Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Tilly » 7. apr 2018, 16:33

Dette er tråden hvor du kan dele pinlige øjeblikke/situationer fra din hverdag. Del både gerne nylige hændelser, og ting der er sket for lang tid siden.

Personligt er jeg lidt klodset, og har det med at komme mere eller mindre galt af sted. Håber jeg ikke er den eneste :D Sæt i gang!

(Mener btw, ikke at have spottet en tilsvarende tråd, correct me if I'm wrong)
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Tilly » 7. apr 2018, 16:42

Jeg havde et pinligt øjeblik i dag. Jeg ville cykle en tur i Herning Centret. Inden jeg cyklede overvejede jeg om jeg skulle skifte bukser, fordi dem jeg havde på var ved at være ret slidte mellem lårene (en ulempe ved at være tyk), så tænkte at det måske ikke var de bedste at cykle i. Men optimisten i mig tænkte at: Det skal da nok gå! :D Men hvad tror i der skete efter jeg havde cyklet ca. 500 m? Ja, mine bukser sprækkede selvfølgelig! Oh my. Det er dog langt fra første gang at jeg har oplevet bukser der sprækkede i offentligheden :ninja:

Det er egentlig lidt sjovt, tit når jeg kommer galt af sted, er det faktisk fordi jeg har været for optimistisk omkring en given situation. Meeeen, jeg tror altså jeg fortsætter, ingen skal tage min optimisme fra mig :D
8
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Juki » 7. apr 2018, 17:29

Tilly skrev:Jeg havde et pinligt øjeblik i dag. Jeg ville cykle en tur i Herning Centret. Inden jeg cyklede overvejede jeg om jeg skulle skifte bukser, fordi dem jeg havde på var ved at være ret slidte mellem lårene (en ulempe ved at være tyk), så tænkte at det måske ikke var de bedste at cykle i. Men optimisten i mig tænkte at: Det skal da nok gå! :D Men hvad tror i der skete efter jeg havde cyklet ca. 500 m? Ja, mine bukser sprækkede selvfølgelig! Oh my. Det er dog langt fra første gang at jeg har oplevet bukser der sprækkede i offentligheden :ninja:

Det er egentlig lidt sjovt, tit når jeg kommer galt af sted, er det faktisk fordi jeg har været for optimistisk omkring en given situation. Meeeen, jeg tror altså jeg fortsætter, ingen skal tage min optimisme fra mig :D

Det har jeg også prøvet engang hvor jeg skulle være "hovedperson" til et seminar/kursus.

Jeg cyklede derhen og skulle bl.a ned af nogle bakker. Da jeg var for enden af den største bakke skulle jeg stoppe op og i det jeg træder ned af cyklen går mine nye, ubrugte bukser op i syningen ved lårene/ballerne :gogo:

Jeg var ret meget i et dilemma om jeg skulle vende om, skifte og komme for sent eller ej. Heldigvis havde jeg en lang jakke/frakke på så jeg kunne undgå at moone, men det var samtidig ret varmt så jeg var nødt til at fortælle folk hvorfor jeg beholdt jakken på når nu det var så varmt :tie:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Juki » 7. apr 2018, 17:31

Jeg har også fået en skade i mit knæ engang fordi jeg havde siddet forkert i sofaen.

Altså hvor dum kan man være når man kommer til skade af at sidde stille i en sofa :gruble:
14
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Mangoness » 7. apr 2018, 17:48

Too much information:

Alle de gange jeg har blødt igennem bukserne som teenager :tie:
8
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Miss_no_More » 7. apr 2018, 17:51

Jeg revnede også mine bukser engang på arbejdet. Arbejder i en børnehave og skulle lige vise jeg sagtens kunne klatre rundt på legestativ med børnene. Det kunne jeg også, men mine bukser gad det bare ikke :lol2:
Jeg måtte i den lokale genbrug, men fandt ingen bukser. Fik istedet en meget lang trøje, men det holdte hårdt til fyraften da de sprækkede mere og mere i løbet af dagen. Jeg sad meget ned den dag :-D
5
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf cola » 7. apr 2018, 18:01

Går over for at låne et bor af en nabo, det ender med at manden sætter hylder op i min bolig...
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Luffegås » 7. apr 2018, 20:03

Mangoness skrev:Too much information:

Alle de gange jeg har blødt igennem bukserne som teenager :tie:

Jeg blødte på min vens sofa i dag, og opdagede det først da jeg skulle til at gå, jeg forstod det først da jeg var kommet ud i bilen det var blod... Det er min første menstruation efter fødslen, og hold nu kæft der er meget!
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Selma156 » 8. apr 2018, 19:42

Åh, jeg er ikke alene. Har dog en slem menstruations-historie.

Var for noget tid siden på besøg hos noget længere ude familie, jeg ikke ser så ofte. En familie på fire med voksne børn. De er sådan set skidesøde, og vi havde den hyggeligste aften med brætspil, kaffe og kage.

De er en meget politisk korrekt familie, med tendens til at være lidt stramme i betrækket. Jeg vælger derfor at bløde en ordentlig pøl i det hvide lammeskindstæppe, jeg sidder på på stolen. Jeg kan mærke, at jeg pludselig bløder helt voldsomt (havde ellers super-tampon i) og at det går gennem bukserne. Oh gru. Sidder resten af aftenen i en særdeles akavet stilling. Halvvejs får jeg sneget mig ud på toilettet og fylder desperat mine trusser med toiletpapir. De havde ingen bind eller andet liggende. Jeg plejer slet ikke at bløde så kraftigt, aner ikke, hvad der er sket.

Jeg kan ikke få mig selv til at sige noget, da vi siger farvel, men skriver straks jeg er kommet hjem en akavet, lang SMS om, at jeg muligvis har blødt på deres lam. Værtinden bekræfter dette, rimelig kort for hovedet. Får dog update på, at hun har fået det af.

Det var. SÅ. pinligt.
10
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Shmartiesh » 8. apr 2018, 20:06

Havde nogle jeggings der sprækkede foran, på maven, en dag på arbejde. Jeg boede heldigvis 500 m. Fra mit job så kunne tage hjem og skifte. Og heldigvis for det. Min kæreste havde fået et epileptisk anfald og slået hul i hovedet på mit køkkengulv. Han var stadig ikke ved bevidsthed da jeg trådte ind af døren. Er virkelig glad for at jeg valgte at tage for små bukser på den dag!!

På HF læste jeg til eksamen med mit daværende crush og gode ven, og jeg havde en hvid top på mens jeg havde menstruation og blødte selvf igennem. Jeg opdagede det selv inden han nåede at sige noget, og da jeg kom tilbage fra toilettet, sneg han sig om bag mig for at tjekke om jeg havde gjort noget ved det. Da jeg et par år senere ville joke med ham omkring det ville han ikke indrømme det.
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf mariannaa » 8. apr 2018, 20:15

For nogen år siden hoppede min hund op af mig og rykkede mine(elastiske) bukser af. Midt inde i centrum af Århus :panik:
23
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Selma156 » 8. apr 2018, 21:12

Nå ja, det var heller ikke ligefrem mit mest stolte øjeblik, da jeg i en intim stund med min ekskæreste blødte ham i ansigtet. Altså fik menstruation midt i kampens hede. I hans ansigt.
9
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Aima » 8. apr 2018, 21:13

Mangoness skrev:Too much information:

Alle de gange jeg har blødt igennem bukserne som teenager :tie:


Jeg kan sagtens forstå det er pinligt, men sætningen der er der altså virkeligt intet TMI i. Overhovedet.


Min seneste ‘gid jorden åbnede sig under mig’-episode, var på mit tjenerjob. En restaurantgæst er ved at betale, og vi small-talker lidt, mens jeg taster ind på dankortmaskinen og rækker ham den over baren, hvor vi står på hver sin side. Da den godkender, siger jeg “Perfekt! Vil du ha’ bon med?” og i samme sekund flyver den mintpastil jeg har på tungen ud af munden på mig og lander på baren lige foran gæsten, 10 centimeter fra hans hånd. Vi står begge to bare og glor lidt på pastillen, indtil jeg, genial som jeg er, siger “ja, du må da også gerne få min mintpastil ehehehe...”

Flot.
20
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 21:19

Aima skrev:
Mangoness skrev:Too much information:

Alle de gange jeg har blødt igennem bukserne som teenager :tie:


Jeg kan sagtens forstå det er pinligt, men sætningen der er der altså virkeligt intet TMI i. Overhovedet.

[...]


Jeg har lidt svært ved at bedømme, hvad andre folk mener er TMI :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf Aima » 8. apr 2018, 21:23

Mangoness skrev:
Aima skrev:
Mangoness skrev:Too much information:

Alle de gange jeg har blødt igennem bukserne som teenager :tie:


Jeg kan sagtens forstå det er pinligt, men sætningen der er der altså virkeligt intet TMI i. Overhovedet.

[...]


Jeg har lidt svært ved at bedømme, hvad andre folk mener er TMI :genert:


Det kender jeg godt :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"