Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2015, 12:35

Så du min tilføjelse?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 12:37

Sorenspige skrev:Så du min tilføjelse?

Ja, lige nu. Det er næsten værre, for så snakker de jo om det på arbejde, så man kan føle sig endnu mere udenfor.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2015, 19:31

Fru Sunshine skrev:
Sorenspige skrev:Så du min tilføjelse?

Ja, lige nu. Det er næsten værre, for så snakker de jo om det på arbejde, så man kan føle sig endnu mere udenfor.


Lige præcis :(.

Heldigvis er det nogle år siden nu, og flere af dem er ikke længere på min arbejdsplads. Men jeg var godt nok ked af det dengang.
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1092
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf mariannaa » 23. dec 2015, 11:30

Jeg føler mig ret dum lige nu. Sidder med en blødende finger, fordi at jeg kom til at bide mig selv ret hårdt i den, da jeg skulle undersøge om en pastaskrue havde fået nok :blush:
10
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 24. dec 2015, 13:07

Jeg sidder i et tog på vej til juleaften hos familien. Der er så sådan et klapbord på bagsiden af sædet foran. Den sidste time har jeg gentagne gange forsøgt at slå det ned, ved at dreje på en knap der sidder oven over. Voldsom irritation over at bordet ikke virker og jeg var nødt til at sidde med min bærbare på skødet. Nu har jeg så lige opdaget knappen skulle trykkes nedad i stedet for at drejes på :blush:

Håber jeg får en større hjerne i julegave :lol:
3
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Firebird » 26. dec 2015, 13:52

Når jeg sidder og liker mine egne indlæg, føler jeg mig ret dum. Det sker når jeg vil se hvem der har liket mit indlæg, også trykker jeg løs, og glemmer at jeg bare skal holde musen henover tallet. Hvis det så var en gang, kunne jeg godt tilgive mig selv, meeeeeeeenn.


Firebird føler sig dum og selvcentreret. :(
5
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Firebird » 26. dec 2015, 14:00

Prøv at holde cursoren stille henover tallet ved siden af hjertet et par sekunder.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Chatsy » 27. dec 2015, 19:12

I går, da jeg var til en lille julefrokost (fire personer) hvor vi spillede Ludo i mangel af bedre.
Jeg har ikke spillet Ludo siden sidste årtusinde, så jeg huskede nada og måtte spørge om, hvad der gjaldt med de forskellige symboler og den slags.

Så skulle jeg have forklaret, hvad det betød, når man landede på stjernen ud for, hvor man kan få sin brik "hjem".
"Så kan du få den helt ind" blev der sagt.
Jeg stirrede længe på pladen og forsøgte at gengive, hvad jeg fik forklaret; "Så det du siger er, at hvis jeg rammer stjernen, så kan jeg få den helt ind?"

Det... det var virkelig ikke gennemtænkt :blush2:
14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 12:56

Smiling_Goat skrev:Jeg var ved vagtlægen og trak et nummer. Den næste der blev kaldt ind var 06, og da jeg havde 600 tænkte jeg, at det alligevel var noget af et spring. Jeg håbede, da virkelig ikke, at der sad mere end 500 mennesker i køen foran mig. Jeg måtte være nummer 6 så, tænkte jeg. Jeg nåede helt hen til undersøgelsesrummet, før der kom en familie, og jeg spurgte, om de var nummer 6, hvilket de svarede bekræftende på. Jeg konstaterede, at jeg jo så måtte være nr. 600 alligevel, og satte mig hen at vente.

Jeg forklarede hele problematikken til min kæreste, da han satte sig hos mig, og han kiggede bare længe på mig, hvilket plejer at betyde: "Du er et kæmpe fjols." Jeg forsøgte virkelig at regne ud, hvad jeg nu havde gjort (hvilket næsten er det mest pinlige,) og da han kunne konstatere, at jeg ikke kom til fange den selv, tog han sedlen ud af hånden på mig, roterede den og gav mig den igen. "Du er nummer 9" hvorefter jeg gravede hullet dybere ved at sige: "Men der er jo to nuller foran.." "Ja, nogle gange kommer der jo flere end 9 patienter på en dag" svarede han tørt.

Nåååååh ja.. :genert:

At jeg overhovedet kan få tanken: "Jeg er nummer 600 i køen 20 minutter efter lægevagten åbner? Jo, det giver mening. Jeg sætter mig lige herhen og venter.. Dum-di-dum"

For pokker dame


Jeg føler med dig (og griner lidt) :-D Der er et bestemt apotek i min nærhed, hvor jeg simpelthen aldrig kommer pga de kører 2 eller 3 forskellige nummersystemer sideløbende, og jeg FATTER ikke logikken.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf heysamaysa » 9. jan 2016, 21:56

igår da jeg tog mig selv i at lede efter tapen i køleskabet :stoned:

- tidligere på dagen var jeg gået ind i stuen med håndmixeren for at sætte den på plads - behøver jeg sige at vi ikke opbevarer håndmixere i stuen? :forvirret2:
4
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Maoam » 10. jan 2016, 08:06

Jeg satte en bageplade med mad i ovnen i går. Da den næsten var inde, sagde min kæreste noget, jeg ikke hørte, så jeg vendte mig halvt mod ham og spurgte, hvad han sagde.

Fordi jeg var uopmærksom, brændte jeg min hånd på ovnen i mens han gentog "pas nu på, du ikke brænder dig på ovnen".

: smiley der kigger op og smiler :
5
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sukisaki » 10. jan 2016, 15:03

Da jeg fandt det direkte link fra jobindex, efter at have siddet og bandet højlydt over ikke at kunne finde ud af hvor jeg skulle sende ansøgningen til, ud fra deres hjemmeside...
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 17:09

Jeg har ikke kunne finde en bon på noget, jeg har købt for min forening og skulle have penge tilbage for. Har lige fundet den i fryseren. :sarkasme:


Var i bad før og ville tage makeup af inden. Går normalt med kontaktlinser, men en gang eller to om måneden, har jeg briller på. Tænkte så, at det godt nok var træls ikke at kunne se noget, da jeg stod og rodede med makeupfjerner og vatrondeller og tænkte, at jeg da bare kunne tage brillerne på igen mens jeg tog makeup af. Eller, nå nej :gisp:
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 13. jan 2016, 17:12

Forleden da jeg står med en bøtte humus i hånden og er ved smøre på bagel, jeg opdager så der sidder er hår under pakken og da jeg vil fjerne det vender jeg bøtten på hovedet får bedre at kunne fange håret. :mellow: Hejhej humus.
4
...
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 344
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 808

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tutter27 » 13. jan 2016, 17:53

At det først er gået op for mig nu hvor hele debatten var blevet af! Jeg har undret mig hvor stille der var på "den gamle", og der var langt imellem de interessante indlæg.
4

Tilbage til "Generelt"