Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 210
Likede indlæg: 3819

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Confucius » 4. maj 2018, 19:42

Når jeg (alt for jævnligt) skubber til døren, hvor der står "træk" på håndtaget.
4
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8319

Indlægaf sigge » 5. maj 2018, 14:17

I går aftes, da jeg blev tacklet af den madras, der lå lige så stille på gulvet. Heldigvis faldt jeg ned på madrassen, så jeg slog mig ikke - så kan den lære det, HA!
10
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 118
Likede indlæg: 2002

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 14:44

Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.
23
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19358

Indlægaf Daine » 5. maj 2018, 15:29

Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 118
Likede indlæg: 2002

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 17:07

Det værste er, at det ikke er første gang jeg er total sprogspasser.
Engang skulle jeg nævne "mælk og æg". Det blev til "mæg".

Det er pisseirriterende for min bror spørger til stadighed om jeg har fået købt noget "mæg" og der er intet, jeg kan gøre. Det er mit liv nu.

Jeg ville også på et tidspunkt sige "smør og mælk" - det blev til "smælk". Jeg kan godt forstå, der er veganere. Det er et helvede.
2
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 263
Likede indlæg: 4623

Indlægaf Mangoness » 5. maj 2018, 17:40

Daine skrev:
Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:

Oh, det minder mig om flubber! :love:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1330
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12392

Indlægaf Fru Sunshine » 5. maj 2018, 20:17

Da jeg stod i Starbucks i Salling Aalborg og ventede på min frappucino.
Jeg lader blikket glide rundt i lokalet og får øjenkontakt med en mand, der sidder med sin familie, og tænker på, at han ligner en, jeg har set før, men jeg kan ikke lige placere ham, så jeg vender mig om, uden at reagere.
Så går det op for mig, at det er min chef, jeg lige har ignoreret.

Jeg fik hilst pænt efterfølgende, men det har sgu set ret spøjst ud, at jeg stod og snurrede rundt om mig selv i total forvirring.
Christ!
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 332
Likede indlæg: 13384

Indlægaf paint » 7. maj 2018, 16:32

I dag! Jeg så en varebil med påskriften 'pallekogemand.dk', og tænkte umiddelbart, at det måtte være begrænset, hvor mange der efterspurgte kogte paller. Først lidt efter gik det op for mig, at det nok var mandens website og at han nok hed Palle Kogemand (selvom det også lyder lidt besynderligt) :genert:
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 17:20

paint skrev:I dag! Jeg så en varebil med påskriften 'pallekogemand.dk', og tænkte umiddelbart, at det måtte være begrænset, hvor mange der efterspurgte kogte paller. Først lidt efter gik det op for mig, at det nok var mandens website og at han nok hed Palle Kogemand (selvom det også lyder lidt besynderligt) :genert:

:lol:

Det er da også en mærkeligt navn til en hjemmeside, uanset om det er et rigtigt navn eller et kunstnernavn.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 124
Likede indlæg: 2313

Indlægaf Charly » 7. maj 2018, 21:15

I dag. Da jeg faldt ned af trappen på Valby Station.
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 521
Likede indlæg: 11393

Indlægaf Flora » 7. maj 2018, 21:27

Juki skrev:
paint skrev:I dag! Jeg så en varebil med påskriften 'pallekogemand.dk', og tænkte umiddelbart, at det måtte være begrænset, hvor mange der efterspurgte kogte paller. Først lidt efter gik det op for mig, at det nok var mandens website og at han nok hed Palle Kogemand (selvom det også lyder lidt besynderligt) :genert:

Det er da også en mærkeligt navn til en hjemmeside, uanset om det er et rigtigt navn eller et kunstnernavn.

Hvis man kan være kogekone kan man vel også være kogemand. Nu googlede jeg lige siden og det ser ud til, at han laver noget catering eller sådan noget. Så giver Palle Kogemand da meget god mening :D
6
Brugeravatar
paint
Kort karma: 332
Likede indlæg: 13384

Indlægaf paint » 7. maj 2018, 21:51

Flora skrev:
Juki skrev:

Hvis man kan være kogekone kan man vel også være kogemand. Nu googlede jeg lige siden og det ser ud til, at han laver noget catering eller sådan noget. Så giver Palle Kogemand da meget god mening :D

Men hvis navnet skrives ud i et (uden mellemrum) giver det bare ikke så meget mening (en mand, der hedder Palle som koger paller - pallekogemand) ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 246
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4541

Indlægaf Mistermor » 7. maj 2018, 23:45

Idag, da jeg - uden briller - stod og rodede i Føtex´ stop madspild køledisk. Jeg nåede lige at tænke Harry salat ?, inden jeg læste Karry salat! :lol: :stoned:
4
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3553

Indlægaf DenBlødeJyde » 8. maj 2018, 06:21

Til mit forsvar - jeg havde tømmermænd og var en smule hærget af duk dagen inden. Det var lørdag, solen skinnede og det var varmt.

Jeg skal med en bus ind til byen for, at hente min bil jeg har stående hos en veninde. Jeg bruger mobilbillet på Sydtrafiks app. På selve billetten står en kode, der starter med to bogstaver. På min billet er de bogstaver "IS".
Jeg viser den til chaufføren, der siger tak og jeg går forbi. Så siger han: "is..." Og jeg forstår det som om at han tilbyder mig en is, så jeg kvitterer med et "Øh nej, ellers tak......" :rulle:
Den kære chauffør får så sagt, at det er det, der står på billetten... Tror jeg får svaret noget med "nå ja.. høhø.... hvor sjovt..." :ticks: :cool:
5
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 200
Likede indlæg: 3950

Indlægaf Tilly » 8. maj 2018, 10:57

Jeg føler mig lidt dum efter at have brugt knap 3 timer på at prøve at få gratis biografbilletter, og at det så ender med ikke at lykkedes... (altså, jeg har da lavet andre ting imens jeg var i kø, men stadig..)
1

Tilbage til "Generelt"