Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 19:24

Jeg er mega dårlig til, at få svaret på grønne kort og jeg vil bare sige, at hver og et varmer! Varmer rigtig meget endda :lun:
Det er ikke fordi jeg er utaknemmelig eller ikke gider at svare, jeg er bare dårlig til, at holde fokus og glemmer ofte, hvad det egentlig er jeg har gang i :blush: Solly :blomst:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 9. dec 2015, 19:44

Fyrst Eberhard skrev:
kidkomb skrev:Jeg er mega dårlig til, at få svaret på grønne kort og jeg vil bare sige, at hver og et varmer! Varmer rigtig meget endda :lun:
Det er ikke fordi jeg er utaknemmelig eller ikke gider at svare, jeg er bare dårlig til, at holde fokus og glemmer ofte, hvad det egentlig er jeg har gang i :blush: Solly :blomst:

Hvordan svarer man egentlig på et grønt kort?

Jeg vil gerne videre, i forhold til at virke som en røv, i den retning.


Skriv en pb, eller smid et kort tilbage. Ret enkelt, men jeg får det heller ikke altid gjort.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 19:44

Fyrst Eberhard skrev:
kidkomb skrev:Jeg er mega dårlig til, at få svaret på grønne kort og jeg vil bare sige, at hver og et varmer! Varmer rigtig meget endda :lun:
Det er ikke fordi jeg er utaknemmelig eller ikke gider at svare, jeg er bare dårlig til, at holde fokus og glemmer ofte, hvad det egentlig er jeg har gang i :blush: Solly :blomst:

Hvordan svarer man egentlig på et grønt kort?

Jeg vil gerne videre, i forhold til at virke som en røv, i den retning.

Jamen, det er nemlig dét. Man finder enten et indlæg af pågældende debattør og kvitterer med hævngrønt eller man skriver en besked.
Og i mange tilfælde tænker jeg, at det gør jeg lige om lidt. Eller jeg finder frem til et indlæg af debattøren og glemmer så fuldstændig hvad jeg havde gang i :stoned:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Animi » 9. dec 2015, 19:47

Hvor ville jeg dog ønske, at der fandtes en maskine der kunne skrive ens tanker ned. Jeg sidder og skal skrive en opgave, men kan overhovedet ikke finde ud af at formulere mig ordentligt. Men ligeså snart jeg ikke sidder ved computeren, så kommer alle de gode formuleringer og guldkorn bare springende i mine tanker , men jeg når aldrig at få skrevet dem ned. Og det lyder altid bare meget bedre i tankerne :wacko:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 19:57

Animi skrev:Hvor ville jeg dog ønske, at der fandtes en maskine der kunne skrive ens tanker ned. Jeg sidder og skal skrive en opgave, men kan overhovedet ikke finde ud af at formulere mig ordentligt. Men ligeså snart jeg ikke sidder ved computeren, så kommer alle de gode formuleringer og guldkorn bare springende i mine tanker , men jeg når aldrig at få skrevet dem ned. Og det lyder altid bare meget bedre i tankerne :wacko:


Måske du kan indtale dine ideer på din telefon? :)
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Firebird » 9. dec 2015, 20:01

DetSorteCirkus skrev:
Animi skrev:Hvor ville jeg dog ønske, at der fandtes en maskine der kunne skrive ens tanker ned. Jeg sidder og skal skrive en opgave, men kan overhovedet ikke finde ud af at formulere mig ordentligt. Men ligeså snart jeg ikke sidder ved computeren, så kommer alle de gode formuleringer og guldkorn bare springende i mine tanker , men jeg når aldrig at få skrevet dem ned. Og det lyder altid bare meget bedre i tankerne :wacko:


Måske du kan indtale dine ideer på din telefon? :)


Brug stikord. Den vendning der lige lyder godt. Så kan du konstruere dig tilbage. Jeg kan ihvertfald.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 9. dec 2015, 21:31

kidkomb skrev:Altså nu var jeg der jo natten til lørdag og altså ikke lørdag morgen og formiddag, hvor jeg kan forstå at det fede sker. Vi ankom kl 3 - halv fire og der er ikke mere end max 20 mennesker derinde. En af dem var Peter Quortrup. Det trækker altså coolhedsfaktoren noget ned.
Medmindre man betragter det som retro a la rejecocktail med thousand island. Så er det übercool.
Neverheless er jeg vild med det og jeg barsler med en debatkomsammentråd i det nye år.
Vi fik heller ikke den kage/øl da vi rundede 200,300,400,500 og 600 :lol:


Tråd? :pompom:

Så vi ligesom ved at det er seriøst nu vi er blevet skuffet ved 200, 300, 400, 500 og 600 brugere? :whine:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 9. dec 2015, 21:33

kidkomb skrev:Altså nu var jeg der jo natten til lørdag og altså ikke lørdag morgen og formiddag, hvor jeg kan forstå at det fede sker. Vi ankom kl 3 - halv fire og der er ikke mere end max 20 mennesker derinde. En af dem var Peter Quortrup. Det trækker altså coolhedsfaktoren noget ned.
Medmindre man betragter det som retro a la rejecocktail med thousand island. Så er det übercool.
Neverheless er jeg vild med det og jeg barsler med en debatkomsammentråd i det nye år.
Vi fik heller ikke den kage/øl da vi rundede 200,300,400,500 og 600 :lol:


Rejecocktail :dåne:
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 10:09

Jeg er også hamrende dårlig til at svare på kort. Men jeg bliver nærmest barnligt glad, når jeg får en grønært.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf hotlips » 10. dec 2015, 12:24

kidkomb skrev:Altså nu var jeg der jo natten til lørdag og altså ikke lørdag morgen og formiddag, hvor jeg kan forstå at det fede sker. Vi ankom kl 3 - halv fire og der er ikke mere end max 20 mennesker derinde. En af dem var Peter Quortrup. Det trækker altså coolhedsfaktoren noget ned.
Medmindre man betragter det som retro a la rejecocktail med thousand island. Så er det übercool.
Neverheless er jeg vild med det og jeg barsler med en debatkomsammentråd i det nye år.
Vi fik heller ikke den kage/øl da vi rundede 200,300,400,500 og 600 :lol:


Jeg blev i sin tid hevet derind af en herre der idag arbejder for Zentropa og har vundet en masse priser,jeg vil tro han for nogen hører til toppen af kransekagen når det gælder coolness.men efter der blev renset ud i nogle af de værste buler har jeg nu set en del kendisser i Nyhavn,og det er selvom jeg kun er kommet der ædru i dagslys de sidste 10 år og jeg plejer at være den sidste til at opdage dem så Jeg gætter på der kommer en del.

Men det er nu også en skøn bydel,jeg kan godt li både og vand generelt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 12:27

Jeg kan kun lide Nyhavn, når mågerne sover eller jeg er indendørs.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 10. dec 2015, 12:43

Fru Sunshine skrev:Jeg kan kun lide Nyhavn, når mågerne sover eller jeg er indendørs.

Jamen. Så er det jo præcis om aftenen lørdag d.13.februar du skal sidde indendørs med os andre og fejre at mågerne sover :banan:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 13:29

kidkomb skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan kun lide Nyhavn, når mågerne sover eller jeg er indendørs.

Jamen. Så er det jo præcis om aftenen lørdag d.13.februar du skal sidde indendørs med os andre og fejre at mågerne sover :banan:

Det kunne være så godt, men det er godt nok langt for en bytur.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 10. dec 2015, 14:03

Kæft hvor kunne jeg godt æde en fastelavnbolle!

Sådan en fra bageren, i wienerbrødsdej, med creme, flødeskum og sovset ind i glasur. :frådersmiley:

Og nu vi snakker om sovs, så kunne jeg også sagtens klare en gammeldags bøfsandwich med en sø af brun sovs til. Årh slurp, altså.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2015, 16:51

Nå, så er det mig, der forsøger mig med at spørge Debatten til råds ...

Findes der mon nogen herinde, som er inde i sygedagpengeregler? Gerne en socialrådgiver eller lignende ... Sidder her og bliver lidt trekantet i hovedet over, at jeg klodrian har fået underrettet kommunen nogle dage for sent ift sygemelding og følgende raskmelding. Så nu frygter jeg, at min arbejdsgiver trækker mig i løn næste gang, fordi de ikke har fået deres refusion.

Nogen, der kan hjælpe, og som jeg evt. må sende en lille PB?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"