

Jeg har også haft skrevet om udgåede produkter og forespørgsler efter forhandlere af produkter.
0
:ninja:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf Fru Sunshine » 6. dec 2015, 12:04

Jeg har gjort det to gange.
Den ene gang var der en sten i en grov saltstang, der ødelagde min tand (producenten betalte min tandlægeregning. Det var helt vildt.)
Den anden gang var i sidste uge, hvor vi fandt en dims i en pose chips. Producenten sendte et gavecheck på 75 kr. Og jeg havde givet en tier for chipsene, det var jo også lidt vildt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf Lykke » 6. dec 2015, 19:36

Havde bestilt nogle produkter fra summerbird. Det var pakket vildt godt ind, men alligevel var chokoladen smadret. Skrev til dem at det var ærgerligt i forhold til mængden af emballage. De har sendt en ny plade.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf Studsgaard » 6. dec 2015, 21:02

Jeg kontaktede neutral (dog pr telefon ikke mail) da de lavede om på deres vaskepulver, der kom ny bedre formel. Men for min datter betød det kløe og ubehag - bestemt ikke noget vi har oplevet med neutral produkter før. Og de var super søde. Takkede for henvendelsen og sendte to store flasker flydende vaskemiddel som vi kunne afprøve om hun kunne tåle istedet for pulveret. Syntes det er fin service, for jeg brokkede mig jo ikke men ville mere informere dem om at den nye "forbedrede" Formel ikke var bedre for os.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2015, 23:02

Jeg har skrevet et par gange. En af gangene var til Nivea ang en deo der lavede hvide plamager på tøjet selvom den netop ikke skulle det og jeg havde rystet den grundigt inden brug. Det var egentlig ikke en brokke mail men mere en "måske skal I overveje reklamerne igen" mail.

Jeg fik tilsendt en meget fin pakke med bodylotion, ansigtscreme, mascara og en masse andet fint og et brev hvor de beklagede, håbede at jeg ville give deres andre produkter en chance og så en vejledning til at få plamagerne af i vask (det var nu kommet af uden større problemer). Det synes jeg var virkelig flot
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2015, 23:05

Jo forespørgsler på forhandlere har jeg hyppigt sendt især hvis det drejer sig om et specifikt produkt. Jeg synes generelt folk er gode til at svare
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:52

Jeg skrev på et tidspunkt til producenten af Fun læskedrik, fordi jeg i en periode havde oplevet, at propperne var meget svære at skrue af, hvilket de ikke havde været tidligere. Altså jeg har ikke gigtsvage hænder el.lign., og jeg måtte have fat i en papegøjetang for at skrue proppen af. Jeg fik en mail retur fra deres tekniske direktør med en forklaring om den fine skillelinje mellem for fastsiddende prop og ikke fastsiddende nok, og en besked om, at de ville tjekke deres maskine.
Siden da har propperne igen været til at skrue af med håndkraft, men jeg ved jo af gode grunde ikke, om det var min henvendelse, der gjorde udslaget.

Jeg har også skrevet til SunMaid rosiner og klaget over, at der var et stort stykke gren i mine rosiner. Der fik jeg en mail med en beklagelse samt en forklaring om, at det var svært at undgå i naturprodukter, som blev håndteret automatisk. De skrev også, at de ville sende mig en pakke med deres produkter som en lille kompensation, men den dukkede aldrig op, så enten har de ikke sendt den, eller også har en lækkersulten postmedarbejder gaflet den (jeg hælder mest til første mulighed).
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Skrive til producenter og firmaer.

Indlægaf icelady » 7. dec 2015, 09:46

Jeg har skrevet til flere: både sådan "Jeg er lige nysgerrig på noget" og "Jeg fandt et hår/andet uvedkommende i jeres produkt."
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"