Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 14. maj 2018, 19:35

Freya skrev:Hvor længe siden er det, I har set hinanden?

3-4 uger.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 14. maj 2018, 19:43

Ally skrev:
Freya skrev:Hvor længe siden er det, I har set hinanden?

3-4 uger.

Er du begyndt at føle, han holder dig hen, eller føler du stadig, han er reel? Jeg tænker det er svært ikke at blive frustreret, når du ikke ved præcis hvad han "kæmper" med.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. maj 2018, 05:41

Freya skrev:Er du begyndt at føle, han holder dig hen, eller føler du stadig, han er reel? Jeg tænker det er svært ikke at blive frustreret, når du ikke ved præcis hvad han "kæmper" med.

Helt enig til det markerede. Nogle dage kan jeg godt mærke en snert af følelsen af, at jeg bliver holdt hen, men samtidig bliver jeg glad, når jeg så endelig hører fra ham.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2018, 07:25

Ally skrev:
Freya skrev:Er du begyndt at føle, han holder dig hen, eller føler du stadig, han er reel? Jeg tænker det er svært ikke at blive frustreret, når du ikke ved præcis hvad han "kæmper" med.

Helt enig til det markerede. Nogle dage kan jeg godt mærke en snert af følelsen af, at jeg bliver holdt hen, men samtidig bliver jeg glad, når jeg så endelig hører fra ham.


Ejmen, hvis manden ikke engang gider forklare sig, så er det en lost case.

Hvis man gerne vil have en bid af den kage der ligger på fadet, så holder man sig til fadet.

Hvis han gad dig, så kunne du også mærke ham, for så ville han holde sig til.

Jeg siger ikke det er dig, der er noget galt med, det kan meget vel bare være nye relationer han ikke kan finde ud af lige nu pga whatever.

Men er en mand reelt interesseret, så er man ikke i tvivl. Og man skal ikke gå rundt i ugevis og vente på en lille soldet, flad "hvordan går det" sms.

Sorry to say so.
5
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 15. maj 2018, 07:33

Det er en ærgerlig situation, Ally, jeg kan godt forstå du synes det er svært.
Hvis jeg var dig så tror jeg, at jeg ville lægge det på hylden med den tanke, at han kommer tilbage hvis han har lyst, men at mit liv ikke skal bruges på at vente på ham. Ligenu venter du på noget, du ikke har. Så jeg ville give slip på det, ikke regne med noget og så blive glædeligt overrasket hvis han pludselig dukker op.
11
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. maj 2018, 10:05

LaScrooge skrev:Det er en ærgerlig situation, Ally, jeg kan godt forstå du synes det er svært.
Hvis jeg var dig så tror jeg, at jeg ville lægge det på hylden med den tanke, at han kommer tilbage hvis han har lyst, men at mit liv ikke skal bruges på at vente på ham. Ligenu venter du på noget, du ikke har. Så jeg ville give slip på det, ikke regne med noget og så blive glædeligt overrasket hvis han pludselig dukker op.
Tusind tak, LaScrooge :kys: Jeg har netop sendt ham en besked; skrev, at jeg håber, at han får styr på det, han "kæmper" med og at jeg gerne vil ses med ham, men hvis han ikke længere er interesseret, at han så melder det ud. Det gør altså lidt ondt, men som du skriver, så skal mit liv ikke bruges på at vente på ham - så hellere blive glædeligt overrasket.
9
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. maj 2018, 07:36

Jeg er begyndt at date en mand, der bor på landet - langt ude på landet. Han er hobby landmand og jæger. I går fik jeg så et indblik i mit kommende liv som bondekone.
Manden var i stalden og gøre rent, så jeg blev bedt om, om ikke jeg ville lave mad. Så hjalp vi hinanden med at gøre rent hjemme ved ham, fordi han fik en gruppe jægere til morgenmaden efter at bukkejagten gik ind. Hvilket også betød at han skulle op kl. 04.00, hvor jeg også stod op og kørte hjem.....
Men det er meget rart, og han er en god og hyggelig mand :lun:
13
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 16. maj 2018, 11:05

Når man sådan lige når at blive vant til dage og aftener fyldt med hygge og sex, så er det altså lidt svært at være på afvænning igen :rulle: mer’ vil ha’ mer’ og jeg har hudsult :genert:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 16. maj 2018, 11:07

Ally skrev:
LaScrooge skrev:Det er en ærgerlig situation, Ally, jeg kan godt forstå du synes det er svært.
Hvis jeg var dig så tror jeg, at jeg ville lægge det på hylden med den tanke, at han kommer tilbage hvis han har lyst, men at mit liv ikke skal bruges på at vente på ham. Ligenu venter du på noget, du ikke har. Så jeg ville give slip på det, ikke regne med noget og så blive glædeligt overrasket hvis han pludselig dukker op.
Tusind tak, LaScrooge :kys: Jeg har netop sendt ham en besked; skrev, at jeg håber, at han får styr på det, han "kæmper" med og at jeg gerne vil ses med ham, men hvis han ikke længere er interesseret, at han så melder det ud. Det gør altså lidt ondt, men som du skriver, så skal mit liv ikke bruges på at vente på ham - så hellere blive glædeligt overrasket.


Jeg tror det var det rigtige at gøre. Det er ikke fair at holde dig hen på den måde. Har han svaret på din besked?
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 16. maj 2018, 11:25

Primerose skrev:Jeg tror det var det rigtige at gøre. Det er ikke fair at holde dig hen på den måde. Har han svaret på din besked?
Nej :genert: Hvilket jo bare viser, at jeg har gjort det rette. Nu må han vise mig, om han vil mig. Jeg tænker også, at vi, for hans vedkommende, har mødt hinanden på et forkert tidspunkt.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 16. maj 2018, 21:09

Jeg overvejer at skrive til en pædagog fra min datters SFO. Og til det skal lige siges, at hun stoppede der d. 1/5. Men har været lun på ham i al den tid hun gik der, og kunne jo selvfølgelig ikke handle på det. Men det kan jeg nu, uden at vide om han er single eller ej. Men tænker en lille uskyldig invitation via facebook kan ikke skade længere. Skal bare lige finde ud af, hvad jeg dog skal skrive.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 18. maj 2018, 11:43

Oh well... Når Aalborgenseren ikke ser ud til at ville mig, er det godt, at der er andre, der vil :fløjt: Jeg besøgte et tidligere Tinder-match i går. Det var rart :slem:
8
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 18. maj 2018, 13:51

Ally skrev:Oh well... Når Aalborgenseren ikke ser ud til at ville mig, er det godt, at der er andre, der vil :fløjt: Jeg besøgte et tidligere Tinder-match i går. Det var rart :slem:

Nu har jeg virkelig tænkt over, hvordan jeg ville formulere det her, for jeg vil helst ikke træde dig over tæerne. Men er du fint tilpas med at det "bare" er sex? Ikke forstået som at sex ikke er nok, men du gav udtryk for at du syntes, det var skønt med den lidt dybere kontakt med Aalborgenseren? Jeg går fuldt ind for at man hygger sig på den måde, man vil og med dem, man vil - men det virkede faktisk til at du nød kontakten meget?
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 18. maj 2018, 14:43

Planten skrev:Nu har jeg virkelig tænkt over, hvordan jeg ville formulere det her, for jeg vil helst ikke træde dig over tæerne. Men er du fint tilpas med at det "bare" er sex? Ikke forstået som at sex ikke er nok, men du gav udtryk for at du syntes, det var skønt med den lidt dybere kontakt med Aalborgenseren? Jeg går fuldt ind for at man hygger sig på den måde, man vil og med dem, man vil - men det virkede faktisk til at du nød kontakten meget?

Det er sandt. Jeg nød virkelig den lidt dybere kontakt med Aalborgenseren og jeg håber helt klart, at jeg finder det igen. Enten med ham, når eller hvis det bliver aktuelt, eller en anden, men indtil da har jeg det fint med, at det "bare" er sex.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 18. maj 2018, 14:56

Ally skrev:
Planten skrev:Nu har jeg virkelig tænkt over, hvordan jeg ville formulere det her, for jeg vil helst ikke træde dig over tæerne. Men er du fint tilpas med at det "bare" er sex? Ikke forstået som at sex ikke er nok, men du gav udtryk for at du syntes, det var skønt med den lidt dybere kontakt med Aalborgenseren? Jeg går fuldt ind for at man hygger sig på den måde, man vil og med dem, man vil - men det virkede faktisk til at du nød kontakten meget?

Det er sandt. Jeg nød virkelig den lidt dybere kontakt med Aalborgenseren og jeg håber helt klart, at jeg finder det igen. Enten med ham, når eller hvis det bliver aktuelt, eller en anden, men indtil da har jeg det fint med, at det "bare" er sex.

Det er jo virkelig godt :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"