Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2015, 05:15

ShuruQ skrev:Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?


Skal jeg ikke kunne sige. Men da den havde været hos dig, fløj den lige hjem til mig. Føj den var led at se på! :badr: :8:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2015, 05:18

Jailbird skrev:Hvorfor jeg bliver syg af Longo Vital? Det MÅ altså være en form for konspirationsteori, eller noget jeg ikke er indviet i. Har igennem de sidste 15år taget dem on/off og det passer altid med at der går 3-4 uger fra jeg starter på skidtet, så bliver jeg syg. Så enten gør de mig syge, eller også virker de ikke.


Min mor er pollenallergiker og blev derfor dårlig af dem, da hun forsøgte sig ... Kan det være sådan noget?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 10. dec 2015, 07:01

^ De har vel opdaget at stedet ikke er helt så attraktiv længere og er begyndt at miste reklamekroner. Så må de forsøge at tjene dem ind et andet sted
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14787
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 07:26

Postdanmark: Her til morgen (før kl. 7) har jeg modtaget 2 sms'er fra dem med ca. 2 minutters mellemrum. Den første med besked om, at en pakke ville blive leveret til mig i dag, og den anden med besked om, at de forgæves havde forsøgt at levere føromtalte pakke til mig. Og dørtelefonen har altså ikke ringet mellem de to beskeder. Så jeg mistænker kraftigt, at de er gået tilbage til den dovne løsning, hvor de ikke engang gider at køre ud med pakkerne, men bare lægger dem direkte hen i postbutikken.

Det gør mig så ikke noget i dag, da jeg alligevel ikke er hjemme til at modtage pakken. Og så er der håb om, at jeg kan hente den i eftermiddag, hvor jeg alligevel havde planer om at skulle hen og hente 2 andre pakker, frem for først at kunne få den i morgen, hvis den havde ligget i postbilen hele dagen i dag. Men havde jeg nu været hjemme i dagtimerne, ville jeg være træt af den procedure.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Annione » 10. dec 2015, 08:43

...at jeg i nat drømte, at jeg havde en hed affære med Putin :8: Blev helt trist, da jeg vågnede, for vi var så forelskede....

Da fuq??? :stoned:
7
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16245
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 09:24

At folk mener, at admins på en FB-side SKAL tage en afstemnings resultater til efterretning og indføre det. :gruble:

Selvfølgelig skal det tages til efterretning...men det skal da ikke partout gennemføres, fordi et fåtal af gruppen mener det.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16245
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 12:47

Om jeg skal være bekymret, fordi politiet ringer og hører, om jeg har overhørt noget råben og skrigen her til formiddags fra min nabos lejlighed?
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9572

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 10. dec 2015, 14:13

icelady skrev:Om jeg skal være bekymret, fordi politiet ringer og hører, om jeg har overhørt noget råben og skrigen her til formiddags fra min nabos lejlighed?


Hvis vi dermed snakker om din ex's lejlighed så ja det burde du nok.
Har han mini denne uge?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16245
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 14:21

Spjaerten skrev:
Hvis vi dermed snakker om din ex's lejlighed så ja det burde du nok.
Har han mini denne uge?


Tror du forveksler mig med Canoodle :) :gruble:

Jeg har ihvertfald ingen Mini, som jeg deler med eksen :D
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9572

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 10. dec 2015, 14:24

icelady skrev:
Spjaerten skrev:
Hvis vi dermed snakker om din ex's lejlighed så ja det burde du nok.
Har han mini denne uge?


Tror du forveksler mig med Canoodle :) :gruble:

Jeg har ihvertfald ingen Mini, som jeg deler med eksen :D



Jeps var sikker på jeg svarede på et indlæg fra hende :lol:

Er også snot ramt så tænker ikke så hurtigt ;)
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14787
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 16:37

At Amazon, som lever af at sælge og sende ting til folk, ikke har emballager i lidt flere størrelser, så de slipper for at overdimensionere og svine med ressourcer. Det er ikke første gang, jeg oplever at modtage en kæmpe papkasse, som er mindre end halv fyldt, fra dem, selvom dette dog er det mest ekstreme tilfælde indtil nu.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. dec 2015, 18:13

"Kun levering til Tårnby, Dragør, Amager og Kastrup" :ticks:
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. dec 2015, 19:27

En udtalelse om, at de fleste piger nok bliver imponerede, når de ser en landmand komme kørende på en traktor.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 10. dec 2015, 22:37

Hvorfor dejen til min cookie dough is er blevet så melet og kedelig i smagen :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 00:40

Min familie.
Jeg havde inviteret min far til koncert i dag, så han kunne høre os, og han glædede sig til, at komme sagde han og jeg glædede mig til, at vise hvad jeg sådan går og laver.

For nogle år siden, i starten af min "musikkarriere" tog jeg min mor, min svigermor og min svigermormor med. Og jeg synes selv at det var et brag af en koncert. Og jeg er ellers ret kritisk om det jeg selv laver.
Min mor kommentar var "Det var da meget godt...." sagt i et monotomt stemmeleje. Min svigermormor så lidt utilfreds ud og sagde "jeg troede det var dig der skulle dirigere". Kun min svigermor sagde at hun syntes det havde været rigtig godt.
What the fuck "Det var da meget godt" ? Ej, det siger man sgu da ikke, når man første gang hører sin datter synge.

Nå, men min far, han hørte og så os så sagde han guddødemig "Det var jo meget godt" Sådan lidt på samme måde som min mor. Altså han sagde også andre ting, men jeg kan ikke helt finde ud af, om han sagde det for at være flink.
"De andre var teknisk bedre" (Der var 2 andre optrædende også) Og NEJ det var de på ingen måde. Der var andre ting ved dem, som var bedre, helt klart, men vi var helt sikkert teknisk overlegne. Nuvel, han ved ikke så meget om musik, men hvorfor dog fremhæve det?
Da vi havde kørt ham hjem sagde han "Det var jo fint at høre dig. Det er nok ikke noget jeg gider at gå til koncert med"

Ej, men hahahah, jeg er ikke engang ked af det. Det er simpelthen så tragikomisk :stoned:

Min kæreste elsker det til gengæld (og det gør han, han lades ikke bare som om for at være sød) og min søster (af alle mennesker, det tilføjer en dimension mere til det tragikomiske) har dog kun hørt os een gang, men var meget entusiastisk og støttende) Haha, det er jo helt væk :lol: :lol:

Det undrer mig godt nok.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"