Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Zombie » 25. aug 2015, 07:04

Fru Sunshine skrev:Når jeg glemmer at lukke fryseren, mens jeg hælder isterninger i mit glas.
Jeg er lidt sådan "Jamen det er da spild af bevægelser. Den skal jo åbnes igen om ca. 4 sekunder, når posen skal ind igen"-agtig.


Jeg har en idé om, at det er dårligt for gummilisten, hvis man åbner og lukker flere gange, lige efter hinanden. Så er det bedre at lade døren stå åben, mens man lige gør et eller andet hurtigt.

Jeg ved ikke, hvorfra jeg har fået den idé eller om det passer.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Fru Sunshine » 25. aug 2015, 07:06

Zombie skrev:
Fru Sunshine skrev:Når jeg glemmer at lukke fryseren, mens jeg hælder isterninger i mit glas.
Jeg er lidt sådan "Jamen det er da spild af bevægelser. Den skal jo åbnes igen om ca. 4 sekunder, når posen skal ind igen"-agtig.


Jeg har en idé om, at det er dårligt for gummilisten, hvis man åbner og lukker flere gange, lige efter hinanden. Så er det bedre at lade døren stå åben, mens man lige gør et eller andet hurtigt.

Jeg ved ikke, hvorfra jeg har fået den idé eller om det passer.

Jeg synes, det lyder yderst fornuftigt og må derfor være udnævnt til argumentet for, hvorfor jeg godt nå lade fryseren være åben. :-D
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Akehurst2 » 25. aug 2015, 07:35

I nat, da jeg skubbede og skældte ud jævnligt. Hårdt og højt.

(Men han kan sgu da lade være med at snorke, nå!)
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Joe » 7. sep 2015, 18:05

Lige nu. Jeg kom til at hive stikket til hans Playstation ud mens han var i gang med at spille med andre mennesker. Fuck mig.
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Novella » 7. sep 2015, 18:49

Det tror jeg eddermaneme, han gør tit. Og det er nok berettiget. På den anden side er jeg både et nogenlunde knald og tjener en slags løn, så han holder mig vel ud lidt endnu.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Novella » 7. sep 2015, 19:07

Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. sep 2015, 19:12

Når jeg glemmer tid og sted, fordi jeg har fordybet mig i en god bog.... - han forstår det bare ikke!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 19:39

Novella skrev:Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.


Skat er det dig? :gruble:
Eller findes der bare flere af jeres slags :D

Hvis vi skal vende tilbage til tråden, har jeg lige spildt et par timer af mit liv på at se landskamp, og blive småsur over det, det synes hun gør mig til noget af en klaphat :trist:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Flora » 7. sep 2015, 19:43

Wizzze skrev:
Novella skrev:Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.


Skat er det dig? :gruble:
Eller findes der bare flere af jeres slags :D

Hvis vi skal vende tilbage til tråden, har jeg lige spildt et par timer af mit liv på at se landskamp, og blive småsur over det, det synes hun gør mig til noget af en klaphat :trist:


Så længe du ikke havde en på. Ahahahahaha...åååh :genert:

Billede
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. sep 2015, 19:45

Wizzze skrev:
Hvis vi skal vende tilbage til tråden, har jeg lige spildt et par timer af mit liv på at se landskamp, og blive småsur over det, det synes hun gør mig til noget af en klaphat :trist:


Er i hendes båd! Eller landskamp er ok, men hvis min mand fik lov (ja fik lov, jeg har påtaget mig rollen som det fornuftige overjeg netop omkring dette emne) så så han gerne 3-4-5 superliga kampe på ugebasis.

JEG har indgået et forlig, han kan få lov til at se AGF kampene, og bruge nogenlunde den tid han vil på hans løbe-cykel-svømmetræning, eller han kan se mere fodbold og droppe sin egen træning :devil:
Der syntes han nok jeg var en klaphat, men jeg syntes han var langt mere end det, og mindede ham om at han er far til 4, har hund og fuldtidsjob, og vores døgn indeholder fortsat kun 24 timer.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Joe » 7. sep 2015, 19:47

Novella skrev:Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.


Det der er by far den hyppigste grund til at der bliver snerret herhjemme - også med mig som den rodende part.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 19:50

Flora skrev:
Wizzze skrev:
Novella skrev:Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.


Skat er det dig? :gruble:
Eller findes der bare flere af jeres slags :D

Hvis vi skal vende tilbage til tråden, har jeg lige spildt et par timer af mit liv på at se landskamp, og blive småsur over det, det synes hun gør mig til noget af en klaphat :trist:


Så længe du ikke havde en på. Ahahahahaha...åååh :genert:

Billede


Hvad taler du om? den klæder mig sgu da skide godt :D

Billede
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Flora » 7. sep 2015, 19:52

Wizzze skrev:
Flora skrev:
Wizzze skrev:
Novella skrev:Hvis jeg skal blive konkret: Når jeg roder, hvilket er ret tit. Han er uden sammenligning den ordentlige af os to. Jeg er sådan en, der kommer hjem og smider jakken fra mig i en stol og tasken på bordet og sparker skoene af i entreen, tager et glas mælk og glemmer kartonen på bordet.


Skat er det dig? :gruble:
Eller findes der bare flere af jeres slags :D

Hvis vi skal vende tilbage til tråden, har jeg lige spildt et par timer af mit liv på at se landskamp, og blive småsur over det, det synes hun gør mig til noget af en klaphat :trist:


Så længe du ikke havde en på. Ahahahahaha...åååh :genert:

Billede


Hvad taler du om? den klæder mig sgu da skide godt :D

Billede


Uha ja. Det er yndigt :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. sep 2015, 16:12

Tilsyneladende, når jeg kommer til at låne en af hans bøjler.... æh...?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvornår synes din kæreste du er en klaphat?

Indlægaf flicka » 8. sep 2015, 18:58

Når jeg går helt i bekymringsselvsving :genert:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll

Tilbage til "Forhold og sex"