Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 8. dec 2015, 20:06

Jeg fik taget en del af en "konfrontation" (som jeg har gruet for) i går - og gik derfor lettet i seng.
Min datter blev hjemme fra skole i dag pga ondt i maven, det er jo normalt ikke positivt, men da jeg vækkede hende igen senere var hun nogenlunde frisk og er kvikket op i løbet af dagen. Hun har givet mig små gaver, smurt min frokost (jeg var lige ude at handle noget, der skulle købes) og da jeg kom hjem stod der en fin spegepølsemad med flag i eftersom det var min fødselsdag i går :lun:
Så har hun bare generelt haft en dejlig dag, og jeg har fået hvilet ud, vi har hygget os sammen og fortalt skøre historier til hinanden og min kat har i den grad også været kontaktsøgende og sovet hos mig.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 21:48

Tornfuglene i mit fjernsyn :lun: Har dog overset de tre første afsnit, men det er ok.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Animi » 8. dec 2015, 21:55

At jeg endelig kom op og løbe 3 km :banan: Det er ikke meget, men det er fremgang!
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 15:44

Jeg lagde min pung fra mig på toilettet i et storcenter igår og opdagede det max 10 min senere. Mig i skarpt trav ned til toiletterne igen og der stod en smilende, omend ikke dansktalende (eller engelsk :lol:) rengøringsmand. Så jeg fik "fagtet" pung til ham og han storsmilede og sagde "Yes, yes information".
Så jeg spænede derop og fik pungen og da jeg bagefter kiggede på min telefon, havde jeg en chat-anmodning fra en af medarbejderne i informationen, hvor hun skrev, at min pung var fundet og jeg kunne hente den der.
Ej, men mage til service! Jeg har lyst til, at give dem alle sammen blomster :blomst:
11
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 17:03

At kommunen har været her og fikse de meget høje kanter vi havde ved udkørslerne på sidevejene :klap: Så er det slut med at få ødelagt sin bil når den skraber mod kanterne :banan: Jeg må indrømme jeg er meget positivt over hvor hurtige de har været til at reagere på mit tip :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 9. dec 2015, 18:31

Møde i beboerklagenævn. :D

Det skulle have været optaget på video!

Mine naboer fik at vide at kun 1 kunne svare på det, som de ville blive spurgt om. Det blev så manden. Han blev udspurgt og fralagde sig ethvert ansvarr, undtaget at end hun havde været på plænen foran blokken og havde råbt af folk der. Men efterfølgende var der ikke sket noget.
At hun skulle have råbt efter folk, taget billeder af dem og givet dem Fuck Finger var absolut ikke sket.

Vi andre bliver også udspurgt, og mindst 8 gange afbryder hun, eller bryder ud i hekselatter, når en af os siger noget, hun mener er løgn.

Hver gang bliver hun bedt om at holde mund, men det formår hun ikke at efterleve.

Så hun blev smidt ud og hun forsvandt med smækkende dør og "Svineri!" :dance:

Inden det, havde hun så beskyldt mig for at snuse i deres papirer. Sidste år passede jeg deres katte, mens de var til noget middelaldertræf og der har jeg åbenbart haft tid til at rode deres private papirer igennem og dermed finde hendes password til FB, så jeg kunne logge på hendes FB og skrive bla følgende til min datter:

FB3.jpg


FB1.jpg






Nå, hun blev altså smidt ud og i sin afsluttende bemærkning sagde formanden, at "vi kan jo se hun er, med et diplomatisk udtryk, temperamentsfuld." :ninja:

Så summesummarum; Boligforening fastholder deres klage og vil have dem smidt ud.

Men kommunen skal ind over, fordi hun er syg, så det kan nok godt trække i langdrag.

Men fuuuuuuuuck, det var fedt at se hende miste besindelsen og dermed ødelægge sin egen sag. :popkorn: :popkorn: :clap: :dance: :clap:


Og ja, punk mig bare for at have det fedt med det, fordi hun er er sygt sind. Men jeg har ikke en flig af respekt tilbage for hverken hende eller manden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 9. dec 2015, 18:43

Mine forældre. Jamen, de er da bare de skønneste mennesker. Jeg elsker, når jeg hører lyden af venstre fordæk, der kryber mod fortovskanten . Så ved man bare, at det bliver en dejlig dag. :lun: Og så har min søde mor givet mig sådan et hæklet granny blanket, som jeg har ledt efter i 100 år.
Plus; hyggespisning sammen med dem i dag.

Jeg elsker virkelig mine forældre.
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sevii » 10. dec 2015, 13:13

Om to timer har jeg juleferie! :panik: :banan: (Host. Læseferie, men alligevel!)
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 10. dec 2015, 20:34

Min dreng har fødselsdag idag og da vi kom i børnehave kom hans bedste ven ræsende og gav ham krammer og fortalte hvor meget han glædede sig til at skulle med os hjem.han havde en fin gul dinosaurtshirt på og da jeg ville se hvad slags dinoer det var fortalte han stolt han havde sagt til sin mor han ville ha den på for gul er Benjamins ynglingsfarve.
Han er totalt skøn,han og en anden dreng var med hjemme efter børnehave,den anden er bestemt også en sød dreng der opfører sig fint men bedstevennen...han har virkelig en særlig plads hos mig,jeg kan sagtens se hvorfor min dreng er så glad for sin ven,det er en ren fornøjelse at ta ham med hjem,og de leger og hygger sig så det er en fryd.
4
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Whoosh » 11. dec 2015, 00:11

Frokostdate med manden. :lun:
Massage af mine stive skuldre.
TWD maraton i fjernsynet i soveværelset.
Et par sms'er fra mine forældre.
Rød glimmerneglelak.
3
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Filipai » 11. dec 2015, 07:25

At jeg lige er blevet tilbudt et helt fantastisk - studierelevant- job. Så er dagen altså reddet, selvom den står på eksamen i 4 timer i eftermiddag :banan:
7
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Spjaerten » 11. dec 2015, 07:36

Ikke så meget andet end endelig fredag!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 11. dec 2015, 09:24

En begyndende følelse af at have styr på noget igen.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. dec 2015, 10:58

At jeg ikke af gammel vane slukkede for radioen, da det blev annonceret, at nu kom Klaus Riskær i studiet.
Han er godt nok interessant at høre på og har mange gode pointer.
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Puffi » 11. dec 2015, 16:42

At jeg er blevet kaldt til samtale på mandag!!!


Kryds lige fingre for mig - jeg kunne virkelig godt bruge et nyt arbejde!
13
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"