Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Sophaya » 12. dec 2015, 18:29

kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Åhhh, jeg skulle aldrig have lavet den profil, en af de unge fra mit frivillige arbejde har skrevet til mig at han er interesseret derinde :panik:


Nooo, haha, hvor akavet :lol:


Mega akavet :lol: han er endda en af dem jeg har haft til samtaler! For helvede.

Det er lige gået op for mig, at jeg aldrig igen kan have sådan en profil - jeg kan sgu da ikke risikere som psykolog at støde på mine patienter på sådan nogle sider :stoned:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 12. dec 2015, 18:31

Sophaya skrev:
kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Åhhh, jeg skulle aldrig have lavet den profil, en af de unge fra mit frivillige arbejde har skrevet til mig at han er interesseret derinde :panik:


Nooo, haha, hvor akavet :lol:


Mega akavet :lol: han er endda en af dem jeg har haft til samtaler! For helvede.

Det er lige gået op for mig, at jeg aldrig igen kan have sådan en profil - jeg kan sgu da ikke risikere som psykolog at støde på mine patienter på sådan nogle sider :stoned:

Arh, nu må du ikke være for hård ved dig selv. Man kan sagtens være professionel og have datingprofiler. Man er bare nødt til, så at afvise bejlere man har haft noget at gøre med professionelt på en professionel måde :-p
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2015, 19:36

Mocca skrev:
Nu bliver jeg nysgerrig.
Hvorfor kun skriftlig kontakt?
Har jeg misset din baggrund for at have en profil på en datingside? :gruble:


Jeg vil bare gerne have god tid på skrift inden jeg tager beslutningen om at mødes :)
Jeg plejer at skulle forklare dette, og retfærdiggøre det, og diskutere det, med rigtig mange. Og dem der så accepterer det, ender ofte i en overflod af Hvornår er du så klar? Er det mon i morgen? I overmorgen? HUSK at give besked! Hvordan går det med tankerne om at blive klar?
Så jeg tænke i... forgårs var det vel... at nu prøver jeg noget andet. Nu siger jeg konsekvent at jeg søger en til skriftlig kontakt, færdig. Hvis det så viser sig at denne person virker supersød gennem længere tid, så vil jeg foreslå at udvide med et irl møde. Hvis han ikke har lyst, ja så må jeg jo afgøre om jeg nyder det skriftlige nok til at lade det fortsætte :)
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 12. dec 2015, 19:47

Nå, sådan.
Det forstår jeg godt! :)
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2015, 19:52

Lige set på ny profil på endate:


"Det vil være en fordel hvis du er lidt sporty. Det vil sige at du er med på en frisk løbetur (5-10 km), vil deltage i løbearrangementer, spille bordtennis, svømning i svømmehal, eventuelt motionscenter."


Billede
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 12. dec 2015, 20:19

Dirtylittledevil skrev:Lige set på ny profil på endate:


"Det vil være en fordel hvis du er lidt sporty. Det vil sige at du er med på en frisk løbetur (5-10 km), vil deltage i løbearrangementer, spille bordtennis, svømning i svømmehal, eventuelt motionscenter."


Billede

=vejer du et halvt kilo for meget, kan du godt glemme alt om mig - fede ko!
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. dec 2015, 21:12

Jeg har lige fået følgende brev på scor..... :gruble:

Hey.. ;)
Har du lyst til at lære at handle aktier.. ;)


:nerve:
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2015, 21:17

DenBlødeJyde skrev:Jeg har lige fået følgende brev på scor..... :gruble:

Hey.. ;)
Har du lyst til at lære at handle aktier.. ;)


:nerve:


Ahahaha hold kæft hvor sært :lol:
Aij det minder mig om at jeg stødte på et kendt ansigt på endate, en jeg har kærestet lidt med som jeg altså mødte helt udenom datingsider. Han viste sig desværre at være nærmest evigt fuld og på rulleskøjter, og uden styr på noget som helst.
I sin datingprofil har han dog pludselig forvandlet sig til "En frisk fyr der elsker lange cykelture og aktiehandel" :forvirret2: like whaaat? :skeptisk:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 00:23

Hvad sker der dog for alle de mega creepy dukker han bor sammen med? :ad!:

creepy.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 05:27

^ Haha, det billede kunne være taget herfra: http://terriblerealestateagentphotos.com/. :-D

Ej, men man kommer jo helt sikkert på date med en seriemorder, der klæder en ud som en dukke og holder en indespærret på det der creepy værelse, hvor man skal leve af fantasite- og kage sammen med de andre dukker, til man til sidst syner hen. :shock:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. dec 2015, 07:17

Fillie skrev:^ Haha, det billede kunne være taget herfra: http://terriblerealestateagentphotos.com/. :-D

Ej, men man kommer jo helt sikkert på date med en seriemorder, der klæder en ud som en dukke og holder en indespærret på det der creepy værelse, hvor man skal leve af fantasite- og kage sammen med de andre dukker, til man til sidst syner hen. :shock:


Sådan et afsnit så jeg engang i Criminal Minds....! Så de findes virkelig.... :8: :-D
3
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 13:55

DenBlødeJyde skrev:
Fillie skrev:^ Haha, det billede kunne være taget herfra: http://terriblerealestateagentphotos.com/. :-D

Ej, men man kommer jo helt sikkert på date med en seriemorder, der klæder en ud som en dukke og holder en indespærret på det der creepy værelse, hvor man skal leve af fantasite- og kage sammen med de andre dukker, til man til sidst syner hen. :shock:


Sådan et afsnit så jeg engang i Criminal Minds....! Så de findes virkelig.... :8: :-D


Efter jeg skrev mit indlæg, har jeg spekuleret som en tosset over, i hvilken serie jeg har set noget lignende. Tak for at opklare mysteriet! :-D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 13:57

Ham "TMI-Manden" jeg har snakket om før, som fortæller alt alt for detaljeret om andre han skriver med på siden, har været på date her i weekenden. Med overnatning und alles. Og han har skrevet en lang beretning til mig om det. Jeg er færdig af grin. Damen satte ham åbenbart til at lægge sine børns tøj sammen lige efter han ankom. Senere måtte han ud i haven og rive blade sammen. :-D
Om natten blev hans ansigt fanget imellem hendes røv og en væg, i en særligt uheldig sexstilling. Jeg har ikke spurgt ind til det.
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 14. dec 2015, 14:21

Dirtylittledevil skrev:Ham "TMI-Manden" jeg har snakket om før, som fortæller alt alt for detaljeret om andre han skriver med på siden, har været på date her i weekenden. Med overnatning und alles. Og han har skrevet en lang beretning til mig om det. Jeg er færdig af grin. Damen satte ham åbenbart til at lægge sine børns tøj sammen lige efter han ankom. Senere måtte han ud i haven og rive blade sammen. :-D
Om natten blev hans ansigt fanget imellem hendes røv og en væg, i en særligt uheldig sexstilling. Jeg har ikke spurgt ind til det.



Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 14:24

Evapeva skrev:

Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D


Ja ik? :lol:
Han havde åbenbart smerter i kraniet nu pga det var det eneste hun gad med ham sexuelt :lol: og hun bare maste ham så hårdt :lol: (ÅH hvorfor ved jeg så meget om den nat?!)
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"