Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
1234
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2175

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:12

Mangoness skrev:
POCKETKITTEN skrev:Tit barberer jeg kun lige det af mine armhuler, hvor jeg kan komme til for mine T-shirt-ærmer.

Jeg epilerer kun ben op til knæene. Resten af hårene er hvide/meget lyse og kan alligevel ikke ses på lang afstand :genert:

Gør alle mennesker ikke det?
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22588

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:32

1234 skrev:
Mangoness skrev:
POCKETKITTEN skrev:Tit barberer jeg kun lige det af mine armhuler, hvor jeg kan komme til for mine T-shirt-ærmer.

Jeg epilerer kun ben op til knæene. Resten af hårene er hvide/meget lyse og kan alligevel ikke ses på lang afstand :genert:

Nej. Jeg kender flere kvinder der må barbere lårene med, fordi deres hår er sorte og stride. Den ene kvinde er endda nærmest kridhvid-håret på hovedet, men hendes ben har sorte hår.
Jeg er selv brun-håret og med sorte hår på underben men lyse og fine hår på lår og arme. Det er jeg taknemmelig for.
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
1234

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:34

kidkomb skrev:
1234 skrev:
Mangoness skrev:

Nej. Jeg kender flere kvinder der må barbere lårene med, fordi deres hår er sorte og stride. Den ene kvinde er endda nærmest kridhvid-håret på hovedet, men hendes ben har sorte hår.
Jeg er selv brun-håret og med sorte hår på underben men lyse og fine hår på lår og arme. Det er jeg taknemmelig for.

Okay så kender jeg måske bare kun dovne eller lyshåret mennesker.
For tror ikke jeg kender nogen, der barbere låret i hvert fald ikke af dem hvor jeg ved noget om deres barber vaner :lol:_
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:38

1234 skrev:
kidkomb skrev:
1234 skrev:
Mangoness skrev:

Okay så kender jeg måske bare kun dovne eller lyshåret mennesker.
For tror ikke jeg kender nogen, der barbere låret i hvert fald ikke af dem hvor jeg ved noget om deres barber vaner :lol:_

Lår-lyshårede :lol:
Min bedste veninde er lyshåret og barberer også lår fordi hårene er mørkere og lange på hendes lår.
0
1234

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:44

kidkomb skrev:Lår-lyshårede :lol:
Min bedste veninde er lyshåret og barberer også lår fordi hårene er mørkere og lange på hendes lår.

Altså jeg er verdens dovne mennesker, når det gælder at barbere ben, så jeg render også rundt i shorts med mørke stubbe på underbenet, så jeg måske heller ikke den helt rigtig til at vurdere om folk burde eller ikke burde barbere ben :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:47

1234 skrev:
kidkomb skrev:Lår-lyshårede :lol:

Altså jeg er verdens dovne mennesker, når det gælder at barbere ben, så jeg render også rundt i shorts med mørke stubbe på underbenet, så jeg måske heller ikke den helt rigtig til at vurdere om folk burde eller ikke burde barbere ben :lol:

Heldigvis bør man ikke noget som helst på den konto.
Det kan aldrig blive mit problem hvis folk feks synes at stubbe under armene er klamt. Jeg kan nemlig bedst lide mit hår under armene når det er ca 1/2 cm. Derfor trimmer jeg helst. Hvis andre ikke synes det er pænt så kan de kigge den anden vej.
12
Straniera
Kort karma: 12
Likede indlæg: 870

Indlægaf Straniera » 23. maj 2018, 14:02

Jeg er lyshåret og barberer også lår. Jeg synes netop, at man godt kan se lyse hår, når man får solbrændte ben. Men jeg elsker så også at være i bad, så jo mere jeg skal barbere og eksfoliere, jo længere kan jeg stå under bruseren.
0
Selma156
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1568

Indlægaf Selma156 » 23. maj 2018, 15:42

Jeg er brunette og har sydlandske aner, men barberer kun lægge. Jeg har ret lyse hår på lårene. Det er kedeligt nok at skulle barbere ben i forvejen! Der er aldrig nogen, der har kommenteret det. Men jeg har veninder, der barberer lår. I don't get it.
2
Selma156
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1568

Indlægaf Selma156 » 23. maj 2018, 16:31

Jeg er antiroyalist, og kongehuset interesserer mig vitterligt ikke. Der var flere, der spurgte, hvorfor jeg ikke deltog i Royal Run, men gider ikke sådan noget.

Alligevel har jeg et ret stort crush på kronprinsen. Han er altså rimelig lækker.
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2162

Indlægaf Evapeva » 23. maj 2018, 20:10

Jeg kan finde på at udsætte de underligste ting - alt fra vigtige til uvæsentlige ting, men ja.

Pt. udsætter jeg den penicillin-kur, jeg fik hos vagtlægen i lørdags. Jeg venter vistnok på den dag, hvor jeg er klar til at huske fucking tre piller dagligt i ti dage. :stoned:

Det er så dumt, så dumt. Men hey - nu hvor jeg har skrevet om det, kom motivationen flyvende, så nu er første pille slugt.
5
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 250
Likede indlæg: 4717

Indlægaf Tilly » 24. maj 2018, 14:33

Evapeva skrev:Jeg kan finde på at udsætte de underligste ting - alt fra vigtige til uvæsentlige ting, men ja.

Pt. udsætter jeg den penicillin-kur, jeg fik hos vagtlægen i lørdags. Jeg venter vistnok på den dag, hvor jeg er klar til at huske fucking tre piller dagligt i ti dage. :stoned:

Det er så dumt, så dumt. Men hey - nu hvor jeg har skrevet om det, kom motivationen flyvende, så nu er første pille slugt.

Jeg kan anbefale den app der hedder "Medisafe". Den hentede jeg da jeg var på penicillin kur for nylig. Den kan minde dig om at tage din medicin på de tidspunkter du selv fastsætter. Jeg bruger den stadig nu, til at minde mig om mine vitaminpiller, som jeg har det med at glemme, hvis jeg ikke bliver påmindet dagligt.
1
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 370

Indlægaf Hurrze » 24. maj 2018, 19:26

At jeg bruger noget af min tid på debatsider. Også selvom jeg har gjort det siden jeg var cirka 16 år (cirka 8 år) on and off. Ved ikke hvorfor... Er som om det måske er pinligt på en eller anden måde :gruble: i dont know :mellow:
2
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 841
Likede indlæg: 12062

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2018, 19:49

Hurrze skrev:At jeg bruger noget af min tid på debatsider. Også selvom jeg har gjort det siden jeg var cirka 16 år (cirka 8 år) on and off. Ved ikke hvorfor... Er som om det måske er pinligt på en eller anden måde :gruble: i dont know :mellow:

Du bliver næppe kritiseret for det her :-D
3
LaScrooge
Kort karma: 877
Likede indlæg: 8939

Indlægaf LaScrooge » 25. maj 2018, 04:22

Dirtylittledevil skrev:
LaScrooge skrev:
Frøken Himmelblå skrev:De dér gode idéer må gerne komme EFTER eksaminer!! Jeg er alt for nysgerrig til at få sådan et hint lige nu! Jeg æææælsker klynk og brok! Specielt når problemer tilskrives virksomheden, men er selvforskyldt. Eller når virksomheden bare er piv-ringe som i Jensens tilfælde.

Hehehehe. Prøv at forestille dig, at det ikke bare er ét menneske, der brokker sig, men en HEL FAMILIE! Så bliver det ikke bedre :love:

Anbefalinger:
https://dk.trustpilot.com/review/www.dominos.dk

https://dk.trustpilot.com/review/www.mcdonalds.dk

"Gik ind i restauranten i Skalborg for at hente mad. Jeg er begyndt at tjekke poserne, da der er fejl i pakningen 9 ug af 10 gange.

Jeg får udleveret to fyldte poser. Hvorefter medarbejderen hurtigt går videre til at ekspedere i kassen. Jeg tjekker poserne, det tager 2 sek. - skynder mig over til hende og gør opmærksom på at der mangler 20 stk. nuggets - d.v.s. for over 50 kr. mad. Hun vælger så at ekspedere kunden helt færdig og tage imod pengene, inden hun går de 2 meter hen og henter de 20 nuggets der ligger klar, som hun ikke har fået pakket. Imens kan jeg bare stå og vente, mens min udleverede mad bliver kold.

Hun lægger ikke de sidste 20 nuggets i en pose, men lægger dem bare oven i en af de fyldte poser. Så den ikke kan lukkes. På vej ud af restauranten revner posen, så jeg er ved at tabe al maden på gulvet.

Jeg er simpelthen rødglødende af raseri lige nu...

Vi henter mad på McDonalds hver weekend. Fremover vil I få en anmeldelse med 1 stjerne, hver eneste gang I ikke har fået pakket rigtigt. Glæd jer!!"

:love:

Anmeldelse af Pumpehusets Byhave. Nogen fik ondt i sin nyre :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
WorkInProgress
Kort karma: 255
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 1869
Kontakt:

Indlægaf WorkInProgress » 25. maj 2018, 06:12

Hver gang min menstruation er et par dage forsinket overvejer jeg et kort øjeblik om jeg mon er gravid :stoned:

(Jeg blev steriliseret for 10 år siden, og har dyrket sex 2 gange siden efteråret. Senest til jul :lol: )
15

Tilbage til "Livets forhold"