Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2184

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf mariannaa » 10. nov 2015, 15:19

Jeg har lige været en tur i byen for at handle. Iført skrigende pink crocs sko. Det var så selvfølgelig en fejl, havde glemt at skifte sko, da jeg havde været ude med hunden og efterfølgende skulle ud af døren med det samme. Jeg blev helt flov, da jeg opdagede det, sad lige så elegant og vippede med min fod i bussen da jeg så det, ikke mindst fordi jeg var iført et pink halstørklæde. Er bange for at nogen måske har troet, at jeg selv mente at jeg så smart ud :D
9
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Karkluden » 10. nov 2015, 17:09

Jeg føler mig virkelig dum. Jeg har i går og søndag haft lidt ondt i halsen, høj feber og en træls følelse i maven. Tænkte det var en blanding af en virus og lidt for meget alkohol og kalorier i weekenden. Først da jeg i dag tænker "Adr!", da jeg tisser, fordi mit tis lugter så grimt (og tydeligt infektiøst.. man er vel snart sygeplejerske), fatter jeg, at jeg nok har en urinvejsinfektion. Jeg har fuldkommen overset min krops signaler, og stixen bongede rigtig nok ud på alting nærmest i tårnhøje koncentrationer. Feeeedt..
Havde da godt mærket, det nev lidt, men jeg har også haft meget kunststof på i weekenden og bla bla bla. Idiot-mig.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Akehurst2 » 17. nov 2015, 18:25

Da jeg her til aften så en stor flok syngende mænd klædt i gult og blåt vandre op ad Østerbrogade, og tænkte: Hvad laver alle de Brøndbyfans her? Og hvorfor taler de allesammen svensk?
14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2015, 20:34

Lige nu, da jeg tog fat i musen og køøøørte den frem og tilbage, men uden resultat!
Fordi jeg ser fodbold på computeren og derfor er på debatten på telefonen, så virker musen ikke så meget til debatten....
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dime » 26. nov 2015, 11:46

Da jeg tabte sæben i badet i morges, og sådan rent instinktivt prøver at gribe den, selvom den er nået ret langt nedad... den manøvre foregår (instinktivt, mind you) ved at bukke sig sammen, hvilket der ikke lige er plads til så jeg nikker murstensvæggen en skalle der ville have gjort Tyson groggy... fandme flot! :D
...og så er det jo megalatterligt at jeg hverken har hovedpinepiller eller føntørrer, og derfor skal sidde og vente på håret tørrer inden jeg vakler i Netto efter hovedpinepiller ;) :D
3
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Whoosh » 1. dec 2015, 02:27

Forleden morgen der jeg efter et toiletbesøg, næsten var ved at skrige, besvime og ringe 112 på én gang. :shock:

Indtil jeg lige fik vendt fakta en ekstra gang, og kom i tanke om at mine forældre aftenen før, havde tvunget mig til at smage en juice/smoothie med rødbede, fordi de pludselig er blevet slowjuicertyper.
8
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf hotlips » 1. dec 2015, 22:20

Det hører vel nærmest under at føle sig slutty og det er ikke lige sket men here goes..

Vi var på middelaldermarked,min dreng får lov at prøve hjelme osv hos nogen af alle de flinke mennesker der altid er der og der kommer den her fyr hen og står og smiler lidt fåret,jeg registrerer det ikke rigtigt i første omgang,det er først da vi går væk jeg sådan halvt bevidst tænker at han da så venlig ud,nærmest bekendt.
Der går 2 mdr,jeg skænker det ikke en tanke,til jeg en dag går og ordner have alene og tanken slår mig..og der går et splitsekund,så ved jeg både at han hedder Thomas og at jeg kender ham,særdeles godt endda,han var sådan en venner-ting i et halvt års tid engang og vi så sådan set hinanden tit dengang.

Piiinligt.

og ikke pænt at jeg ikke sagde hej eller en skid.
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 9. dec 2015, 17:56

For lidt siden, da jeg var ved at lukke opvaskemaskinen, mens jeg holdt den anden hånd på bordkanten.
Resultat: En ringfinger med med en bule og blåt mærke. Billede
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Spjaerten » 9. dec 2015, 18:03

Før da jeg væltede min glas lampe, godt nok bare en IKEA. Men har haft den mange år. Nu den død og der er dobb. Så meget støvsugning der skal gøres.

Burde ha udskudt rengøringen en dag mere ;)
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pixie88 » 9. dec 2015, 20:55

Jeg kom lige i tanke om en..
Jeg er engang blevet bildt ind, at skyggerne på månen var spejlbilleder af jorden. Altså de mørke skygger var landene og det andet var havene. Har altid gået og funderet over hvilke stort kontinent jeg altid kunne se på månen, og blev enig med mig selv om, at det enten var Europa eller Afrika.

For noget tid siden begik jeg så den fejl at spørge min kæreste "Hey x, tror du det er Afrika eller Europa man kan se på månen? Eller kan det mon være Asien?". Der blev meget stille i bilen. Jeg tror ikke helt han kunne kapere HVOR dum jeg egentlig var lige dér.
Jeg fatter heller ikke hvordan jeg har kunne se logikken i det..
Men nu ved jeg da, at jorden ikke spejler sig i månen.
15
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sevii » 9. dec 2015, 21:16

Jeg følte mig meget dum for nogle dage siden da vores hund gik rundt og slikkede gulvet og var panisk for at spise alt den kunne komme i nærheden af. Min kæreste og jeg fandt så ud af hun sikkert forsøgte at kaste op. Vi begyndte så at læse om det, da det er midt om natten og man ikke rigtigt kan ringe til nogen, og så siger min kæreste pludselig: "Vi kan give hende noget saltvand".
Og mit sarkastiske svar, og jeg giver skylden til trætheden, "Nå, ja, fint. Tager du så lige forbi stranden eller hvad?" :skeptisk:

Ej, ej, ej, ej.... Lige da jeg sagde det indså jeg godt at det var virkelig dumt sagt. Min kæreste synes det var utroligt sjovt.
Ja, ja. :genert:
Nå, men hunden overlevede.
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Frk. L » 9. dec 2015, 21:19

Har gennem længere tid undret mig over, hvordan det kunne være, at jeg på min cykeltur til og fra arbejde var ved at dø, når jeg ellers kan give stort set alle baghjul på en spinningcykel.

Det viste sig blot, at den manglede luft. Så nu er det da en hel fornøjelse ar cykle igen :D Hvorfor søren fik jeg ikke pumpet noget luft i forlængst? :lol:
3
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 12:14

Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2015, 12:32

Frusunshine, det er hende, der er dum og ikke dig :ae:.

Men øv, jeg kan godt forstå, at det gør ondt.

Jeg har oplevet det med nogle gode kollegaer. Pludselig var de en flok, som begyndte at spise sammen og holde fødselsdag for hinanden - men jeg blev ikke inviteret :(.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 12:34

Sorenspige skrev:Frusunshine, det er hende, der er dum og ikke dig :ae:.

Men øv, jeg kan godt forstå, at det gør ondt.

Jeg følte mig bare så dum, fordi jeg blev sådan rigtig lillepigeked. Det er jo ikke første gang, og jeg er jo i den grad voksen.

Men tak :kys:
Og sikke nogle møgkolleger.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"