WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 25. maj 2018, 07:22

dgd2007 skrev:
ExCoastal skrev:
Zinde skrev:Tænk hvis vi engang bliver så dygtige til kønsskifteoperationer, at man kan få indre kvindelige kønsorganer og have ægløsning. Så kan man befrugte sig selv med den sæd, man fik frosset ned før operationen.


Snak lige om indavl!

The creepiness! :genert:


Det vil aldrig være indavl vel. Med mindre du har fået æggestokkene fra din søster eller noget i den stil. :mellow:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 25. maj 2018, 08:13

Sangius skrev:
dgd2007 skrev:
ExCoastal skrev:
Zinde skrev:Tænk hvis vi engang bliver så dygtige til kønsskifteoperationer, at man kan få indre kvindelige kønsorganer og have ægløsning. Så kan man befrugte sig selv med den sæd, man fik frosset ned før operationen.


Snak lige om indavl!

The creepiness! :genert:


Det vil aldrig være indavl vel. Med mindre du har fået æggestokkene fra din søster eller noget i den stil. :mellow:


Indtil videre er det mødre man primært har brugt til at transplantatere livmødre fra, fordi det mindsker risikoen for afstødning, mon ikke man vil gøre noget lignende når de begynder at transplantere de indvendige kønsorganer fra kvinder til mænd og det er et spørgsmål om tid efter min mening.

De kan tage en æggestok, fryse den ned og så kan en kvinde få børn, bagefter kan den udtages og fryses igen og alt tyder på at den vil kunne bruges ihvertfald en gang mere.

Og de er rigtig langt fremme med at give kvinder nye æggestokke og livmødre og de virker så det er vel ikke urealistisk at det kommer til at en der er født som mand vil komme til at undfange og føde et barn indenfor en overskuelig årrække.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 25. maj 2018, 17:08

hotlips skrev:
Sangius skrev:
dgd2007 skrev:
ExCoastal skrev:
Zinde skrev:Tænk hvis vi engang bliver så dygtige til kønsskifteoperationer, at man kan få indre kvindelige kønsorganer og have ægløsning. Så kan man befrugte sig selv med den sæd, man fik frosset ned før operationen.


Snak lige om indavl!

The creepiness! :genert:


Det vil aldrig være indavl vel. Med mindre du har fået æggestokkene fra din søster eller noget i den stil. :mellow:


Indtil videre er det mødre man primært har brugt til at transplantatere livmødre fra, fordi det mindsker risikoen for afstødning, mon ikke man vil gøre noget lignende når de begynder at transplantere de indvendige kønsorganer fra kvinder til mænd og det er et spørgsmål om tid efter min mening.

De kan tage en æggestok, fryse den ned og så kan en kvinde få børn, bagefter kan den udtages og fryses igen og alt tyder på at den vil kunne bruges ihvertfald en gang mere.

Og de er rigtig langt fremme med at give kvinder nye æggestokke og livmødre og de virker så det er vel ikke urealistisk at det kommer til at en der er født som mand vil komme til at undfange og føde et barn indenfor en overskuelig årrække.


Men det vil aldrig blive hans biologiske barn, var min pointe.

Med mindre han selvfølgelig insemineres med eget sæd. :gruble:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Shmartiesh » 25. maj 2018, 19:04

Har lige været på charterferie og på samme hotel boede der tre svenske søskende der hver i sær havde ægtefæller og børn med. Hver aften når der skulle spises aftensmad, sad alle 5 børn med hver deres ipad og spillede/så film, og alle forældre sad med hver deres tlf.
Skide hyggeligt.
4
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lykke » 25. maj 2018, 19:06

Shmartiesh skrev:Har lige været på charterferie og på samme hotel boede der tre svenske søskende der hver i sær havde ægtefæller og børn med. Hver aften når der skulle spises aftensmad, sad alle 5 børn med hver deres ipad og spillede/så film, og alle forældre sad med hver deres tlf.
Skide hyggeligt.


Måske for dem.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nicolait » 25. maj 2018, 19:07

Shmartiesh skrev:Har lige været på charterferie og på samme hotel boede der tre svenske søskende der hver i sær havde ægtefæller og børn med. Hver aften når der skulle spises aftensmad, sad alle 5 børn med hver deres ipad og spillede/så film, og alle forældre sad med hver deres tlf.
Skide hyggeligt.


De sad sikkert og skrev med hinanden. Mundtlighed er overvurderet. :-D
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 26. maj 2018, 06:01

Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Jeg kender også sådan en kvinde der. Desværre er det ikke gået særligt godt, livet som totalt alene mor, helt uden mand eller kæreste, har været langt fra så rosenrødt som forestillet. Med minimal omgangskreds og familie, så bliver det udfordrende. Barnet betaler prisen og har en hverdag med meget lille adspredelse.
Man skal altså virkelig tænke sig meget godt om, inden der søsættes sådan et solo projekt.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 1234 » 26. maj 2018, 06:03

HerErJeg skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Jeg kender også sådan en kvinde der. Desværre er det ikke gået særligt godt, livet som totalt alene mor, helt uden mand eller kæreste, har været langt fra så rosenrødt som forestillet. Med minimal omgangskreds og familie, så bliver det udfordrende. Barnet betaler prisen og har en hverdag med meget lille adspredelse.
Man skal altså virkelig tænke sig meget godt om, inden der søsættes sådan et solo projekt.

Man skal vel altid tænke sig om inden man sætter børn i verden om det så er alene eller med en partner.
7
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 00:18

Lister som den her.. Hvem tror I har det sjovest pga. de "frække tips", skribenten der har skulle finde på den indledende salgstale og rådene, fyren der skal praktisere det eller kvinden der skal opleve det? :gruble:

En mand kan være nok så flot, og nok så god i sengen. Men hvis han virkelig vil tiltrække sig lækre kvinder, så gælder det om at være sjov. Intet kan nemlig tale trusserne af en kvinde, som en mand, der kan få hende til at grine.

...

Og var det egentlig ikke også sådan med klassens sjove dreng?

Så selv om du normalt ikke står forrest i køen, når der skal deles sex ud, så har vi her givet dig en lille snydeguide til, hvordan du får en kvinde til at grine og dermed forhåbentlig sikrer dig et knald.

Det eneste, du skal gå på kompromis med, er din egen stolthed. Men den er jo så medtaget alligevel - eller hur?

7 ting der vil få hende til at grine

1. Læg dig henslængt på sengen kun iført denne lækre læder-jockstrap (https://www.sinful.dk/zado-laeder-jockstrap-til-maend?utm_source=partner-ads&utm_medium=affiliates).

2. Læg sjoveren i et pølsebrød og garnér grudigt med ketchup, sennep og de ristede og spørg, og om hun vil have en hotdog.

3. Tag alt tøjet af og smør hele din krop ind i denne olie (sponsoreret link), hvorefter du lægger an til sprint og siger, hun kun må få dig, hvis hun kan fange dig og holde fast på dig.

4. Lav helikopteren. Men først efter at være iført disse HELT SÆRLIGE BOKSERSHORTS … (https://www.sinful.dk/late-x-latex-show ... affiliates)

5. Gennemfør hele Macarenadansen i dette gladiatorskirt (https://www.sinful.dk/svenjoyment-gladi ... affiliates), mens du insisterer på, at hun skal kalde dig Cæsar eller 'Kejser Kæmpelem'.

6. Jag hende spontant rundt i hjemmet, lige når hun er kommet ud af badet, mens du forsøger at give hende smæk i bagdelen med denne (sponsoreret link).

7. Når du næste gang giver hende oralsex, så brummer du samtidig basgangen til ’Everybody Dance Now’, mens du stopper denne(https://www.sinful.dk/tailz-grey-fox-ta ... affiliates )op i numsen og vrikker takten med bagdelen.



WTF :forvirret: :forvirret: :forvirret:
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 27. maj 2018, 06:20

^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 16:26

Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Det var ikke en valgmulighed :naughty:
Men uanset hvad gad jeg virkelig godt være skribent hvis det er sådan noget som den liste man får penge for at skrive.

Jeg ville være den perfekte skribent for et dameblad :fløjt:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mani » 27. maj 2018, 17:02

Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Er det ikke content lavet netop af den webshop? For at komme højere op i Google søgninger etc - så reklame lavet som ‘en sjov’ artikel?
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 27. maj 2018, 17:08

Mani skrev:
Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Er det ikke content lavet netop af den webshop? For at komme højere op i Google søgninger etc - så reklame lavet som ‘en sjov’ artikel?

Aner det ikke, jeg ved ikke hvor det er taget fra :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf computermus » 27. maj 2018, 17:24

Ja, det var min tanke da jeg i eboks, modtog en faktura på for meget udbetalt i løntilskud på intet mindre end 23.800 i løbet af en måned. Det kan da aldrig nogensinde hænge sammen når min bruttoløn i samme periode hed ca. 21.000, og det ikke er mig selv der skal have løntilskuddet, men det firma som jeg arbejder for, præcis som det har været i de sidste 5 år, så der må være en ved min kommune der har haft solstik, mens vedkommende har været på arbejde.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 28. maj 2018, 01:10

Mani skrev:
Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Er det ikke content lavet netop af den webshop? For at komme højere op i Google søgninger etc - så reklame lavet som ‘en sjov’ artikel?

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt det. Det var lidt sent og en af de situationer hvor man starter et sted, og så får klikket sig rundt på forskellige sider :D

Måske var det Se&Hør. Men listen er 1-2 år gammel og det er mig der har sat de links ind(ellers var de bare en del af ordene) så det gav ikke så meget mening at henvise til nogle produkter uden links. Jeg kunne også bare har sat billederne ind direkte.

Det er btw en mand der har skrevet det.. Hvis jeg husker rigtigt har han også nogle børn så måske rådene virker :santa2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"