Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 16. maj 2018, 05:11

Rapfisk skrev:Måske hører det her til i kategorien “ting, man ikke må sige”, men here goes.

Jeg er glad for, vi ikke har dobbeltdyne hos mig. Kæresten er en sauna lige nu, og så sidder han i øvrigt og griner ad YouTube på en virkelig irriterende måde. Så gider jeg faktisk ikke at dele dyne.


Herhjemme er manden også altid SÅ varm. Hvis jeg slet ikke kan holde det ud henter jeg en anden dyne eller et tæppe. Dobbeltdynen håber jeg aldrig vi kommer af med.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29901

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 16. maj 2018, 08:22

Min mand er taget ud og arbejde her til morgen. Så ham ser vi først igen om ca. 4 uger.
Glæder mig en lille smule til lidt alene-tid :fløjt:
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Partråden

Indlægaf twinkle » 16. maj 2018, 11:23

Åh gud, hvor min mand sætter min tålmodighed på prøve.

Han har købt ny telefon for er par uger siden, da den gamle var gået pænt meget i stykker. Han har (selvfølgelig :rulle: ) lagt den gamle telefon i en skuffe, i stedet for at smide den ud. Nu vil han så finde den gamle telefon frem, for at overføre nogle billeder fra den. Han kigger i 2 ud af 20 skuffer, og råber derefter til mig, hvor han har lagt den gamle telefon henne?! Ffs båtnakke, hvor fanden skulle jeg vide det fra... :forvirret:

Og så er det mig der får skylden for at han ikke kan finde den, “fordi jeg absolut skulle rydde op i nogen af de skuffer i går”. Ja, men hvis jeg ikke gør det, bliver det ikke gjort. Så havde vi væsentlige flere 15 år gamle cd’er og dvd’er liggende og fylde, fordi han ikke smider dem ud.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2316

Re: Partråden

Indlægaf Jadajada » 16. maj 2018, 11:26

twinkle skrev:Åh gud, hvor min mand sætter min tålmodighed på prøve.

Han har købt ny telefon for er par uger siden, da den gamle var gået pænt meget i stykker. Han har (selvfølgelig :rulle: ) lagt den gamle telefon i en skuffe, i stedet for at smide den ud. Nu vil han så finde den gamle telefon frem, for at overføre nogle billeder fra den. Han kigger i 2 ud af 20 skuffer, og råber derefter til mig, hvor han har lagt den gamle telefon henne?! Ffs båtnakke, hvor fanden skulle jeg vide det fra... :forvirret:

Og så er det mig der får skylden for at han ikke kan finde den, “fordi jeg absolut skulle rydde op i nogen af de skuffer i går”. Ja, men hvis jeg ikke gør det, bliver det ikke gjort. Så havde vi væsentlige flere 15 år gamle cd’er og dvd’er liggende og fylde, fordi han ikke smider dem ud.



Er du også på debatten, skatter? :lol:
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 16. maj 2018, 14:08

Én ting er, at jeg har fået et par grå hår her og der. Det kan jeg leve med. Jaja, jeg bliver snart 32 og jeg er afklaret med, at jeg har en fin alder og at lidt grå stænk ligger til familien.

Men i dag fandt jeg et gråt hår... i mine øjenbryn. :8:

Jeg har været inde at google "tidlig overgangsalder", men det har jeg trods alt ingen symptomer på. Når jeg engang finder det første grå kusse-hår, går jeg da helt amok.

Og hvorfor skriver jeg det i denne tråd? Havde jeg ikke haft min kæreste, havde jeg lagt et budget for insemination NU. At jeg skal vente på, at forholdet udfolder sig naturligt og at min kæreste ikke hyperventilerer ved tanken om barn, det giver mig vildt stress.

Men vi har snakket løselidt om en tidsramme, der også giver mening ift. arbejde og mit speciale senere osv.... Så det er bare mig, der skal tage en chill pill.

Tror, jeg skal trøstespise pizza i aften. Hvis jeg bliver ældre, kan jeg i det mindste også blive lidt fed. Noget SKAL man altså have ud af det.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Partråden

Indlægaf Anne Droid » 16. maj 2018, 14:12

Zombie skrev:Én ting er, at jeg har fået et par grå hår her og der. Det kan jeg leve med. Jaja, jeg bliver snart 32 og jeg er afklaret med, at jeg har en fin alder og at lidt grå stænk ligger til familien.

Men i dag fandt jeg et gråt hår... i mine øjenbryn. :8:

Jeg har været inde at google "tidlig overgangsalder", men det har jeg trods alt ingen symptomer på. Når jeg engang finder det første grå kusse-hår, går jeg da helt amok.

Og hvorfor skriver jeg det i denne tråd? Havde jeg ikke haft min kæreste, havde jeg lagt et budget for insemination NU. At jeg skal vente på, at forholdet udfolder sig naturligt og at min kæreste ikke hyperventilerer ved tanken om barn, det giver mig vildt stress.

Men vi har snakket løselidt om en tidsramme, der også giver mening ift. arbejde og mit speciale senere osv.... Så det er bare mig, der skal tage en chill pill.

Tror, jeg skal trøstespise pizza i aften. Hvis jeg bliver ældre, kan jeg i det mindste også blive lidt fed. Noget SKAL man altså have ud af det.


Der er heller ikke noget der er bedre mod rynker end et par ekstra kilo :cool2:
6
Klimatosse
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. maj 2018, 14:17

Min kaereste har lige faaet tilbudt nyt job - som han har proevet at faa igennem flere forskellige ansaettelsesrunder og nu lykkedes det. Jeg er saa skide stolt af ham. Han er dygtig og dejlig og paen at kigge paa :lun:
10
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 16. maj 2018, 14:23

Vores 2-års dag er om små to uger. Det er godt nok vildt hvad der er sket i mellemtiden... puha, jeg kan blive helt forpustet.
Men det går jo stadig godt, bedre faktisk så nu skal jeg bare prøve at nyde det og ikke tænke på om det holder hele livet. Et år af gangen.

Jeg har booket bord på en restaurant vi begge gerne vil prøve og har købt en gave jeg ved han vil elske (og betalt min egen gave :rulle: ). Og hele weekenden er sat af til bare os to. Jeg glæder mig.
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Partråden

Indlægaf Patience » 16. maj 2018, 14:35

Jeg havde den dejligste aften med min kæreste i går. Vi spiste ude i hans skønne dejlige gårdhave for første gang siden han flyttede ind.
Årh hvor er det bare dejligt at han endelig har fået en lejlighed i midtbyen hvor han trives og så er der endda sådan en smuk have til :love:
Vi sad ude hele aftenen og grillede og drak rødvin og snakkede om den sommerfest vi gerne vil holde og alt muligt andet.
Jeg er nyforelsket på niende år - gad vide hvor længe man kan være det? Jeg satser på evigt.
15
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Partråden

Indlægaf Hurrze » 16. maj 2018, 19:53

Jeg var ude og købe en gave til kæresten. Bla sådan nogle klemmer til madposer og elastikker, fordi han ikke ejer nogle af delene og derfor ikke har noget at lukke sine poser med. Han blev dog glad for gaven. De sidste par dage har vi også gået og snakket om tingene i forhold til at flytte sammen. Stort skridt i know, men vi er sammen 6 dage om ugen de fleste uger og har vi været i noget tid nu, så er kun 1 dag ekstra og så er vi jo heller ikke sammen hele tiden når vi flytter sammen fordi jeg har nemmere ved at tage ud til veninder end nu hvor jeg er hos ham, fordi så er jeg mere "på besøg" hos ham. Vi skal bare lige have alt på plads inden vi begynder på alt muligt og flytte fordi hans lejlighed også skal renoveres på et tidspunkt, økonomien også skal du og alt sådan noget :D :gruble:
2
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Partråden

Indlægaf achillaxedprune » 17. maj 2018, 21:06

Vi har haft en super hyggelig aften... Vi har siddet i 3 stive timer og lagt puslespil og hørt podcast. Lillefredag i voksenudgave. :lol:

Ai, det har været rigtig fint. Dejligt bare at sidde og nusse om det samme. :lun:
13
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 18. maj 2018, 08:36

Min mand har fødselsdag i dag, og i år havde jeg husket at købe en gave :banan:
7
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41314

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 18. maj 2018, 10:14

FruKuk skrev:Min mand har fødselsdag i dag, og i år havde jeg husket at købe en gave :banan:


Har han også husket din? :-D
0
:lun: Be brave
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 18. maj 2018, 12:36

Jeg er inviteret til bryllup hos en veninde, hvor min kæreste gennem et år ikke er inviteret med. Vi er gamle veninder og ses ikke så tit, og hun har heller ikke mødt min kæreste (hun har dog heller ikke taget initiativ til det - igen, vi ses sjældent). Altså, i teorien ok. Men hun har samtidig givet kraftigt udtryk for, at det er "af princip", han ikke er inviteret, og altså ikke pga. økonomi eller plads. Hvilket jeg synes er totalt underligt. Det er selvfølgelig helt op til hende, hvem hun vil invitere, men det lægger ærligt talt en dæmper på min lyst til at deltage. Er jeg forkert på den? Jeg tager selvfølgelig med, min gejst er bare ikke så stor p.t.
0
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Partråden

Indlægaf london » 18. maj 2018, 12:43

Wunder8 skrev:Jeg er inviteret til bryllup hos en veninde, hvor min kæreste gennem et år ikke er inviteret med. Vi er gamle veninder og ses ikke så tit, og hun har heller ikke mødt min kæreste (hun har dog heller ikke taget initiativ til det - igen, vi ses sjældent). Altså, i teorien ok. Men hun har samtidig givet kraftigt udtryk for, at det er "af princip", han ikke er inviteret, og altså ikke pga. økonomi eller plads. Hvilket jeg synes er totalt underligt. Det er selvfølgelig helt op til hende, hvem hun vil invitere, men det lægger ærligt talt en dæmper på min lyst til at deltage. Er jeg forkert på den? Jeg tager selvfølgelig med, min gejst er bare ikke så stor p.t.


Jeg kan godt forstå dig, det er underligt, at din kæreste ikke er inviteret med af princip. Jeg kunne måske forstå det hvis I var blevet kærester efter invitationen var kommet eller hvis du skiftede kæreste hver anden måde. Et bryllup er en fejring af kærlighed - ikke kun ens egen men da også sine veninders.
Jeg ville personligt blive rigtig ked af det, men sikkert også komme, det ville bare være svært for mig at være rigtig glad på dagen.
2

Tilbage til "Forhold og sex"