Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 8. dec 2015, 12:29

ShuruQ skrev:
dykkersild skrev:
ShuruQ skrev:Familiefejdeføjletonen :rulle:.

Jeg har fødselsdag i dag. Får andenhåndsviden om jeg får gæster, kl. ca. det og det, bare så jeg kan være hos mig selv når de kommer så de slipper for at se mig med tørklædet.

Fucking storheesvanvid også at ville bestemme når jeg er i mit hjem. Min lillebror ringede senere, det er trist han bliver budbringer, men jeg sagde de alle var velkomne meb at vilkårene var at de ikke nødvendigvis kunne undgå at se mig med tørklædet hvis jeg fx skulle på toilettet el. lignende og mine forældre jo så måtte bebeslutte udfra det om de ville komme.


Helt OT - men hvis du går rundt derhjemme uden tørklæde på, skal du så iføre dig tørklædet på for at gå på toilettet - eller misforstår jeg?


Bofællesskabagtigt, blandet mænd og kvinder, så når jeg går ud fra mit værelse for at gå på toilettet eller ellers befinde mig i fællesarealerne så tager jeg det på, men så længe jeg er i min egen stue har jeg det jo ikke på, men jeg nægter at være "fanget" i mit hjem fordi de vil komme. Groft sagt.


Ah - jeg havde glemt det med bofællesskabet - så giver det mening igen og nej, gud skal de da ej diktere hvordan du skal gå klædt - faktisk hverken ude eller hjemme.
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 12:46

Frkvira skrev:Windows 10 :s :rulle:


Den hører mere til i skræmmetråden. :shock:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 8. dec 2015, 13:19

Medstuderende der sidder og hvisker imens undervisningen foregår
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 8. dec 2015, 14:11

At det kun er ca. hver anden gang, jeg bestiller en pakke til levering i pakkeboksen, at der rent faktisk er plads til den i en boks. Så skal jeg alligevel til at bruge 5 minutter på at jagte rundt i Brugsen for at finde en medarbejder, der kan udlevere pakken til mig. (Medarbejderne er altid søde og servicemindede, men det er nu altså nemmere og hurtigere at betjene sig selv.)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 14:53

Jeg er gevaldigt tilfreds med Win10. Men jeg hadede (HADEDE!) så også Win8, så måske jeg bare var nem at please :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 8. dec 2015, 16:34

At jeg ikke kan få scriptet til at slette indlæg på jubii til at virke!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Rapfisk » 8. dec 2015, 21:11

PMS.

Aaaaaaaaaargh! :panik: :rulle: :whine: :ninja: :blush2: :sol: :sur: :fløjt: :mellow: :gruble:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. dec 2015, 22:49

Den der (oftest kvindelige) person, der altid findes én af i enhver gruppe af mennesker, som altid tilsidst når man synger "Happy birthday to you" skal svinge sig op i en meget skinger operalignende andenstemme på det sidste "YouUUUUU" så alle andre er lige ved at spilde varm kaffe ud over sig selv.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 11. dec 2015, 09:26

Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!
4
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 11:28

Det er faldet en plomb ud af en af de forreste tænder i undermunden og hver gang jeg trækker vejret gennem munden hviner det helt om i nakken. Det gør ellers ikke som sådan ondt, heldigvis for jeg kan først få en tandlægetid mandag morgen :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 13:35

Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!


Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 13:43

Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!


Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.

Jeg sendte for nogle uger siden en klage til mit lokale apotek, fordi jeg to gange var blevet ekspederet af den samme emsige og ubehagelige ansatte. Han fik det seriøst til at lyde som om jeg ville skyde mig selv med heroin den ene gang. Jeg ville bare have nogle mavesyrehæmmere i håndkøb.
Han nægtede nærmest at sælge dem, fordi jeg ikke havde snakket med min læge inden.
Anden gang nægtede han at udlevere noget medicin, som "stod forkert på recepten" (Det gør det ikke, jeg er bare blevet ekspederet at andre, som ikke så noget problem i, at udlevere sugetabletterne fremfor slugetabletterne) Enden på det blev, at han under store protester gjorde det, selvom han i et meget strengt tonefald formanede mig, at det altså kun skete i yderste nødstilfælde! Da ekspeditionen var afsluttet informerede han mig så om, at han havde termineret recepten, så jeg skulle få lavet en ny.
Altså, jeg tænker, det kunne han måske have informeret om INDEN han gjorde det.
Kæmpe klaphat.
Jeg har til apoteket i den anden ende af byen nu. Kan godt finde på at stikke hovedet ind, for at se om han er der, på mit "eget" og hvis han ikke er, så går jeg derind. Alle de andre er vildt søde.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 11. dec 2015, 13:49

At jeg ikke kan få skrevet de skide jobansøgninger og komme videre med min dag. :rulle:
0
Closure, closure, closure closure closure
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 11. dec 2015, 13:53

Kommodedyret skrev:At jeg ikke kan få skrevet de skide jobansøgninger og komme videre med min dag. :rulle:


Det er fordi du ikke har andet end slik, kage og hård hud i hovedet. Under de omstændigheder, ville jeg godt nok heller ikke være voldsomt produktiv. ;)
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 11. dec 2015, 13:55

At mine fødder åbenbart er så skide sære det er svært at finde sko som ikke myrder mine fødder.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"