Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 10:24

Wizzze skrev:Nu er vi halvvejs, hvad er status ude i de små hjem?

Vi starter først på juleriet nu i denne weekend, der skal pynt op, og der skal gang i lidt guf og knas.

Næsten alle gaver er heldigvis i hus, de skal bare pakkes ind. Så skal julemaden planlægges og indkøbes, men det er der jo stadig god tid til.

Jeg mangler en gave og en lille smule konfekt.
Og så henter vi juletræ i morgen. Det plejer at betyde et par ekstra nisser og en juledekoration.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Garfield » 12. dec 2015, 10:40

Spjaerten skrev:Jeg skal købe julegaver. Rart at kende jer. Ikke sikker på jeg overlever turen i Fields :tie:


Held og lykke. Du skriver lige, når du er kommet hjem, ikke? Bare så vi ved, at du overlevede. :-D :deer:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf HappyQ » 12. dec 2015, 11:46

Jeg har fået hold i ryggen, jeg skulle ellers have købt julegaver og kalkun i denne weekend :trist:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 11:49

Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Daine » 12. dec 2015, 11:53

Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 11:57

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.


Nå der kan man bare se, det var et godt insidertip fra detailbranchen :D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf HappyQ » 12. dec 2015, 12:04

Der er et fint julemarked på Kronborg i Helsingør, men det koster en halvtredser at komme ind.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Daine » 12. dec 2015, 12:06

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.


Nå der kan man bare se, det var et godt insidertip fra detailbranchen :D


Med forbehold for, at København ikke er som andre steder, naturligvis :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 12:08

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.


Nå der kan man bare se, det var et godt insidertip fra detailbranchen :D


Med forbehold for, at København ikke er som andre steder, naturligvis :D


Nej, her er ikke som andre steder. Her er altid værre.

:engel:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 12:21

Nå, men det ser ud til, at vi skal på juleshopping i Aalborg.
Jeg elsker mylderet, men jeg tror, min mand bliver utålmodig :lol:
Og så vil jeg på julemarked. Det er ikke stort, men hyggeligt.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Wizzze » 12. dec 2015, 12:31

Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Strøget har ikke noget strøm, så ville nok vælge indkøbscenteret :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Spjaerten » 12. dec 2015, 12:35

Jeg overlevede Fields.
Valgte den nemme P-plads. Dvs den extra udenfor og fik hurtigt købt gaver i Magasin og handlet mad.

Under 60 min. Jeg er awesome :klap:
6
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Rapfisk » 12. dec 2015, 12:40

Wizzze skrev:Nu er vi halvvejs, hvad er status ude i de små hjem?

Vi starter først på juleriet nu i denne weekend, der skal pynt op, og der skal gang i lidt guf og knas.

Næsten alle gaver er heldigvis i hus, de skal bare pakkes ind. Så skal julemaden planlægges og indkøbes, men det er der jo stadig god tid til.

I denne weekend går jeg over til fase to. De første to adventsuger skal på en måde bare overstås med tre fødselsdage i familien, årsafslutning på arbejdet osv. Nu er der mere ro, i går blev den første knas fremstillet, i dag skal jeg pynte op og lave adventskrans :lol: I aften er der julefrokost i madklubben, genialt! I næste uge har jeg tre arbejdsdage, og så får jeg den længste juleferie, jeg nogensinde har haft :deer:
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 12:52

Wizzze skrev:
Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:


Strøget har ikke noget strøm, så ville nok vælge indkøbscenteret :D


Jeg læste at de forventede at have problemet udbedret kl. 1230, men har ikke set nogen updates sides da.

Mon deres døralarmer kører på generatorer? :engel: :engel:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Daine » 12. dec 2015, 14:22

Så er der skrevet julekort og jeg har været ude og gå en lang tur. Skønt vejr det er, selvom det er ret smattet at gå ude i naturen efter al den regn. Men hellere det end det er isglat :)
Og så kom jeg til at gå ind omkring Fakta på vej hjem, og der lå en pose ginger gifler og fristede. Så dem sætter jeg tænderne i, når jeg skal til at se film om en 1/2 times tid - og så vil jeg prøve om jeg kan drikke julete, det passer ligesom til.

Jeg er i øvrigt gået i gang med at høre Løven, Heksen og Garderobeskabet ... Jeg er vist ved at gå i barndom :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Fest og bryllup"