a handmaid´s tale

Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf HappyPaww » 24. maj 2018, 20:04

billiebean skrev:Hvad er det Nick har gang i?

Men syg nok slutning. Bliver svært at vente til næste uge. Kommandøren er vel død nu så. Og måske Lydia? Og alle de andre spidser. Gad vide hvad det åbner af muligheder.

Hvad med Nick?
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf billiebean » 24. maj 2018, 20:25

HappyPaww skrev:
billiebean skrev:Hvad er det Nick har gang i?

Men syg nok slutning. Bliver svært at vente til næste uge. Kommandøren er vel død nu så. Og måske Lydia? Og alle de andre spidser. Gad vide hvad det åbner af muligheder.

Hvad med Nick?


Han sagde til ham der overkommandanten at han ville forflyttes hurtigst muligt og bad ham beskytte June. Går ud fra hende barnebruden følger med, hvis han bliver flyttet så det kan ikke være for at slippe ud af den knibe..
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf JoyNips » 24. maj 2018, 20:27

Fuuuuuck!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf ina » 25. maj 2018, 09:04

Holy fuck :8:

Tror I ham overkommandanten som Nick snakker med overlevede? Ellers er der nok lidt problemer for Nick der.
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Velvet-Goldmine » 25. maj 2018, 16:08

Jeg synes at det er en vanvittigt god serie, men det nager mig lidt at jeg vitterligt ikke kan lide Elizabeth Moss!
Jeg brød mig ikke om hende tilbage i Mad Men, og det bliver kun værre jo mere jeg ser med hende.
Jeg ved ikke helt hvad det er, men der er noget i hendes udtryk i øjnene og drag om munden (også når hun ikke er skuespiller)) som får det til at stritte på mig. Det hjalp jo så heller ikke da jeg fandt ud af at hun er glødende Scientologymedlem.
Kan vi ikke bare fortsætte den gode historie med alle de andre skuespillere? :genert:
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf billiebean » 26. maj 2018, 15:32

Dittemus skrev:Jeg håber at kommandøren dør!
Hvordan har de fået fat i/fremstillet den bombe-tingest hun kastede derind? De er jo alle overvågede konstant.


June fik jo Maydaybrevene i sin tid. Så måske er det ligeså meget frygten der holder folk i skak, som det er den reelle kontrol.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Miss_no_More » 27. maj 2018, 10:36

Bedst som jeg troede, den ikke kunne blive vildere... :love:
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf RavenClaw » 27. maj 2018, 16:45

Dittemus skrev:Jeg håber at kommandøren dør!
Hvordan har de fået fat i/fremstillet den bombe-tingest hun kastede derind? De er jo alle overvågede konstant.


Gad vide, hvad der så sker med Serena? :gisp:

Et eller andet sted tror jeg, hun er ved at trække i land ift. at tage barnet fra sin mor. Det virker til, at hendes flashbacks til dengang, hun blev skudt (og mistede livmoderen og dermed sin egen mulighed for at blive mor?) minder hende om, at det ikke gør hende spor bedre end gerningsmanden?

Men kommandøren er virkelig en skidt mand :puke:
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Tilly » 28. maj 2018, 08:11

RavenClaw skrev:
Dittemus skrev:Jeg håber at kommandøren dør!
Hvordan har de fået fat i/fremstillet den bombe-tingest hun kastede derind? De er jo alle overvågede konstant.


Gad vide, hvad der så sker med Serena? :gisp:

Et eller andet sted tror jeg, hun er ved at trække i land ift. at tage barnet fra sin mor. Det virker til, at hendes flashbacks til dengang, hun blev skudt (og mistede livmoderen og dermed sin egen mulighed for at blive mor?) minder hende om, at det ikke gør hende spor bedre end gerningsmanden?

Men kommandøren er virkelig en skidt mand :puke:

Synes godt nok heller ikke Serena var videre sympatisk i sidste afsnit. Hvad skete der lige da June skulle samle strikkepinde op? :8: Serena er da noget af en gimpe.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Luffegås » 28. maj 2018, 18:36

RavenClaw skrev:
Dittemus skrev:Jeg håber at kommandøren dør!
Hvordan har de fået fat i/fremstillet den bombe-tingest hun kastede derind? De er jo alle overvågede konstant.


Gad vide, hvad der så sker med Serena? :gisp:

Et eller andet sted tror jeg, hun er ved at trække i land ift. at tage barnet fra sin mor. Det virker til, at hendes flashbacks til dengang, hun blev skudt (og mistede livmoderen og dermed sin egen mulighed for at blive mor?) minder hende om, at det ikke gør hende spor bedre end gerningsmanden?

Men kommandøren er virkelig en skidt mand :puke:


Jeg synes de scener virker omvendt for mig, at hun minder sig selv om hvorfor hun gør som hun gør, fordi hun selv mistede retten til børn. Men jo, hendes tåre da hun nægtede hende at se Hannah gjorde virkelig ondt.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. maj 2018, 06:38

Jeg er så spændt på næste afsnit!

Tænk hvis både Nick og Mr. Waterford omkommer (eller er midlertidigt så hårdt sårede at de er indlagt længere tid på sygehuset), så får vi et hjem med 4 kvinder (Hvis vi tæller barnebruden og hushjælpen med) og gad nok vide hvad DET kunne gøre for dynamikken imellem dem.

På IMDB står Mr. Waterford som værende med i alle de kommende afsnit, hvis ellers man kan stole på den info, så han dør nok ikke.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf zembra1986 » 29. maj 2018, 15:05

Dirtylittledevil skrev:Jeg er så spændt på næste afsnit!

Tænk hvis både Nick og Mr. Waterford omkommer (eller er midlertidigt så hårdt sårede at de er indlagt længere tid på sygehuset), så får vi et hjem med 4 kvinder (Hvis vi tæller barnebruden og hushjælpen med) og gad nok vide hvad DET kunne gøre for dynamikken imellem dem.

På IMDB står Mr. Waterford som værende med i alle de kommende afsnit, hvis ellers man kan stole på den info, så han dør nok ikke.


Ja, de fandt jeg også ud af ved at google :genert: så tror bestemt ikke han er død....men måske meget hårdt såret.
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Evapeva » 30. maj 2018, 21:04

Velvet-Goldmine skrev:Jeg synes at det er en vanvittigt god serie, men det nager mig lidt at jeg vitterligt ikke kan lide Elizabeth Moss!
Jeg brød mig ikke om hende tilbage i Mad Men, og det bliver kun værre jo mere jeg ser med hende.
Jeg ved ikke helt hvad det er, men der er noget i hendes udtryk i øjnene og drag om munden (også når hun ikke er skuespiller)) som får det til at stritte på mig. Det hjalp jo så heller ikke da jeg fandt ud af at hun er glødende Scientologymedlem.
Kan vi ikke bare fortsætte den gode historie med alle de andre skuespillere? :genert:


Helt enig! Hun er fandeme heller ikke min stil - heller ikke i Mad Men. Så selvfed, eller hvad det nu lige er. Men jeg synes sgu trods alt, at hun spiller godt i denne serie, i hvert fald glimtvis.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Animi » 30. maj 2018, 22:08

Dirtylittledevil skrev:Jeg er så spændt på næste afsnit!

Tænk hvis både Nick og Mr. Waterford omkommer (eller er midlertidigt så hårdt sårede at de er indlagt længere tid på sygehuset), så får vi et hjem med 4 kvinder (Hvis vi tæller barnebruden og hushjælpen med) og gad nok vide hvad DET kunne gøre for dynamikken imellem dem.

På IMDB står Mr. Waterford som værende med i alle de kommende afsnit, hvis ellers man kan stole på den info, så han dør nok ikke.


Meeeeeeen - der er jo en del flash backs i den serie, så han kunne jo godt dø, men stadigvæk være i serien :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf zembra1986 » 30. maj 2018, 22:11

Animi skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg er så spændt på næste afsnit!

Tænk hvis både Nick og Mr. Waterford omkommer (eller er midlertidigt så hårdt sårede at de er indlagt længere tid på sygehuset), så får vi et hjem med 4 kvinder (Hvis vi tæller barnebruden og hushjælpen med) og gad nok vide hvad DET kunne gøre for dynamikken imellem dem.

På IMDB står Mr. Waterford som værende med i alle de kommende afsnit, hvis ellers man kan stole på den info, så han dør nok ikke.


Meeeeeeen - der er jo en del flash backs i den serie, så han kunne jo godt dø, men stadigvæk være i serien :D



Jeg er stadig ret overbevist om at han ikke dør :slem: Men vi får at se i morgen (eller i dag sådan set)
1

Tilbage til "Film og TV"