Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 14. dec 2015, 14:28

Dirtylittledevil skrev:
Evapeva skrev:

Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D


Ja ik? :lol:
Han havde åbenbart smerter i kraniet nu pga det var det eneste hun gad med ham sexuelt :lol: og hun bare maste ham så hårdt :lol: (ÅH hvorfor ved jeg så meget om den nat?!)


............ :gruble: Ej, nu hvor det er rigtigt, er det næsten synd for manden. :genert:


Håber han finder lykken, stakkels menneske. :blush:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18048

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mi55y » 14. dec 2015, 14:29

Dirtylittledevil skrev:
Evapeva skrev:

Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D


Ja ik? :lol:
Han havde åbenbart smerter i kraniet nu pga det var det eneste hun gad med ham sexuelt :lol: og hun bare maste ham så hårdt :lol: (ÅH hvorfor ved jeg så meget om den nat?!)


Some weird shit... Men også virkeligt sjovt at høre om! Why oh why føler han trang til at dele de her ting med dig!? :lol:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 15:03

Mi55y skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Evapeva skrev:

Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D


Ja ik? :lol:
Han havde åbenbart smerter i kraniet nu pga det var det eneste hun gad med ham sexuelt :lol: og hun bare maste ham så hårdt :lol: (ÅH hvorfor ved jeg så meget om den nat?!)


Some weird shit... Men også virkeligt sjovt at høre om! Why oh why føler han trang til at dele de her ting med dig!? :lol:


Min første indskydelse er, at han tænder på det. At fortælle andre - måske endda fremmede - om ens sexfantasier- og oplevelser er en fetich, jeg engang så på en liste, men jeg kan ikke huske betegnelsen...
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 15:06

Jeg ved simpelthen ikke hvorfor han siger det til mig... jeg har sagt så mange gange til ham at jeg ikke vil høre det.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 14. dec 2015, 15:14

Fillie skrev:
Mi55y skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Evapeva skrev:

Ahahahahha, det lyder, som om hun får det optimale ud af ham - først slavearbejde i haven, derefter "slik min røv, bitch!" :D


Ja ik? :lol:
Han havde åbenbart smerter i kraniet nu pga det var det eneste hun gad med ham sexuelt :lol: og hun bare maste ham så hårdt :lol: (ÅH hvorfor ved jeg så meget om den nat?!)


Some weird shit... Men også virkeligt sjovt at høre om! Why oh why føler han trang til at dele de her ting med dig!? :lol:


Min første indskydelse er, at han tænder på det. At fortælle andre - måske endda fremmede - om ens sexfantasier- og oplevelser er en fetich, jeg engang så på en liste, men jeg kan ikke huske betegnelsen...

Ja det er sådan noget skriftligt "blotteri", hvor man uinviteret involverer andre/fremmede i sin seksualitet :badr:
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 14. dec 2015, 21:48

Hæhæ - de skulle bare vide, at de kunne få opfyldt deres fantasier nok så rigeligt herinde! :D #intetfilterpådebatten
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 21:51

Evapeva skrev:Hæhæ - de skulle bare vide, at de kunne få opfyldt deres fantasier nok så rigeligt herinde! :D #intetfilterpådebatten


Jeg tænkte lige det samme. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2015, 09:59

Jeg har måttet sætte TMI-manden på blokering. Han og Numsedamen var åbenbart begyndt at snakke om, om de skulle satse på hinanden som par, og alligevel insisterede han på at "beholde mig" som sådan en slags "sex-skriveveninde" ved siden af :s Det gad jeg selvfølgelig ikke, men han blev ved og ved, så til sidst cuttede jeg det altså.

Så lige nu skriver jeg fast med to forskellige MEGET søde og MEGET pæne fyre, men også meget unge. Jeg overvejer om det kan blive mere end skriftlig kontakt og det ved de begge godt. (Bare så der ikke skal herske tvivl om at jeg ikke kun bruger siden til at finde mænd jeg kan gøre grin med :-D)

En ny mand meldte sig på banen i går. Han bestormede mig med kommentarer som "WOOUW" og "Hold op hvor er du smuk" osv til mine billeder. Hans eget udseende var virkelig ikke noget at råbe hurra for. Han var ret lav og lignede Finn Nørbygård. Men aldersmæssigt og bopæl passede glimrende til mig, så jeg tænkte hey han skal da have en chance, fordi han umiddelbart virkede meget positiv og hjertelig.

Jeg skrev tilbage, noget i retningen af at han også så sød ud, og et eller andet spørgsmål for at åbne en snak. Men han var desværre en af de typer som vender 180 grader når de får positiv respons. Pludselig skulle mine fotos igennem noget der lignede en større løgnedetektortest. Var jeg ikke lidt kraftig på billede nr 4? (Øh jo, jeg har også sat min kropstype som kraftig), Hvorfor så jeg mere kraftig ud på billede 1 end billede 3? (Måske fordi billede 1 kun er mit ansigt?) Pludselig var stort set alt galt med de fotos og den krop :ticks:

Til sidst måtte jeg skære igennem og sige at hvis det var en slank kvinde han ledte efter så fair nok, men så var det ikke mig han skulle satse på. For jeg lignede mig selv som jeg så ud på billede 3 (Fuld figur med stram top og leggins som nådesløst viser enhver bule og delle).

Ja det kunne han da umuligt vurdere ud fra dét billede, skrev han tilbage :s og nu ville han i seng, godnat :s

Virkelig mærkværdig opførsel :rulle:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 10:03

^ Sikke en idiot! :shock:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 13:46

Jeg møder også flest søde derinde lige for tiden :)

Dog var der lige en genganger-idiot i går.
Han startede med at kontakte mig helt tilbage da jeg lige startede på siden. Men så strudsede han mig, jeg kunne se han loggede ind hver dag. Senere kom han tilbage og løj om at han sandelig da ikke havde været på siden.
Nu kom han så igen-igen, og fattede slet ikke hvorfor jeg ikke gad ham mere. Enormt nedladende og hånende, for han havde da aldrig lovet mig evig troskab og yada yada.
Lad mig nu bare være i fred, skrev jeg til ham. Men uuh det var jo svært for ham når jeg var så smuk :forvirret2: og han håbede virkelig at jeg skiftede holdning :forvirret2:

Jojo, men helt sikkert da, jeg lover at skrive når jeg ændrer holdning angående at det er smartest at holde sig fra mænd der først ignorerer en, derefter lyver for en, derefter gør grin og håner en. :s
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 14:08

JessicaD skrev:Ej, sådan en idiot.

Nå, men apropos det med dårlige samtalepartnere, så har jeg lige fået følgende:

Mand: Tak for kigget, har du lyst til at lære hinanden bedre at kende?
Mig: Det kan vi godt ;)
Mand: Det lyder fantastisk. Hvad kan du fortælle om dig selv?

Haha - burde han ikke selv fortælle lidt?? :D Ej, jeg var måske også lidt strid ikke at skrive mere i mit svar, men ja... nu har jeg skrevet, om man ikke selv plejer at lægge ud, men at jeg er en sød og rar type, der er vild med Toms skildpadder og pomeloer. Så må vi se, hvad han siger til det. :-p


Jeg er altså også ret hurtig til at tænke æv, når nogen slet ikke har fantasi til at sætte et par sætninger sammen til noget ordentligt til mig. Så du er ikke alene.

Det føles hurtigt som om personen bare læner sig tilbage og ønsker at man serverer det hele.

I går skrev en til mig noget a la "Hihi nu har vi kigget frem og tilbage på hinandens profiler mange gange"
Jeg skrev en ret lang og (synes jeg da selv :-D ) ret sjov beretning om at det var min tavse form for psykisk pres for at få ham i snak, og så fandt jeg på nogle skøre nye tiltag med at jeg måske ville sende ham flirts med sære tekster i for at psyke ham endnu mere indtil han til sidst knækkede og fik skrevet til mig. Nåja klokken var mange og min hjerne opførte sig skørt :-D
Til det har han bare svaret "Nå spændende"
Og så kan jeg bare mærke at dét er simpelthen ikke nok for mig at arbejde med :lol: (men han har vel været mundlam af skræk :lol: )
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 14:25

JessicaD skrev:Ej, sådan en idiot.

Nå, men apropos det med dårlige samtalepartnere, så har jeg lige fået følgende:

Mand: Tak for kigget, har du lyst til at lære hinanden bedre at kende?
Mig: Det kan vi godt ;)
Mand: Det lyder fantastisk. Hvad kan du fortælle om dig selv?

Haha - burde han ikke selv fortælle lidt?? :D Ej, jeg var måske også lidt strid ikke at skrive mere i mit svar, men ja... nu har jeg skrevet, om man ikke selv plejer at lægge ud, men at jeg er en sød og rar type, der er vild med Toms skildpadder og pomeloer. Så må vi se, hvad han siger til det. :-p


Han er bare en mand af få ord. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 14:30

JessicaD skrev:Nu har manden svaret tilbage med at fortælle PRÆCIS de samme info, som der står i hans profil. Navn, alder, at han er stille og rolig, hvad han læser til, og hvor han arbejder i sin fritid. Alt det vidste jeg jo allerede. Haha. :deer:


Han er jo en åben bog. :lol2:

Det kan jo være at han tænker at mystikken forsvinder fra hans aura, hvis han fortæller alt på en gang. :panik:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 16. dec 2015, 15:07

JessicaD skrev:Jeg prøvede at spørge lidt ind til hans arbejde, og hvorfor han lige havde valgt det. Hans svar er så, at det er det, han er uddannet i. WTF. Så stopper vi!!! :D

"Kære mand. Trods flere beskeder frem og tilbage, har jeg stadig ikke lært dig bedre at kende. Lad os hellere stoppe her. Farvel". :D

Det er da også totalt fantasiløst. Der må jo være noget der fik han til at blive interesseret i lige den uddannelse og nogle specifikke ting ved lige præcis den arbejdsplads og de arbejdsopgaver, der har fanget hans interesse? Det andet er da for svagt
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 15:09

Hahaha, vidste man ikke bedre ville man da tro han prøvede på at jage dig væk med den slags intetsigende svar!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"