Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 7. dec 2015, 16:48

polavyk skrev:Vi bliver nødt til at gøre noget mere for at stoppe den negative sociale arv. Når virkelig ubegavede mennesker får børn, skal der mange ressourcer til, hvis de skal komme til at kunne klare sig selv i vores samfund. Nogle mennesker burde ikke få børn. .... Alternativet er, at befolkningen bliver dummere og dummere. (Polavyk, der lige har travet igennem ghettoen i Randers og spottet indtil flere emner"

Og ja - det må man nok heller ikke sige, men jeg kan faktisk se på visse børn, at de ikke er normaltfungerende, selvom de ikke har fysiske handicaps eller savler.

Hvorfor har DR ikke for længe siden nedsat en Randers-kommision, der kan kortlægge HVOR mange realityshows, de-unge-møde- og luksusfælden-programmer og dokumentarer om snart sagt alt hvad der hidrører socialklasse 5, vi kan klemme ud af den jyske guldgrube.
For ikke at tale om det spændende program om Ice, flankeret af blandt andet Polavyk, der handler om, hvordan man som helt almindelig dansker overlever i sådan noget.
Det penge der bare venter på at blive plukket jo!
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 7. dec 2015, 18:56

Det eneste jeg ved om Hundige er ca hvor på S-togsbanen det ligger :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 7. dec 2015, 19:33

Allmost_Famous skrev:Jeg bliver sådan lidt "hrmpf" når fornuftige mennesker siger, at fondantkager er ulækre, uærlige og modelervoksagtige på den ufede måde. Jeg synes selv, jeg laver nogle flotte festkager - og at de smager rigtig godt. Og så bliver jeg totalt glad i låget når børn og barnlige sjæle (som er min primære målgruppe) er glade for de kager, jeg laver for dem.

Okay, jeg overtrækker sjældent mine kager fordi jeg selv synes, det er for sødt. Men mine figurer synes jeg altså er fine.

Jeg synes, fondantkager er virkelig flotte (hvis de er lavet pænt, som dine fx er, de gange jeg har set dem :gogo:). Jeg synes bare, at fondant smager rædselsfuldt, men det kan jo pilles af, og det indenunder smager jo oftest rigtig godt :D
Jeg ville dog fravælge fondant til fx en bryllupskage, fordi jeg gerne vil, at det hele kan spises, men jeg kan sagtens se "fornuften" i fondant til fantasifulde kager.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. dec 2015, 19:37

polavyk skrev:Vi bliver nødt til at gøre noget mere for at stoppe den negative sociale arv. Når virkelig ubegavede mennesker får børn, skal der mange ressourcer til, hvis de skal komme til at kunne klare sig selv i vores samfund. Nogle mennesker burde ikke få børn. .... Alternativet er, at befolkningen bliver dummere og dummere. (Polavyk, der lige har travet igennem ghettoen i Randers og spottet indtil flere emner"

Og ja - det må man nok heller ikke sige, men jeg kan faktisk se på visse børn, at de ikke er normaltfungerende, selvom de ikke har fysiske handicaps eller savler.


Jeg har læst dit indlæg et par gange, og jeg forstår det faktisk ikke.
Hvis du mener, at løsningen er, at disse mennesker ikke formerer sig, er der vel ingen grund til at bruge kræfter på at bryde den sociale arv, for så må du samtidig mene, at deres uduelighed ligger i deres gener, siden de giver den direkte videre til deres børn ("befolkningen bliver dummere og dummere")

Tvangssterilisation lyder mere brugbart i det tilfælde, men det tror jeg næppe, at du går ind for, og derfor tror jeg ikke, at jeg forstår indlægget.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16247
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32462

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 7. dec 2015, 19:47

Pernille skrev:Jeg undrer mig over, hvor Ice og polavyk færdes, for jeg oplever sjældent den type i min del af byen. :gruble:

Faktisk (og det må man vist ikke sige, for så er man sart mm.), så er jeg træt af alt der negative snak om byen.
I sidste ende kan det ende med af have en forstærkende effekt og skræmme nogle potentielle tilflyttere væk, mens det ender med at tiltrække en bestemt type mennesker.
Egentlig, oplever jeg det bare som en hel almindelig mellemstørrelse dansk by, som så mange andre.

Jeg er forøvrigt selv tilflytter og har boet i en anden landsdel før, der oplevede jeg til gengæld mange specielle typer og landabytosser :genert:


Social klasse 47-områderne :D

Ej, jeg har nu et mere positivt billede af Randrusianere end et negativt.

Problemet er bare, at som i så mange andre tilfælde, så er det de negative man husker og fortæller om.

Og jo, jeg synes faktisk godt, man må sige man er træt af den negative snak, for det er jo dén folk husker.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 7. dec 2015, 20:58

Jeg har ikke læst Harry Potter-bøgerne. Kun lidt af den første, da jeg var barn. Jeg fandt aldrig dem interessante, heller ikke filmene. Det ved jeg man ikke må sige, men nu gør jeg det alligevel. (Men det er vel meget godt vi er forskellige, ikke? Nej? Ok :stoned: )
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 7. dec 2015, 21:20

Jeg har aldrig set Star Wars :ninja:
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 7. dec 2015, 21:36

Flora skrev:Jeg har aldrig set Star Wars :ninja:


Heller ikke jeg. Og fordi alle mine kærester/flirter har været dybt forarget over at jeg ikke har set dem, er det nu blevet en principsag og jeg nægter at se dem :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 21:39

Jeg er tit faldet i søvn til Star Wars :blush2:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 7. dec 2015, 21:50

Jeg har aldrig set "E.T" og i min generation, er det vist lidt af en sjældenhed!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 21:51

Pityt skrev:Jeg har aldrig set "E.T" og i min generation, er det vist lidt af en sjældenhed!

Det har jeg heller ikke. Jeg tror endda at jeg vist har den stående på dvd :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 01:21

Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 8. dec 2015, 07:05

Dirtylittledevil skrev:Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.


Prøv med "Jeg tager egentlig p-piller. Men jeg har glemt at tage dem et par dage i denne cyklus, og da jeg er imod abort så synes jeg at det er bedre at bruge kondom også. Man er nemlig ikke beskyttet mod graviditet før man starter i en ny cyklus"

Så er mit bud at de vil insisterer på at få 2 kondomer på :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 8. dec 2015, 07:26

vibbsen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.


Prøv med "Jeg tager egentlig p-piller. Men jeg har glemt at tage dem et par dage i denne cyklus, og da jeg er imod abort så synes jeg at det er bedre at bruge kondom også. Man er nemlig ikke beskyttet mod graviditet før man starter i en ny cyklus"

Så er mit bud at de vil insisterer på at få 2 kondomer på :-D

Så er jeg ikke utilbøjelig til at tro at mange fyre ville bakke helt ud...
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 09:22

Jeg plejer bare at fortælle at jeg har været sammen med flere af deres venner uden at bruge kondom... af og til er det endda ganske sandt.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"