"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Krølle » 9. dec 2015, 22:05

Jeg ved ikke med Æske, men jeg gør efterhånden ingenting/skyller med vand, med mindre jeg har været svedig eller andet dirty. Når det trænger, bliver det vasket med balsam uden silikone, that's it. Det har taget noget tid mht tilvænningen, men nu vasker jeg det oftest kun pga dreadlock-agtige tendenser i nakkehåret, der kommer, hvis jeg ikke får flettet det om natten (naturkrøl :sur:) - det når sjældent at blive fedtet.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Animi » 9. dec 2015, 23:25

Jeg er virkelig en stor stalker :ninja: Ligenu stalker jeg min ekskæreste nye kæreste på instagram - i starten var det fordi jeg var nysgerrig over hvem hun var og om der var billeder af ham. Nu er det fordi hendes billeder faktisk bare virkelig er flotte og hyggelige at se på, og er det så egentlig rigtig stalking mere? Det er vel det instagram er til for, at se hinandens billeder :lol2:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Badesandalen » 10. dec 2015, 06:23

Frk._Strawberry skrev:
Badesandalen skrev:
Sophaya skrev:Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.


Det gør jeg også! Så sent som i går i denne tråd. Tsk.

Men nu deler jeg noget alligevel: Rugbrød får mig til at hikke.



Er du min kæreste? :8:


Frk._Strawberry skrev:On topic:

Jeg skal altid have volumen på fjernsynet, radioen, etc. til at stå på et lige tal :-)


Det ser sådan ud! :lol:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 07:42

Jeg har opdaget, at jeg starter dagen i bedre humør, hvis jeg ser Graham Norton Show på BBC Brit om morgenen i stedet for at se TV2 News, som jeg plejer. I dag kunne jeg således nyde både Bradley Cooper og Will Smith samt en kort gæsteoptræden af Alfonso Ribeiro, der dansede "The Carlton".
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. dec 2015, 08:28

Jeg kan ikke lide Gløgg! - jeg synes virkelig det er klamt.

Varm rødvin med müsli... mmmmmh...... :forvirret2: :puke:
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 08:50

Jeg har nærmest aldrig mareridt, selvom jeg drømmer rigtigt meget. I nat drømte jeg f.eks., at jeg var med i et flystyrt, men det blev aldrig uhyggeligt eller fremkaldte høj puls. Først sad jeg i flyet, som gik ind i et langsomt, kontrolleret spin kort efter takeoff, og i næste scene svømmede jeg i havet tæt ved land med en klar viden om, at jeg selv og alle andre var sluppet uskadte ud af flyet (som nu lå under vand), og jeg kunne svømme ind til stranden på en hyggelig tropeø. Eneste ubehag var, at vandet var meget salt og sved lidt på min hud.
Da jeg så var kommet sikkert i land, begyndte jeg at tænke på, hvor træls det var, at alt mit yndlingstøj lå i min, nu mistede, kuffert, for når man ikke er standardstørrelse, er det ikke så nemt at gå ud og anskaffe en masse nyt tøj. Og så kom jeg til at tænke på, at shit jeg havde jo ikke fået tegnet den rejseforsikring, og det lignede da ellers ikke mig, som altid er så velforberedt. Der vågnede jeg så og var kortvarigt i panik over rejseforsikringer, indtil jeg blev så bevidst, at jeg kunne huske, at der stadig er over 2 måneder, til jeg skal ud og rejse, så jeg har god tid til at få den på plads.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 10:05

Jeg kan bære nag i årevis.
Normalt er jeg faktisk et ret tilgivende menneske, men hvis man har trampet hårdt nok eller tilstrækkeligt mange gange, så tilgiver jeg aldrig og kan blive så harm, hvis det går dem, jeg er gal på lidt for godt, at jeg næsten er ved at kvæles i det.

Jeg arbejder på at blive mere overbærende.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf BlueBunny » 11. dec 2015, 23:08

Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)
7
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 23:16

BlueBunny skrev:Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)

YAY! :banan: Velkommen :pompom:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Zombie » 11. dec 2015, 23:24

Jeg besøgte en hund hos Dyreværnet i går, og i morgen besøger jeg ham igen mhp at gå en lille tur. Men det er endnu for tidligt at sige, om det "er noget".
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 16:04

Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.
Og jeg synes, det er pinligt, at jeg ikke kan styre mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf dgd2007 » 12. dec 2015, 16:16

Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.
Og jeg synes, det er pinligt, at jeg ikke kan styre mig.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 16:21

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at gøre lidt mere ud af mig selv i hverdagen :genert: Fx tage neglelak på, gøre mere ud af make-uppen, vælge pænere undertøj osv, men jeg er bare så doven, når det kommer til stykket... Hvis jeg har en halv time en aften, vil jeg hellere bare flade ud på sofaen med min kæreste...
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 12. dec 2015, 16:50

Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 17:02

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.
Og jeg synes, det er pinligt, at jeg ikke kan styre mig.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:

Nej. Kun hvis man ikke fatter, at "jysk" ikke dækker over alle de dialekter vi har i Jylland.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"