Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 08:46

Da det drejer sig om mersalg, bebrejder jeg ikke ekspedienten, men Matas.

Min veninde stod i Matas og bad om at få lavet to gavekort, hvorefter ekspedienten spurgte, om hun ikke i stedet måtte vise hende rundt i butikken, så hun kunne give en ting. Det afslog min veninde med henvisning til, at hun ikke kender modtagerens smag og netop derfor ønskede at give gavekort. Ekspedienten gav dog ikke op og mente bestemt, at HUN ville kunne finde nogle gode gaver. Her var det så, at min veninde kom med den ret logiske bemærkning, at ekspedienten jo heller ikke kendte hendes niecers smag :stoned:
Det måtte ekspedienten, lettere paf, give hende ret i, men så gik hun da bare i stedet over til en strategi, hvor hun kørte på en selvopfunden tese om, at min veninde måske var bange for at komme med den forkerte gave.

For fanden altså, så udsted dog bare de skide gavekort! :sur:
8
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 13. dec 2015, 10:29

D.itsen skrev:
Sevii skrev:Dejligt upassende man betaler for at sidde i stillezonen og så kommer der to ind, der ikke engang har betalt for at sidde her, for at tale højlydt.

Jeg kan ligeså godt sige efter en lang dag, at jeg faktisk hader sådan nogle mennesker.
Øv.
Det er ikke hårdt at pendle. Det er hårdt at pendle med egoister. :rulle:

Og du gjorde dem selvfølgelig opmærksom på at de sad i en stillezone, ikke?

Ja, det gjorde jeg. Også mange andre samt en kontrollør, men det stoppede dem ikke.
1
:banan: :banan:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf D.itsen » 13. dec 2015, 12:14

Sevii skrev:
D.itsen skrev:
Sevii skrev:Dejligt upassende man betaler for at sidde i stillezonen og så kommer der to ind, der ikke engang har betalt for at sidde her, for at tale højlydt.

Jeg kan ligeså godt sige efter en lang dag, at jeg faktisk hader sådan nogle mennesker.
Øv.
Det er ikke hårdt at pendle. Det er hårdt at pendle med egoister. :rulle:

Og du gjorde dem selvfølgelig opmærksom på at de sad i en stillezone, ikke?

Ja, det gjorde jeg. Også mange andre samt en kontrollør, men det stoppede dem ikke.

Der er bare så mange der tydeligt er skide irriteret over sådan noget, men ikke siger noget. Det er ret underholdende :D De fleste der snakker i stilezonerne, bliver stille når man beder dem om det. Men træls at det ikke var tilfældet med dem du oplevede. Og ja, det er fandme upassende
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 12:58

Pityt skrev:
Evapeva skrev:Det er upassende, når folk skal prale om penge og materielle goder ved enhver given lejlighed. Der er et par i venneflokken, som ikke kan holde deres mund med den slags, og det driver os til vanvid. Så sent som i eftermiddag ytrede hun følgende "ja, mine unger byggede i går en hule under mine forældres stol til 50.000 kroner - men det kan man selvfølgelig også sagtens gøre under en stol til 50.000 kroner". Ja, flot, du fik det sagt hele to gange i en sætning, mens vi snakkede om, at det er dejligt med selvhjulpne unger. :træt3:

Da de gjorde deres entré til dagens fælles arrangement, begyndte hun straks med "ja, vi tog jo lige den store bil, i daglig tale "krone 1" ahahaha - min dyt kalder vi så - ja, gæt hvad?" --- ingen gættede. :devil:

Hvorfor gider man være sådan?! Hendes mand er også altid den første til at sige "hvordan er lønnen?!", når folk har fået nyt job. :wacko: Gå dog op i nogle andre ting i livet også, altså.


Hvor helt igennem ucharmerende :puke:
Det lugter langt væk af mindreværdsfølelser på andre områder!


Enig. Jeg ville helt automatisk tænke, at noget i det forhold slet ikke fungerer. Og derudover ville jeg slet ikke kunne lade være med at komme med drillende/sarkastiske bemærkninger à la: "Krone 1 siger du? Jeg inviterede så jer alle sammen her i dag, så jeg kunne lade Krone 37 stå. Det kalder vi vores havetraktor ..."-agtigt. Bare sådan nogle langt ude ting, ind til de på et eller andet tidspunkt fattede, at de er sindssygt latterlige at høre på ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 18:23

Slettet
15
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 13. dec 2015, 18:40

Men det bliver du da nødt til. Ellers anmeller de dig. Luk henne nu ind i grubben igen :P
10
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 18:45

Pityt skrev:Men det bliver du da nødt til. Ellers anmeller de dig. Luk henne nu ind i grubben igen :P


Jeg skal såmænd nok svare ham.


Men hun kommer ikke ind i grubben igen...og en anmellelse tager jeg med sindsro. :ninja:
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 13. dec 2015, 19:20

Allmost_Famous skrev:Jeg ville ELSKE at være en flue på væggen når hr. og fru Selvtægt marcherer ind på den lokale politistation og forlanger at tale med nogen vedrørende hende damen på Facebook, som ikke vil lade dem forbryde sig mod loven i gruppen :klap:


Me too :lol:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 13. dec 2015, 19:24

Hvis det ikke lige var fordi Randers bashing tilsyndeladene ikke er comme il faut mere, kunne jeg fint finde på at bruge en halv sides debat, på at gøre mig lystig på plukflis vegne. Især når den ligger så meget til højrebenet som den gør. Men!!!!

jar har jo ik lov te a drllle ander mennsker mæ for lit jerne å få majet tid.

SUK. Jeg bliver ekstremt træt på dine vegne Ice.
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:08

Firebird skrev:Hvis det ikke lige var fordi Randers bashing tilsyndeladene ikke er comme il faut mere, kunne jeg fint finde på at bruge en halv sides debat, på at gøre mig lystig på plukflis vegne. Især når den ligger så meget til højrebenet som den gør. Men!!!!

jar har jo ik lov te a drllle ander mennsker mæ for lit jerne å få majet tid.

SUK. Jeg bliver ekstremt træt på dine vegne Ice.


Personligt kan folk lave al det fis med Randers og randrusianere, de vil. :D

Jeg ser det som sjov, og i værste tilfælde som "Jamen de folk ved jo ikke bedre."


Og tak; jeg plejer at tænke mit og så er jeg videre i teksten ang de mere eller mindre kloge PBer, jeg får. :)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:10

Pernille skrev:
Do dælaneme da blød' hva?


:lol:


Eller ham fra Bækkestien "Do da ik for smart, do" :lol:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guldfisk » 13. dec 2015, 20:12

D.itsen skrev:
Sevii skrev:
D.itsen skrev:
Sevii skrev:Dejligt upassende man betaler for at sidde i stillezonen og så kommer der to ind, der ikke engang har betalt for at sidde her, for at tale højlydt.

Jeg kan ligeså godt sige efter en lang dag, at jeg faktisk hader sådan nogle mennesker.
Øv.
Det er ikke hårdt at pendle. Det er hårdt at pendle med egoister. :rulle:

Og du gjorde dem selvfølgelig opmærksom på at de sad i en stillezone, ikke?

Ja, det gjorde jeg. Også mange andre samt en kontrollør, men det stoppede dem ikke.

Der er bare så mange der tydeligt er skide irriteret over sådan noget, men ikke siger noget. Det er ret underholdende :D De fleste der snakker i stilezonerne, bliver stille når man beder dem om det. Men træls at det ikke var tilfældet med dem du oplevede. Og ja, det er fandme upassende


Det mindede mig lige om en oplevelse i en stillekupe.
To personer sidder og hvisker sammen (altså en længere samtale), og en mand tysser så på dem - med tsch-lyd.
Det leder så til, at den ene af hviskerne kaster sig ud i en længere forklaring om, at det er uhøfligt at tysse på dem, og han kunne bare have bedt pænt osv.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2015, 20:14

Jeg VED bare, at næste gang jeg skal benytte mig af vendingen "slået til plukfisk", så er det ikke det der kommer ud af munden på mig.
I skulle skamme jer!! :sur:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2015, 21:31

kidkomb skrev:Jeg VED bare, at næste gang jeg skal benytte mig af vendingen "slået til plukfisk", så er det ikke det der kommer ud af munden på mig.
I skulle skamme jer!! :sur:

Plukflis er da også meget værre end plufisk.
Det MÅ det være
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 22:12

Jeg satser på næste gang jeg får brug for det udtryk (ikke at jeg nogensinde har haft brug for det før, men det kan jo komme... :genert:) at sige "slå en putfis". Og så tror jeg vist nok man ved hvad klokken har slået! :ad!: :shock:
2

Tilbage til "Generelt"