Den store malebogstråd

Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Daphne » 3. dec 2015, 13:04

Sophaya skrev:
Sophaya skrev:
Daphne skrev:Håber det er i orden, at jeg lige benytter mig af jeres ekspertise herinde igen? :)
Jeg vil ønske mig nogle tuscher til at farve med (jeg har blyanter). De må gerne være i en blandet pakke og kunne købes for rimelige penge - og ikke alt for fede, så de også kan bruges til detaljer. Og så skal de helst ikke bløde igennem papiret. Har I et forslag til en starter-pakke ? :)


Jeg har købt staedler "20 brilliant colours" i bog og ide til 160 kr. Den var der både med alm tuscher og helt tynde tuscher, og jeg valgte de tynde. De er gode til de små detaljer og trænger ikke igennem papiret. Jeg er glad for dem :)


I dag har jeg også købt den tykkere version - de er også rigtig gode. Ingen gennemtrængen og rare at bruge.


Tak - det lyder som et godt bud. De ryger vist på listen :klap:
0
Linda2062
Indlæg: 177
Tilmeldt: 16. sep 2015, 20:13
Kort karma: 3
Likede indlæg: 248

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Linda2062 » 3. dec 2015, 14:00

Sophaya skrev:
Sophaya skrev:
Daphne skrev:Håber det er i orden, at jeg lige benytter mig af jeres ekspertise herinde igen? :)
Jeg vil ønske mig nogle tuscher til at farve med (jeg har blyanter). De må gerne være i en blandet pakke og kunne købes for rimelige penge - og ikke alt for fede, så de også kan bruges til detaljer. Og så skal de helst ikke bløde igennem papiret. Har I et forslag til en starter-pakke ? :)


Jeg har købt staedler "20 brilliant colours" i bog og ide til 160 kr. Den var der både med alm tuscher og helt tynde tuscher, og jeg valgte de tynde. De er gode til de små detaljer og trænger ikke igennem papiret. Jeg er glad for dem :)


I dag har jeg også købt den tykkere version - de er også rigtig gode. Ingen gennemtrængen og rare at bruge.



Hvad hedder de tykke :)
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 14:59

Linda2062 skrev:
Sophaya skrev:
Sophaya skrev:
Daphne skrev:Håber det er i orden, at jeg lige benytter mig af jeres ekspertise herinde igen? :)
Jeg vil ønske mig nogle tuscher til at farve med (jeg har blyanter). De må gerne være i en blandet pakke og kunne købes for rimelige penge - og ikke alt for fede, så de også kan bruges til detaljer. Og så skal de helst ikke bløde igennem papiret. Har I et forslag til en starter-pakke ? :)


Jeg har købt staedler "20 brilliant colours" i bog og ide til 160 kr. Den var der både med alm tuscher og helt tynde tuscher, og jeg valgte de tynde. De er gode til de små detaljer og trænger ikke igennem papiret. Jeg er glad for dem :)


I dag har jeg også købt den tykkere version - de er også rigtig gode. Ingen gennemtrængen og rare at bruge.



Hvad hedder de tykke :)

Jeg mener at de også hedder 20 brilliant colours og så står der 1 mm tykkelse på de tykke og 0.3 mm tykkelse på de tynde. :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 4. dec 2015, 15:21

Øv :( Netto får den der kalender til 69 kr i næste uge :( 30 kr er alligevel også en slags penge
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 4. dec 2015, 22:47

Fra min nye malebog Animal Kingdom
image.jpeg


Fra kattebogen
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 4. dec 2015, 22:57

2SHY skrev:Øv :( Netto får den der kalender til 69 kr i næste uge :( 30 kr er alligevel også en slags penge

Ej, hvor er det ærgerligt. Øv!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 4. dec 2015, 23:23

Sophaya skrev:
2SHY skrev:Øv :( Netto får den der kalender til 69 kr i næste uge :( 30 kr er alligevel også en slags penge

Ej, hvor er det ærgerligt. Øv!

Mja... Til gengæld har jeg jo gjort så mange fine køb på eBay og Amazon og plusbog så jeg overlever det jo nok. Men det er sådan noget min indre nordjyde virkelig har det anstrengt med :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 7. dec 2015, 17:19

Dagens virkelighedsflugt
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 18:11

Frkvira skrev:Nogen der har været i netto? Og ved om de har flere forskellige slags kalendere?

Jeg skal nok over i vores lokale Netto i morgen eller overmorgen, så kan jeg godt kigge? :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 18:21

Frkvira skrev:
2SHY skrev:
Frkvira skrev:Nogen der har været i netto? Og ved om de har flere forskellige slags kalendere?

Jeg skal nok over i vores lokale Netto i morgen eller overmorgen, så kan jeg godt kigge? :)

Det må du godt hvis du gider, ved ikke hvornår jeg selv kommer den vej. Er bare ikke klar over om der findes mere end en kalender ?

Det er malebogskalenderen, ikke? Altså den jeg har lagt billeder ud af. Den tror jeg nemlig kun der findes en slags af. Ellers har de nok nogle af de andre der plejer at være fremme bl.a. de der "Og det var Danmark" og Wullf & Morgentahler (staveplade) :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 18:51

^ Jeg prøver at se efter den :) Skal jeg købe den og sende til dig hvis det er?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 19:04

Frkvira skrev:
2SHY skrev:^ Jeg prøver at se efter den :) Skal jeg købe den og sende til dig hvis det er?

Hvor er du sød, tak for tilbuddet. Jeg ser om ikke jeg kan komme forbi netto en af dagene. Ville have været derinde i dag da jeg alligevel var inde i byen, men så var den lukket ned. Netto var simpelthen væk :lol:

Så det må blive en af de andre her i byen

Velbekomme :) Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der koster at sende den, men hvis det er mere end 30 kr så kan det ikke betale sig for så er vi oppe på fuld pris igen

Ingen Netto?!?! :gisp: :shock: Oh the horror!!!

"Hej jeg hedder 2SHY og jeg er Netto- og Rema nørd"
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 7. dec 2015, 20:04

Frkvira skrev:
2SHY skrev:
Frkvira skrev:
2SHY skrev:^ Jeg prøver at se efter den :) Skal jeg købe den og sende til dig hvis det er?

Hvor er du sød, tak for tilbuddet. Jeg ser om ikke jeg kan komme forbi netto en af dagene. Ville have været derinde i dag da jeg alligevel var inde i byen, men så var den lukket ned. Netto var simpelthen væk :lol:

Så det må blive en af de andre her i byen

Velbekomme :) Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der koster at sende den, men hvis det er mere end 30 kr så kan det ikke betale sig for så er vi oppe på fuld pris igen

Ingen Netto?!?! :gisp: :shock: Oh the horror!!!

"Hej jeg hedder 2SHY og jeg er Netto- og Rema nørd"


Nej så bliver det vist samme pris. Men tak for tilbuddet det var sødt af dig :)

Fatter det heller ikke den var bare væk :lol:

Jeg er vidst i samme nørd gruppe :D


Netto åbner igen nede i det, der før var Aldi butikken næsten ved siden af, hvis det er den midt i byen du mener :lol: hvis det er den, så var du gået forgæves selv hvis den stadig var åben - de havde ikke spotvarer :D Det får den i de nye lokaler!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Sophaya » 7. dec 2015, 20:11

Frkvira skrev:Eh ved ikke hvor Aldi var før. Havde læst noget om det men troede det var den i Rosengården der skulle flytte.

Det er den ved stationen jeg mener, og det er da rigtigt de har ikke spotvarer, ved ikke om det er fordi det var en døgn netto


Ah, jeg snakker om den i Rosengården :P Den flytter hen i Aldi der også ligger i Rosengården - nede hvor man kører ind. Det er rigtigt, døgnnettoen er lukket for good, og det havde de nemlig ikke fordi det var døgn. Den tjente ikke nok penge, så slut med den.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Den store malebogstråd

Indlægaf Anne Droid » 8. dec 2015, 11:46

Jeg er næsten sikker på jeg så en anden malekalender den anden dag. Muligvis fra Familie Journalen, men stadig i løssalg. Jeg så det i den lille kiosk på Skibhusvej i Odense.
0
Klimatosse

Tilbage til "Bøger"