"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Joe » 4. dec 2015, 19:23

ManicNinja skrev:
Undtagelsen skrev:
Jahon skrev:Jeg er alene hjemme i aften, og udover aftensmad købte jeg Kims Kanonkugler, Lambrusco Rosé, og en pakke cigaretter.
Alene hjemme-aften er altid basis for en god omgang guilty pleasures. Straks større udfordring bliver det at gemme de resterende chips for kæresten i morgen, så hak ikke kan være efter mig med det.


"Resterende chips"? :forvirret:


:lol: Præcis min tanke!

- Og Jahon, din kæreste æder dem vel bare? Problem solved.


Vi har vel alle ting, vi helst vil skjule for en partner. Min er, hvor meget snask jeg indtager, når han er ude om aftenen. Desværre lykkes det aldrig for mig, men hver gang prøver jeg ihærdigt.
Han opdager det altid, ser bebrejdende på mig og siger "Chuuubs" og afværger, når jeg prøver at argumentere for, at han med sine byture ofte indtager flere kalorier, end der er i en halv pose chips.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2015, 19:26

Jahon skrev:
ManicNinja skrev:
Undtagelsen skrev:
Jahon skrev:Jeg er alene hjemme i aften, og udover aftensmad købte jeg Kims Kanonkugler, Lambrusco Rosé, og en pakke cigaretter.
Alene hjemme-aften er altid basis for en god omgang guilty pleasures. Straks større udfordring bliver det at gemme de resterende chips for kæresten i morgen, så hak ikke kan være efter mig med det.


"Resterende chips"? :forvirret:


:lol: Præcis min tanke!

- Og Jahon, din kæreste æder dem vel bare? Problem solved.


Vi har vel alle ting, vi helst vil skjule for en partner. Min er, hvor meget snask jeg indtager, når han er ude om aftenen. Desværre lykkes det aldrig for mig, men hver gang prøver jeg ihærdigt.
Han opdager det altid, ser bebrejdende på mig og siger "Chuuubs" og afværger, når jeg prøver at argumentere for, at han med sine byture ofte indtager flere kalorier, end der er i en halv pose chips.


Hm. Dér er jeg nok bare typen, der ville stirre igen, når han gav mig det dér blik. Og trække på skuldrene. En kæreste skal ikke blande sig i mit kalorieindtag. At der så er produkter, jeg bare er mindre stolt over at æde, fordi jeg synes, de er underlødige, er noget andet. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5236

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf girl_beat » 4. dec 2015, 19:57

girl_beat skrev:Chokoladelakrids... Eller lakrids med chokolade... Eller et produkt hvor begge dele er repræsenteret... Bring it on! :love:

Jeg er HELT alene hjemme med Johan Bülow lakridskalenderen :devil:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 21:13

girl_beat skrev:
girl_beat skrev:Chokoladelakrids... Eller lakrids med chokolade... Eller et produkt hvor begge dele er repræsenteret... Bring it on! :love:

Jeg er HELT alene hjemme med Johan Bülow lakridskalenderen :devil:


Gud, det minder mig om at jeg ikke er startet på min endnu!
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5236

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf girl_beat » 5. dec 2015, 08:21

Æske skrev:
girl_beat skrev:
girl_beat skrev:Chokoladelakrids... Eller lakrids med chokolade... Eller et produkt hvor begge dele er repræsenteret... Bring it on! :love:

Jeg er HELT alene hjemme med Johan Bülow lakridskalenderen :devil:


Gud, det minder mig om at jeg ikke er startet på min endnu!

Så er det vist tid til at komme i gang, dame :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Kopitapir
Indlæg: 14
Tilmeldt: 13. aug 2015, 09:50
Kort karma: 0
Likede indlæg: 8

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Kopitapir » 5. dec 2015, 16:21

Jeg er også med på lagkage-og-risalamande-til-morgenmad-vognen :love:
Min største guilty pleasure er Burhan G. Normalt hører jeg mest indie, rock og folk, men den mand smelter mig med sin stemme og gode melodier :genert:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf hotlips » 5. dec 2015, 20:39

Meget sjældeny forfalder jeg til forargelsestv,som den på DR2 nu om drengen der lever af rawfood.så går jeg til gengæld vildt op i det og bliver skidesur og råber af fjernsynet.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Anne Droid » 6. dec 2015, 08:44

Sophaya skrev:Jeg forstår ikke problemet - jeg spiser ofte aftensmadrester til morgenmad dagen efter. Indrømmet, har også engang spist chips til morgenmad. Der er ikke kategorier for mad på den måde, ikke i min verden :fløjt:


Heller ikke i min. Medmindre vi har de små børn hjemme.

Den store på 18 er tit alene hjemme i weekenden når jeg er hos kæresten. Nogen gange er jeg en sød mor og har lavet en ordentlig gang lasagne til ham. Efter en weekend hvor der var lasagne, kom han og spurgte mig om jeg vidste hvor godt lasagne egentlig er som morgenmad. Og det var jeg :-D

Mine guilty pleasures må være: ostepops, cola zero, kaffe før sengetid, dårlige julefilm, indkøb af for meget garn, chokolade, ost i groteske mængder og sikkert meget mere
1
Klimatosse
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf vibbsen » 6. dec 2015, 19:41

Jahon skrev:
Vi har vel alle ting, vi helst vil skjule for en partner. Min er, hvor meget snask jeg indtager, når han er ude om aftenen. Desværre lykkes det aldrig for mig, men hver gang prøver jeg ihærdigt.
Han opdager det altid, ser bebrejdende på mig og siger "Chuuubs" og afværger, når jeg prøver at argumentere for, at han med sine byture ofte indtager flere kalorier, end der er i en halv pose chips.


En halv pose chips ???? Du fortjener ærlig talt et bebrejdende blik for åbne en pose chips og kun spise 1/2 delen....SHAME ON YOU !!!!!! :-D

Det er også dumt. Æd dog hele posen. Så er beviserne for ugerningen væk.
10
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 6. dec 2015, 22:05

I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf ManicNinja » 6. dec 2015, 23:29

Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, at det ikke helt er en guilty pleasure, men når man er ude i de mængder, jeg indtager, så bliver det det altså lidt..

Jeg spiser sygt mange appelsiner og clementiner. Jeg købte et net med 2 kg appelsiner onsdag aften, og jeg har lige købt et nyt her til morgen :genert:

Og så ville jeg også have meget svært ved at undvære pålægschokolade. Det gør bare brød bedre.. Og så er det en slags multiingrediens. Man putter det på en varm kage, og vupti, så har man glasur. Så skal man da have det i køkkenskabet.


Sunde ting kan ikke være en guilty pleasure. Uanset mængde. Står i reglerne. Basta.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 08:23

Fillie skrev:I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:


Toffifee = Familiehyggestunder = Den rigtige måde at leve sit liv på Ergo Hvis man ikke har en familie kan man kompensere herfor ved at spise toffifee alene....

Til gengæld så er det altså usundt at tjekke sit indtag af mad. Det er den slags der giver spiseforstyrrelser. Eller noget i den stil...Agtigt....Lader man derimod være så er det eneste man risikerer at få en stor røv :-D Ergo Spis uden at se dig tilbage så risikerer du ikke at få en spiseforstyrrelse men blot en stor røv....Og den kan man jo bare træne væk....

Iøvrigt så har jeg herre meget lyst til Toffifee nu :savl:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Kommodedyret » 7. dec 2015, 08:33

Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24907

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:39

Kommodedyret skrev:Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.


Jeg spiste kage til aftensmad i lørdags, og jeg har også flere gange praktiseret at spise kage til frokost. Så det er bare et spørgsmål om vilje (og muligvis fordøjelse). :)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Kommodedyret » 7. dec 2015, 08:41

sigge skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.


Jeg spiste kage til aftensmad i lørdags, og jeg har også flere gange praktiseret at spise kage til frokost. Så det er bare et spørgsmål om vilje (og muligvis fordøjelse). :)


Og ernæring og energiniveau. Med kage til morgenmad hver dag, så tror jeg desværre også at det ville have en effekt på hud og vægt.

ÅH! uretfærdige verden :whine:
1
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"