Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 13. maj 2018, 09:11

Ado skrev:Nu er sommerferien på plads. Vi kører til Flensburg og skifter til en lejebil. Og så triller vi sydpå og nyder nogle dage i Frankrig og har endedestination: En lille bjergby syd for Rom, hvor vi har lejet en skøn villa. Der bliver vi en uge med vores børn og så kører vi selv rundt i Italien et par dage, når vores børn er fløjet hjem til DK igen, inden vi tager hjem igen.

Åh, jeg glæder mig! Så virkelig meget! Og vi får egen pool. Jeg vil skide på mine deller. Jeg vil bade for første gang i 80 år. Nu skal jeg bare have fundet en flatterende badedragt.


Det lyder virkelig som en drømmeferie! Er SÅ misundelig!
2
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 13. maj 2018, 09:15

I dag har jeg virkelig en øvdag.
Det er inde i mit hoved I know. Men hold nu op hvor ville jeg bare ønske at det bare nogen gange kunne være sådan perfekt idyllisk. Sådan noget som man godt ved ikke eksisterer, men øsnker alligevel.
Istedet for ligner huset kaos, barnet er i pisse dårligt humør, alle er trætte og jeg er gået i seng fordi jeg bare ikke orker mere.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 13. maj 2018, 09:16

Lykke skrev:
Ado skrev:Nu er sommerferien på plads. Vi kører til Flensburg og skifter til en lejebil. Og så triller vi sydpå og nyder nogle dage i Frankrig og har endedestination: En lille bjergby syd for Rom, hvor vi har lejet en skøn villa. Der bliver vi en uge med vores børn og så kører vi selv rundt i Italien et par dage, når vores børn er fløjet hjem til DK igen, inden vi tager hjem igen.

Åh, jeg glæder mig! Så virkelig meget! Og vi får egen pool. Jeg vil skide på mine deller. Jeg vil bade for første gang i 80 år. Nu skal jeg bare have fundet en flatterende badedragt.


Det lyder virkelig som en drømmeferie! Er SÅ misundelig!

Tak. :kys: Jeg glæder mig virkelig. Jeg har ikke været ude at rejse i så mange år. Og især ferie sydpå med mine børn har været savnet og desværre ikke muligt pga. økonomien. Så dét at jeg skal bruge en uge med dem i Italien gør mig så glad. Og så glæder jeg mig så meget til køreturen og tosomheden med min kæreste. :lun:
7
Donna Martin Graduates!
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 13. maj 2018, 09:23

Ado skrev:
Lykke skrev:
Ado skrev:Nu er sommerferien på plads. Vi kører til Flensburg og skifter til en lejebil. Og så triller vi sydpå og nyder nogle dage i Frankrig og har endedestination: En lille bjergby syd for Rom, hvor vi har lejet en skøn villa. Der bliver vi en uge med vores børn og så kører vi selv rundt i Italien et par dage, når vores børn er fløjet hjem til DK igen, inden vi tager hjem igen.

Åh, jeg glæder mig! Så virkelig meget! Og vi får egen pool. Jeg vil skide på mine deller. Jeg vil bade for første gang i 80 år. Nu skal jeg bare have fundet en flatterende badedragt.


Det lyder virkelig som en drømmeferie! Er SÅ misundelig!

Tak. :kys: Jeg glæder mig virkelig. Jeg har ikke været ude at rejse i så mange år. Og især ferie sydpå med mine børn har været savnet og desværre ikke muligt pga. økonomien. Så dét at jeg skal bruge en uge med dem i Italien gør mig så glad. Og så glæder jeg mig så meget til køreturen og tosomheden med min kæreste. :lun:


Det bliver helt sikkert dejligt for jer! Jeg er også fan af at selve transporten til ferien bliver en del af det hyggelige.
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 13. maj 2018, 10:07

Min kæreste er verdens smukkeste mand. Siger det bare. Og så har han pirattatoveringer. :genert: :lun:
3
aka Forbies

:gammel:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9463

Re: Partråden

Indlægaf Sorenspige » 13. maj 2018, 18:51

Lykke skrev:I dag har jeg virkelig en øvdag.
Det er inde i mit hoved I know. Men hold nu op hvor ville jeg bare ønske at det bare nogen gange kunne være sådan perfekt idyllisk. Sådan noget som man godt ved ikke eksisterer, men øsnker alligevel.
Istedet for ligner huset kaos, barnet er i pisse dårligt humør, alle er trætte og jeg er gået i seng fordi jeg bare ikke orker mere.


Hjælper det at høre, at du ikke er den eneste, som kan have det sådan, og bestemt ikke den eneste med til tider kaotisk hus/have, surt barn (børn) (og træls mand)?

:ae: Håber, humøret bliver bedre snart.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30153

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 13. maj 2018, 19:00

Det har været skønt med 4 sammenhængende fridage. Vi har fået købt fliser til køkkenet, manden har virkelig knoklet med det pokkers hegn og jeg har fået redet et par ture og ladet batterier op. Og hjulpet manden en smule.
Nu skal han så snart af sted i 4 uger og mon ikke jeg kommer til at savne ham, når først jeg lige har nydt alenetiden et par dage :D Det plejer jeg i hvert fald.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 13. maj 2018, 20:48

Vi har bestilt ferie til Spanien (tak, Wizzzie). 12 dage, hvor vi bare skal køre rundt, spise god mad og nyde hinandens selskab. Det bliver fantastisk.
13
Livslinjen: 70 201 201
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 14. maj 2018, 09:36

Sorenspige skrev:
Lykke skrev:I dag har jeg virkelig en øvdag.
Det er inde i mit hoved I know. Men hold nu op hvor ville jeg bare ønske at det bare nogen gange kunne være sådan perfekt idyllisk. Sådan noget som man godt ved ikke eksisterer, men øsnker alligevel.
Istedet for ligner huset kaos, barnet er i pisse dårligt humør, alle er trætte og jeg er gået i seng fordi jeg bare ikke orker mere.


Hjælper det at høre, at du ikke er den eneste, som kan have det sådan, og bestemt ikke den eneste med til tider kaotisk hus/have, surt barn (børn) (og træls mand)?

:ae: Håber, humøret bliver bedre snart.


Tak!
Jeg tror bare jeg er inde en lidt dum periode. En meget “hvad-vil-jeg-med-mit-liv”-periode. Så bliver alt lidt dømt og vurderet.
Og det er jo ikke fordi at livet med mand og barn ikke også er fedt. Men lige i går og faktisk også her til morgen - fårk det trak tænder ud.
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Partråden

Indlægaf flicka » 14. maj 2018, 13:15

flicka skrev:Vi har været ude og kigge på sommerhuse idag :dåne:

Vi bor i lejlighed og får næppe råd til at købe hus i området, så længe jeg arbejder som jeg gør. Så vi overvejer lidt at købe et lille sommerhus/kolonihavehus i nærheden, så vi kan få lidt græs under tæerne og zen-følelse i sommerhalvåret.
Jeg er vild med tanken om det og ville elske at have vores eget lille stykke med græs og højt til himlen. Han er også lun på tanken, men er langt mere rationelt anlagt, så nu skal der lige grubles og planlægges lidt, før vi kaster os ud i det. Ellers gør vi det indenfor de næste par år.


Nu fik han pludselig fart på, så vi er igang med at tale med banken :panik:
Han er også igang med at undersøge om prisen på det sommerhus, vi er faldet for, er rimelig nok. Ved hjælp af en af hans bekendte som er ejendomsmægler. Og ellers ruller det hele nok derudaf imorgen, hvis banken siger god for det - selvom de foreløbigt har givet os :gogo:

Det er lidt for spændende det her! :panik: :dåne:
12
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 14. maj 2018, 17:26

Vi har haft den mest fantastiske weekend. 4 dage hvor vi startede på at renovere vores vinduer. Sidde ude til sent, grille, drikke kolde øl og hygge os. Jeg har aldrig været mere lykkelig. Han er så skide sød, betænksom og opmærksom. Vi griner sammen hver eneste dag. Jeg elsker at vågne op ved siden af ham.
5
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Partråden

Indlægaf Bøtte » 15. maj 2018, 18:39

Vi mangler en fælles kalender til mobilerne. Kan i anbefale en, der kan bruges både på iPhone og Samsung.
0
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2320

Re: Partråden

Indlægaf Jadajada » 15. maj 2018, 18:54

Bøtte skrev:Vi mangler en fælles kalender til mobilerne. Kan i anbefale en, der kan bruges både på iPhone og Samsung.



Google.
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 15. maj 2018, 20:58

Måske hører det her til i kategorien “ting, man ikke må sige”, men here goes.

Jeg er glad for, vi ikke har dobbeltdyne hos mig. Kæresten er en sauna lige nu, og så sidder han i øvrigt og griner ad YouTube på en virkelig irriterende måde. Så gider jeg faktisk ikke at dele dyne.
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6615

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 15. maj 2018, 21:30

(Natten til) I dag er det 7 år siden, vi mødtes online, og i dag er 7 år siden vores første virtuelle date :lol: vi har fejret det med hjemmehygge.
9
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"