Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 9. dec 2015, 15:05

Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(

Jeg havde smidt en hund mere i og ønsket mere Seebach :kys: og jeg ELSKER hans sang "Uanset".
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 15:10

Akehurst2 skrev:
Flora skrev:
Akehurst2 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg er ret vild med Rasmus Seebachs julesang.


Jeg er i det hele taget helt vild med Rasmus Seebachs musik.


Det er jeg også. Må man ikke sige det? :gruble:


Der er virkelig mange mennesker, der synes det er underlødigt og banalt. Men jeg har måske bare den forkerte omgangskreds og familie.


Hvis folk normalt selv hører popmusik (fx. sommetider bare har radioen kørende på P3 eller lignende), forstår jeg ikke, hvorfor RS skulle være særlig banalt eller underlødigt.
For mig handler det om, at jeg simpelthen ikke bryder mig om popmusik (forstået som genre). Altså, det er derfor, jeg ikke selv ikke kan lide RS' musik. Hvad andre synes om det, har jeg ikke rigtig nogen holdning til.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 15:14

^ For mig handler det mest om at jeg ikke kan høre forskel på Seebachs sange. Jeg synes de lyder ens og de der "ey" lyde irriterer mig decideret. Og så synes jeg han har en lidt irriterende stemme :genert: Men jeg kan heldigvis slukke for radioen eller finde noget andet at høre og ellers falder jeg ikke død om hvis jeg skulle høre er nummer eller to
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 15:22

Nu vi er ved andres holdninger til, hvad man lytter til, osv., er jeg også pissetræt af, at nogle folk tror, at hvis man som jeg foretrækker musik, film, romaner, osv., der ikke er mainstream, så er det kun, fordi man gerne vil være speciel og i virkeligheden inderst inde sidder og craver popmusik, romantiske komedier og krimier.

Nej.
3
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8692

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 9. dec 2015, 15:29

Jeg foretrækker popmusik over alle andre genrer, men jeg kan simpelthen ikke med Rasmus Seebach. Jeg kan overhovedet ikke tage det seriøst, at en voksen mand synger om at skændes "hver gang vi er i byen", og at han er "ude med drengene" og "der er gang i byen". Rasmus, du er ikke 15, du er 35. Grow the fuck up.

Og ja, jeg ved godt, at der findes folk, der opfører og som formulerer sig sådan selvom de er 30+, men det finder jeg altså personligt en smule patetisk, når man er (meget) tættere på 40 end på 20.
12
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 9. dec 2015, 15:30

Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(


Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:35

Wizzze skrev:
Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(


Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:


Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.
22
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 9. dec 2015, 15:37

englishchannel skrev:Jeg foretrækker popmusik over alle andre genrer, men jeg kan simpelthen ikke med Rasmus Seebach. Jeg kan overhovedet ikke tage det seriøst, at en voksen mand synger om at skændes "hver gang vi er i byen", og at han er "ude med drengene" og "der er gang i byen". Rasmus, du er ikke 15, du er 35. Grow the fuck up.

Og ja, jeg ved godt, at der findes folk, der opfører og som formulerer sig sådan selvom de er 30+, men det finder jeg altså personligt en smule patetisk, når man er (meget) tættere på 40 end på 20.


Det minder mig om amerikanske superstjerner som Pink og Katy Perry, der som voksne kvinder stadig sidder fast i et teenageunivers. Det er altså lidt latterligt. :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 15:38

Aima skrev:
Wizzze skrev:
Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(


Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:


Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.

Den sofistikerede hævn fra barejeren ville ellers være, at frekventere dit disco og stopfodre jukeboxen til en alenlang kavalkade af, øh, musik du ikke kan lide.... Nightwish?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 9. dec 2015, 15:39

Aima skrev:
Wizzze skrev:
Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(


Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:


Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.


Så er det dælme da heller ikke et sted der er værd at komme! Et sted hvor man ikke må høre Rasmus Seebach på repeat i timevis er ikke et sted jeg har lyst til at feste! :afro:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:39

Wizz, grønt kort; Jo, vi har en jukebox på disk, den bliver brugt når DJ'en går af, men det er kun personalet der har tilgang til den, ikke gæsterne.

Det dur jo ikke, hvis nogen f.eks. bare ønsker en masse lort så alle andre skrider :)
11
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 9. dec 2015, 15:41

Aima skrev:Wizz, grønt kort; Jo, vi har en jukebox på disk, den bliver brugt når DJ'en går af, men det er kun personalet der har tilgang til den, ikke gæsterne.

Det dur jo ikke, hvis nogen f.eks. bare ønsker en masse lort så alle andre skrider :)


Det giver mening: Jeg kan godt se, at Crazy Frog marathon må være bad for business. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 9. dec 2015, 15:41

Jeg er ikke begejstret for RS og hans "uhuh", men den julesang er god.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:49

kidkomb skrev:
Aima skrev:
Wizzze skrev:
Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(


Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:


Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.

Den sofistikerede hævn fra barejeren ville ellers være, at frekventere dit disco og stopfodre jukeboxen til en alenlang kavalkade af, øh, musik du ikke kan lide.... Nightwish?


Jeg er vild med Nightwish :)

Der bliver spillet masser af musik på mit disk, jeg ikke bryder mig om, den sofistikerede hævn ville nok nærmere være at gå op og ønske halvanden times Seebach så alle skred fra mit sted. Han insisterede dog på, ved det efterfølgende restauratørmøde, at få mit navn anført på restauratørforeningens, som jeg i øvrigt er formand for, 'Én chance tilbage'-liste, så det var rimeligt pinligt at sidde der og notere sig selv. Men vi er gode venner igen, jeg gav kvaje-flødeboller. Og jeg holder mig fra den jukebox.

I øvrigt er jeg engang gået op til den bookede DJ på mit eget sted, en lørdag nat i primetime, og ønsket 'Vuffelivov' med Shubidua. Eller, 'dén med hunni', som jeg kaldte den. Og den stakkels DJ tænkte jo bare, 'at når nu chefen beder om det'.

Den anden ejer var ikke glad. Det var der faktisk ingen der var. Bortset fra mig, altså.
8
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Thestral » 9. dec 2015, 16:48

Jeg skifter kanal når Rasmus Seebach eller Medina kommer på
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"