Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23981

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 21:38

AstaPasta skrev:
Men vi holder aldrig op med at hente mad hos jer hver weekend. Glæd jer!

Ja :-D Det er så skørt. "Vi vil gang på gang bevise hvor dårlige I er!"

Hejm Is: https://dk.trustpilot.com/review/www.hjem-is.dk
"Men ærligt så har jeg aldrig fået en så dårlig is i mit liv et er over halvdelen bliv smidt ud og et andet er der var en tyk meget kakaoholdig kage i bunden der gjorde man fik sure opstød i flere timer efter med smagen

Og endelig jo den så lækker ud da de kom ud af æsken men det skjulte da det andet

I dag er alt mine ca 60 gæster snakker om er hvordårlig den is var og ikke noget af alt det andet

Ja flere snakker lige frem om den øgelage en ellers god aften og fest"

:lol:
4
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4545

Indlægaf hotlips » 22. maj 2018, 23:54

Dirtylittledevil skrev:I min iver efter at finde ny læsning indenfor mit yndlingsområde "Dårlige anmeldelser af skodfirmaer" har jeg nu googlet mig frem til Finans.dks liste over danskernes favoritselskaber, og så tager jeg dem én for én fra bunden og googler "Trustpilot DSB", "Trustpilot Postnord", "Trustpilot KMD" osv. og selvfølgelig min egen favorit "Trustpilot Jensens Bøfhus".

Det er ikke fordi jeg ville dø af skam hvis det blev opdaget. Men på den anden side er der jo heller ikke nogen grund til selv at bære mere brænde til folks "Åh hun er bare altid så ond og skadefro"-bål :P

Ej, det er da ikke at være ond eller skadefro, jeg synes da netop det er at de onde får som fortjent og det må man da gerne synes er en god ting, ihvertfald i min verden.

Jeg læser også den slags, og de der virkelig bliver høvlet ned kontinuerligt er jo de der tager folks penge uretmæssigt eller får plaget så mange at det er ren karma.

For mig er det nærmest noget der hører til det lidt naive men klippe faste håb jeg har om at verden trods alt rummer en hel del retfærdighed.

For tiden er det bakker, det firma mange kender for deres postordre service siden en gang i firserne og sikkert før, de er gået konkurs men har trukket penge selv efter retten i Holland har opløst dem og indsat en kurator så folk er meget gnavne på dem men de har jo oveni været berygtede i årevis, for at bruge photoshop teknik så deres varer, altså planter, var uigenkendelige, for at tage overpriser og det for varer med fejl der ikke ses ellers.

Det er jo også omvendt noget de der har fortjent det høster masser af kunder på, jeg checker næsten altid hvad andre har haft at sige, bla da vi skulle leje bil var det en stor hjælp til at komme udenom de værste fuskere og folk der rutinemæssigt giver uforståelige ekstra regninger,, og i de brancher med så brodne kar er man jo overladt til at lukke øjnene og håbe det bedste ellers.
0
1234
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1866

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:12

Mangoness skrev:
POCKETKITTEN skrev:Tit barberer jeg kun lige det af mine armhuler, hvor jeg kan komme til for mine T-shirt-ærmer.

Jeg epilerer kun ben op til knæene. Resten af hårene er hvide/meget lyse og kan alligevel ikke ses på lang afstand :genert:

Gør alle mennesker ikke det?
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2251
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21623

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:32

1234 skrev:
Mangoness skrev:
POCKETKITTEN skrev:Tit barberer jeg kun lige det af mine armhuler, hvor jeg kan komme til for mine T-shirt-ærmer.

Jeg epilerer kun ben op til knæene. Resten af hårene er hvide/meget lyse og kan alligevel ikke ses på lang afstand :genert:

Nej. Jeg kender flere kvinder der må barbere lårene med, fordi deres hår er sorte og stride. Den ene kvinde er endda nærmest kridhvid-håret på hovedet, men hendes ben har sorte hår.
Jeg er selv brun-håret og med sorte hår på underben men lyse og fine hår på lår og arme. Det er jeg taknemmelig for.
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
1234

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:34

kidkomb skrev:
1234 skrev:
Mangoness skrev:

Nej. Jeg kender flere kvinder der må barbere lårene med, fordi deres hår er sorte og stride. Den ene kvinde er endda nærmest kridhvid-håret på hovedet, men hendes ben har sorte hår.
Jeg er selv brun-håret og med sorte hår på underben men lyse og fine hår på lår og arme. Det er jeg taknemmelig for.

Okay så kender jeg måske bare kun dovne eller lyshåret mennesker.
For tror ikke jeg kender nogen, der barbere låret i hvert fald ikke af dem hvor jeg ved noget om deres barber vaner :lol:_
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:38

1234 skrev:
kidkomb skrev:
1234 skrev:
Mangoness skrev:

Okay så kender jeg måske bare kun dovne eller lyshåret mennesker.
For tror ikke jeg kender nogen, der barbere låret i hvert fald ikke af dem hvor jeg ved noget om deres barber vaner :lol:_

Lår-lyshårede :lol:
Min bedste veninde er lyshåret og barberer også lår fordi hårene er mørkere og lange på hendes lår.
0
1234

Indlægaf 1234 » 23. maj 2018, 04:44

kidkomb skrev:Lår-lyshårede :lol:
Min bedste veninde er lyshåret og barberer også lår fordi hårene er mørkere og lange på hendes lår.

Altså jeg er verdens dovne mennesker, når det gælder at barbere ben, så jeg render også rundt i shorts med mørke stubbe på underbenet, så jeg måske heller ikke den helt rigtig til at vurdere om folk burde eller ikke burde barbere ben :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:47

1234 skrev:
kidkomb skrev:Lår-lyshårede :lol:

Altså jeg er verdens dovne mennesker, når det gælder at barbere ben, så jeg render også rundt i shorts med mørke stubbe på underbenet, så jeg måske heller ikke den helt rigtig til at vurdere om folk burde eller ikke burde barbere ben :lol:

Heldigvis bør man ikke noget som helst på den konto.
Det kan aldrig blive mit problem hvis folk feks synes at stubbe under armene er klamt. Jeg kan nemlig bedst lide mit hår under armene når det er ca 1/2 cm. Derfor trimmer jeg helst. Hvis andre ikke synes det er pænt så kan de kigge den anden vej.
12
Straniera
Kort karma: 12
Likede indlæg: 856

Indlægaf Straniera » 23. maj 2018, 14:02

Jeg er lyshåret og barberer også lår. Jeg synes netop, at man godt kan se lyse hår, når man får solbrændte ben. Men jeg elsker så også at være i bad, så jo mere jeg skal barbere og eksfoliere, jo længere kan jeg stå under bruseren.
0
Selma156
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1280

Indlægaf Selma156 » 23. maj 2018, 15:42

Jeg er brunette og har sydlandske aner, men barberer kun lægge. Jeg har ret lyse hår på lårene. Det er kedeligt nok at skulle barbere ben i forvejen! Der er aldrig nogen, der har kommenteret det. Men jeg har veninder, der barberer lår. I don't get it.
2
Selma156
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1280

Indlægaf Selma156 » 23. maj 2018, 16:31

Jeg er antiroyalist, og kongehuset interesserer mig vitterligt ikke. Der var flere, der spurgte, hvorfor jeg ikke deltog i Royal Run, men gider ikke sådan noget.

Alligevel har jeg et ret stort crush på kronprinsen. Han er altså rimelig lækker.
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2160

Indlægaf Evapeva » 23. maj 2018, 20:10

Jeg kan finde på at udsætte de underligste ting - alt fra vigtige til uvæsentlige ting, men ja.

Pt. udsætter jeg den penicillin-kur, jeg fik hos vagtlægen i lørdags. Jeg venter vistnok på den dag, hvor jeg er klar til at huske fucking tre piller dagligt i ti dage. :stoned:

Det er så dumt, så dumt. Men hey - nu hvor jeg har skrevet om det, kom motivationen flyvende, så nu er første pille slugt.
5
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 201
Likede indlæg: 3995

Indlægaf Tilly » 24. maj 2018, 14:33

Evapeva skrev:Jeg kan finde på at udsætte de underligste ting - alt fra vigtige til uvæsentlige ting, men ja.

Pt. udsætter jeg den penicillin-kur, jeg fik hos vagtlægen i lørdags. Jeg venter vistnok på den dag, hvor jeg er klar til at huske fucking tre piller dagligt i ti dage. :stoned:

Det er så dumt, så dumt. Men hey - nu hvor jeg har skrevet om det, kom motivationen flyvende, så nu er første pille slugt.

Jeg kan anbefale den app der hedder "Medisafe". Den hentede jeg da jeg var på penicillin kur for nylig. Den kan minde dig om at tage din medicin på de tidspunkter du selv fastsætter. Jeg bruger den stadig nu, til at minde mig om mine vitaminpiller, som jeg har det med at glemme, hvis jeg ikke bliver påmindet dagligt.
1
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 370

Indlægaf Hurrze » 24. maj 2018, 19:26

At jeg bruger noget af min tid på debatsider. Også selvom jeg har gjort det siden jeg var cirka 16 år (cirka 8 år) on and off. Ved ikke hvorfor... Er som om det måske er pinligt på en eller anden måde :gruble: i dont know :mellow:
2
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 803
Likede indlæg: 11479

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2018, 19:49

Hurrze skrev:At jeg bruger noget af min tid på debatsider. Også selvom jeg har gjort det siden jeg var cirka 16 år (cirka 8 år) on and off. Ved ikke hvorfor... Er som om det måske er pinligt på en eller anden måde :gruble: i dont know :mellow:

Du bliver næppe kritiseret for det her :-D
3

Tilbage til "Livets forhold"