Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 11. dec 2015, 13:57

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!


Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.

Jeg sendte for nogle uger siden en klage til mit lokale apotek, fordi jeg to gange var blevet ekspederet af den samme emsige og ubehagelige ansatte. Han fik det seriøst til at lyde som om jeg ville skyde mig selv med heroin den ene gang. Jeg ville bare have nogle mavesyrehæmmere i håndkøb.
Han nægtede nærmest at sælge dem, fordi jeg ikke havde snakket med min læge inden.
Anden gang nægtede han at udlevere noget medicin, som "stod forkert på recepten" (Det gør det ikke, jeg er bare blevet ekspederet at andre, som ikke så noget problem i, at udlevere sugetabletterne fremfor slugetabletterne) Enden på det blev, at han under store protester gjorde det, selvom han i et meget strengt tonefald formanede mig, at det altså kun skete i yderste nødstilfælde! Da ekspeditionen var afsluttet informerede han mig så om, at han havde termineret recepten, så jeg skulle få lavet en ny.
Altså, jeg tænker, det kunne han måske have informeret om INDEN han gjorde det.
Kæmpe klaphat.
Jeg har til apoteket i den anden ende af byen nu. Kan godt finde på at stikke hovedet ind, for at se om han er der, på mit "eget" og hvis han ikke er, så går jeg derind. Alle de andre er vildt søde.


Det lyder som "Mr. Tumnus"; en mand som for nogle år siden arbejdede på det store apotek på gågaden i Lyngby nord for København. Jeg er ikke klar over, om man stadig kan være heldig at blive betjent af ham, for jeg kommer der sjældent, og jeg har ikke set ham længe, men han kørte seriøst et enmandskorstog mod smertestillende i håndkøb! Det var tydeligt, at han ikke brød sig om at sælge den form for medicin, og han fortalte sine kunder hvorfor MEGET HØJLYDT i MEGET LANG TID, så INGEN kunde kunne være i tvivl om, at han syntes, det var noget, Fanden havde skabt i vrede. Jeg har set kunder opgive at købe en pakke Panodil og bare gå midt i hans ordflom.

Jeg aner ikke øvrigt ikke, hvad han hed, men han lignede ham her rigtig meget, så derfor tænker jeg på ham som "Mr. Tumnus":
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 11. dec 2015, 13:58

Firebird skrev:
Kommodedyret skrev:At jeg ikke kan få skrevet de skide jobansøgninger og komme videre med min dag. :rulle:


Det er fordi du ikke har andet end slik, kage og hård hud i hovedet. Under de omstændigheder, ville jeg godt nok heller ikke være voldsomt produktiv. ;)


Jeg overvejer også om verden er ved at gå under i al stilfærdighed. Folk forventer altid at det vil ske med et brag, men det er jo ikke en nødvendighed.
I dag har det været blændende solskin og silende regn, simultant, og samtidig har jeg observeret at solen bevæger sig vandret hen over himmelen her til eftermiddag, og ikke lodret ned. Det fandt jeg ud af da jeg blev ved med at få solen i øjnene efter at have trukket gardinerne tættere og tættere for, tre gange.
Hrrrøømmmmm, jo jo, jeg tænker på andet end hud og søde sager :D :fløjt:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 11. dec 2015, 13:58

Hård hud i hovedet lyder virkelig ikke rart.

Nu forestiller jeg mig en kvinde, der står foran spejlet om morgenen, og høvlet hele ansigtet med Scholls elektroniske fodfil.
Ligesom mændene i reklamer for elektroniske barbermaskiner.
Bagefter er hun helt klar til dagen, og klar til at score!
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 11. dec 2015, 14:01

Whoosh skrev:Hård hud i hovedet lyder virkelig ikke rart.

Nu forestiller jeg mig en kvinde, der står foran spejlet om morgenen, og høvlet hele ansigtet med Scholls elektroniske fodfil.
Ligesom mændene i reklamer for elektroniske barbermaskiner.
Bagefter er hun helt klar til dagen, og klar til at score!


Hvor kommer al det slik og kage fra, som hun også har fået smurt i hovedet? Trøstespiser hun måske fordi hun ikke kan score med al den grimme hud i fjæset?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 11. dec 2015, 14:03

Glem hvad jeg sagde, det er da ikke grimt.
Billede
1
Closure, closure, closure closure closure
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 11. dec 2015, 14:04

Det her begynder at høre hjemme i uhygge tråden.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 11. dec 2015, 14:25

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!


Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.

Jeg sendte for nogle uger siden en klage til mit lokale apotek, fordi jeg to gange var blevet ekspederet af den samme emsige og ubehagelige ansatte. Han fik det seriøst til at lyde som om jeg ville skyde mig selv med heroin den ene gang. Jeg ville bare have nogle mavesyrehæmmere i håndkøb.
Han nægtede nærmest at sælge dem, fordi jeg ikke havde snakket med min læge inden.
Anden gang nægtede han at udlevere noget medicin, som "stod forkert på recepten" (Det gør det ikke, jeg er bare blevet ekspederet at andre, som ikke så noget problem i, at udlevere sugetabletterne fremfor slugetabletterne) Enden på det blev, at han under store protester gjorde det, selvom han i et meget strengt tonefald formanede mig, at det altså kun skete i yderste nødstilfælde! Da ekspeditionen var afsluttet informerede han mig så om, at han havde termineret recepten, så jeg skulle få lavet en ny.
Altså, jeg tænker, det kunne han måske have informeret om INDEN han gjorde det.
Kæmpe klaphat.
Jeg har til apoteket i den anden ende af byen nu. Kan godt finde på at stikke hovedet ind, for at se om han er der, på mit "eget" og hvis han ikke er, så går jeg derind. Alle de andre er vildt søde.


Overvejer også at sende en klage. Men nytter det noget?

På et tidspunkt, på samme apotek, skulle jeg have p-piller og ipren. Og så blev der ellers spurgt meget højlydt ind til om jeg ville være gravid. Altså hvad!!
Jeg skulle bare vide at hvis jeg ville være gravid, så skulle jeg ikke tage ipren.
Jamen for helved, jeg køber p-piller.
6
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 11. dec 2015, 14:31

Lykke skrev:
Overvejer også at sende en klage. Men nytter det noget?

På et tidspunkt, på samme apotek, skulle jeg have p-piller og ipren. Og så blev der ellers spurgt meget højlydt ind til om jeg ville være gravid. Altså hvad!!
Jeg skulle bare vide at hvis jeg ville være gravid, så skulle jeg ikke tage ipren.
Jamen for helved, jeg køber p-piller.


:lol: Ej, undskyld, men det er simpelthen for dumt. (Altså af den ansatte på apoteket.)
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 14:34

Lykke skrev:
Overvejer også at sende en klage. Men nytter det noget?

På et tidspunkt, på samme apotek, skulle jeg have p-piller og ipren. Og så blev der ellers spurgt meget højlydt ind til om jeg ville være gravid. Altså hvad!!
Jeg skulle bare vide at hvis jeg ville være gravid, så skulle jeg ikke tage ipren.
Jamen for helved, jeg køber p-piller.

Altså jeg fik en sød mail tilbage om, at det var de rigtig kede af og at pågældende var elev og meget opsat på at gøre tingene korrekt.
Jeg læste det som en "Vi ved godt, at han er træls, men han er elev og han skal forhåbentlig videre bagefter" :lol:
Men det kan godt bare være ønsketænkning fra min side :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 14:41

My God, nu kom jeg lige i tanke om dengang i sommers hvor jeg skulle bruge en fortrydelsespille, hvor jeg ikke magtede at stå ansigt til ansigt med dem på apoteket. Og så bestilte jeg den over nettet med bududkørsel, og så endte det bare med at blive endnu mere frygteligt fordi de ringede fra apoteket for at høre en hel masse om hvornår jeg havde haft sex, i forhold til om de så kunne nå at komme ud med den fucking pille før det var for sent :shock: :wacko: :whine:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 11. dec 2015, 14:45

Ej men hvad sker der. Hvorfor i alverden kan man ikke bare få lov at købe sit crap på apoteket. Overvejer at begynde at købe alt på nettet. Men problemet er jo at det tit er akut det man skal bruge.
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 11. dec 2015, 14:53

Man kan nogle gange hyle dem ud af kurs ved at sige "min kone er læge." :D
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 11. dec 2015, 15:03

Dirtylittledevil skrev:My God, nu kom jeg lige i tanke om dengang i sommers hvor jeg skulle bruge en fortrydelsespille, hvor jeg ikke magtede at stå ansigt til ansigt med dem på apoteket. Og så bestilte jeg den over nettet med bududkørsel, og så endte det bare med at blive endnu mere frygteligt fordi de ringede fra apoteket for at høre en hel masse om hvornår jeg havde haft sex, i forhold til om de så kunne nå at komme ud med den fucking pille før det var for sent :shock: :wacko: :whine:


Åh, the horror the horrer! :shock:

:lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 15:06

Fillie skrev:Åh, the horror the horrer! :shock:

:lol:


Ja... der gik lige et par uger før jeg kunne sige det til en veninde, som bare grinede højt og umedfølende :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 15:10

Whoosh skrev:Man kan nogle gange hyle dem ud af kurs ved at sige "min kone er læge." :D

Haps! Specielt når man selv er kvinde. Det kunne nok få en del til, at bakke lidt bagud :lol2:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"