Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 8. dec 2015, 10:28

icelady skrev:Hvad der sker for at folk skriver "dkdkdkdk" med lille skrift i så mange opslag på FB? :gruble:


Rygterne vil vide "dk" skulle vise et dansk flag
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 8. dec 2015, 10:31

Aspargsen skrev:
Rygterne vil vide "dk" skulle vise et dansk flag


Så passer rygterne ikke her :D Det ser lidt sølle ud "Tillyyyykkkke dkdkdk"
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf OsCoccygis » 8. dec 2015, 13:37

At breve fra Betalingsservice ikke er i A4, men en lille smule længere :stoned:
1
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Undtagelsen » 8. dec 2015, 14:02

Ballademager skrev:Hvorfor nogle kvinder spiser moderkagen efter fødslen (enten i kapselform eller, hold nu fast, i smoothies :8: ). Det et simpelthen så langt på den anden side af klamt, at jeg næsten ikke kan rumme det :nerve:

Dette her burde måske nok ligge i "det må man ikke sige..."-tråden.


Eller hende, der fik sin veninde til at lægge små stykker af moderkagen i sine mundhuler (sine egne - ikke venindens) efter fødslen, så slimhinderne kunne opsuge næringen :wacko:
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 14:03

^ og ^^ Det er jo helt ubeskriveligt ulækkert! :puke:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 14:05

Jeg dør lidt. :gisp: My gawd, hvor er det klamt! Jeg kan slet ikke håndtere det! :nerve: :gisp:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Undtagelsen » 8. dec 2015, 14:08

ShuruQ skrev:
Ballademager skrev:Hvorfor nogle kvinder spiser moderkagen efter fødslen (enten i kapselform eller, hold nu fast, i smoothies :8: ). Det et simpelthen så langt på den anden side af klamt, at jeg næsten ikke kan rumme det :nerve:

Dette her burde måske nok ligge i "det må man ikke sige..."-tråden.


De programmer i lørdags, så dem alene at blive forarget. Økofeminisme når det er bedst eller værst :tie:.


Jeg havde mistænkt at deltagerne nok også var anti vaccine og ganske rigtigt.
Med det overbevisende argument at både hende selv og hendes brødre havde haft mæslinger og ingen af dem var jo døde :tie:

Hella Joofs kommentar beskriver det bedst: gakkelak!
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophaya » 8. dec 2015, 15:36

Smiling_Goat skrev:Jeg har altid undret mig over, hvor "kolde" folk herinde nogle gange fremstår. Fx i decembertråden (i helbred). Der bliver delt nogle ret sørgelige ting, men i indlægget efter snakker folk bare om sig selv. Ikke en eneste påtale af den utroligt sørgelige, muligvis traumatiske episode i et andet menneskes liv, der står lige foran deres eget "jeg gik ti kilometer :D"-indlæg.

Jeg kan se, at de sørgelige indlæg har fået en del grønne kort, så jeg håber, at den manglende sympati skyldes, at de uddeles privat i stedet, men underligt ser det altså ud.

Nåh ja, jeg må hellere lige sige, at jeg ikke tænker at folk herinde er onde eller med vilje ignorerer mennesker i nød.


Som fast bruger af den tråd kan jeg fortælle, at vi bruger de grønne kort og beskeder meget i den slags situationer. Jeg følte mig i hvert fald ikke koldt behandlet :) Jeg kan dog godt forstå hvorfor det ser sådan ud :P
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 8. dec 2015, 15:37

Lemonella skrev:
Crookshanks skrev:Hvad fanden der er foregået her, og hvorfor i alverden folk ikke siger fra? Hvad i alverden får arrangørerne til at tænke "Hey, det her er da en skidegod ide?"

Jeg var smuttet efter 5 min, hvis jeg havde været tilstede. Jeg fatter ikke at voksne mennesker overhovedet accepterede og deltog i en tur med sådanne indslag. Ej, hvor er det bare øv og nedværdigende.

http://www.djoefbladet.dk/blad/2015/20/ ... strip.aspx


Den slags har fundet sted i flere år og i mange sammenhænge. Desværre.

Da jeg i tidernes morgen startede på pædagog-seminariet, havde vi sådan en "ryste-os-sammen"-weekend og på et tidspunkt var vi delt op i 2 hold, hvor vi skulle se, hvem der kunne lave det længste "bånd" af vores tøj.
Det gik meget hurtigt op for mig, at det nok gjaldt om, at smide så meget tøj som muligt og jeg så flere af pigerne stå og være ret forlegne over, at skulle strippe totalt for, at få det forbandede "bånd" langt nok.
Jeg sagde meget højt og klart, at de ikke skulle regne med min deltagelse og fik et par grimme udtalelser med på vejen.
Der var dog også andre der droppede ud og til sidst stoppede legen.

Jeg bad om, at vi lige tog en snak om det der var sket. Jeg orkede ikke, at jeg og andre skulle igennem tiden på seminariet med en masse sure kommentarer om dårligt kammeratskab og lignende.
Vi blev heldigvis alle gode venner igen.


Jeg har gået på CBS for efterhånden 15-20år siden, og vi havde den samme "smid tøjet og lav lang snor-leg" og et natløb med poster ude på en flåde, så man skulle strippe og svømme derud, og dengang bestod de fleste rus-grupper, altså dem som havde arrangeret turen, af piger / ældre kvindelige studerende.
Det er vist ikke nogen nyhed at rusture i mange år har været under angreb, og handlet meget lidt om faglige ting, og ret meget om druk og hor :tie:
Man kommer i øvrigt ret langt med et par strømpebukser og to pinde i jorden, uden nogen behøver flashe bar røv eller ydmyges.

I folkeskolen kan jeg huske vores biologilærer holdt konkurrence i seksualundervisning, om hvilke pige der hurtigst kunne rulle kondom på en agurk, det er vel noget af det samme, og udtryk for lige så dum og bøvet tankgang, som banan i halsen. :rulle:
Håber bare rus´erne har været voksene nok til at sige fra.
0
Do as I say! :whip:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 8. dec 2015, 16:01

Smiling_Goat skrev:
Sophaya skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har altid undret mig over, hvor "kolde" folk herinde nogle gange fremstår. Fx i decembertråden (i helbred). Der bliver delt nogle ret sørgelige ting, men i indlægget efter snakker folk bare om sig selv. Ikke en eneste påtale af den utroligt sørgelige, muligvis traumatiske episode i et andet menneskes liv, der står lige foran deres eget "jeg gik ti kilometer :D"-indlæg.

Jeg kan se, at de sørgelige indlæg har fået en del grønne kort, så jeg håber, at den manglende sympati skyldes, at de uddeles privat i stedet, men underligt ser det altså ud.

Nåh ja, jeg må hellere lige sige, at jeg ikke tænker at folk herinde er onde eller med vilje ignorerer mennesker i nød.


Som fast bruger af den tråd kan jeg fortælle, at vi bruger de grønne kort og beskeder meget i den slags situationer. Jeg følte mig i hvert fald ikke koldt behandlet :) Jeg kan dog godt forstå hvorfor det ser sådan ud :P


Ja, jeg tænkte det nok, men det ser godt nok sært ud :P

Det vil jo altid forekomme i de mere generelle tråde. Hvis det f.eks. har påvirket min dag negativt, at jeg har spist for meget citronfromage og det forrige indlæg handler om en, hvis undulat er faldet af pinden, er mit indlæg jo ikke ment som "fuck dig og din sorg".
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 8. dec 2015, 17:41

Trump og hvem der kunne finde på at sætte kryds ved ham. Hold nu kæft den mand har tabt sutten for alvor :shock:
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 17:43

2SHY skrev:Trump og hvem der kunne finde på at sætte kryds ved ham. Hold nu kæft den mand har tabt sutten for alvor :shock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 8. dec 2015, 17:44

Fillie skrev:
2SHY skrev:Trump og hvem der kunne finde på at sætte kryds ved ham. Hold nu kæft den mand har tabt sutten for alvor :shock:

:lol: :clap: :klovn:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 8. dec 2015, 18:38

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 18:39

^ OMG! Som tvillinger. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"