Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Primerose » 25. maj 2018, 16:55

Jeg har de sidste år fået en mærkelig skræk for at falde når jeg balancerer eller bare går på noget der er hævet i forhold til omgivelserne, fx nogle sten eller en mole og den slags. Det behøver ikke være hverken højt eller farligt. Men jeg kan blive så nervøs for at skvatte ned at jeg nærmest bliver svimmel ved tanken :stoned: :panik:
3
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Primerose » 25. maj 2018, 17:00

Apropos mit ovenstående opslag, så får jeg samme fornemmelse, når jeg cykler. Jeg synes det er virkelig pinligt, for jeg bliver nærmest højdeskræk hvis jeg føler at cyklen er for høj. Cykelsmeden siger at min cykel er for lavt indstillet, men hvis den er højere føler jeg altså at jeg falder af den :(
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 25. maj 2018, 19:25

Zinde skrev:Jeg har ofte et interview med mig selv kørende inde i hovedet. Og mine svar er altid noget med daglige rutiner, som jeg opfinder til lejligheden.
Fx da jeg vaskede gulv i eftermiddags kørte det inde i mit hoved:
Interviewer: “Hvordan ser sådan en helt almindelig uge ud for dig? :)
Mig: “Jamen, det er som regel ret struktureret. Bla bla bla.... Og fredag får jeg gerne en sandwich til frokost [det fik jeg i dag, det sker ellers sjældent], og så vasker jeg gulvene om eftermiddagen, så der er pænt til weekenden :)

Og så går jeg og føler mig som sådan en struktureret én, der spiser sandwich og vasker gulve om fredagen :stoned:


Det gør jeg også... især når jeg laver et eller andet, fx laver mad eller lægger makeup. Så inde i mit hoved forklarer jeg hvordan jeg gør det, hvis jeg fx lavede en youtube-video, og hvordan mine hverdagsrutiner ellers er. :genert:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 25. maj 2018, 20:21

Jeg er begyndt at trække mig fra personer jeg tænker kan have hørt min søsters version af tingene, fordi jeg gider bare ikke mere. Jeg gider ikke at blive konfronteret med hendes pis og hendes syge løgne. Hun kan få dem, hvis man kan sige det sådan. Hun kan tage de personer hvis hun vil, i citationstegn, bare jeg bliver fri for hendes drama. Det har jeg ikke lyst til at fortælle nogen IRL. For så skal vi bare tale endnu mere om det. Og jeg gider ikke mere.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2018, 20:49

BlueBunny skrev:
musling skrev:
BlueBunny skrev:Efter en sjov aften ved blackjack med manden i Las Vegas. Vi gik forbi rouletten og satte 500$ på rød - og tabte!

(Han ved det naturligvis. Men ingen andre).


Uargh, det havde jeg ikke turde! Men tænk nu hvis.... :lun:


Præcis! Vi havde sat et beløb af som vi max måtte tabe. Og det gik ok ved blackjack. Så tabet samlet blev “kun” på vores max. Og det var lidt sjovt at prøve. Men klart bedre historie hvis vi vandt :lol: nu er det ikke noget vi lige fortæller :)


Forrige gang vi var i Vegas havde jeg efter mange timer ved pokerbordet skrabet et par hundrede dollar sammen i overskud, og endte med at brænde dem på rouletten på 1min. :whine: Og som om det ikke var ydmygende nok, så skulle frk W lige prøve en Sex & the city spillemaskine, og med 20$ vandt hun over 1.000$ som jeg ikke slap for at høre om resten af turen :evil:
8
Do as I say! :whip:
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Selma156 » 25. maj 2018, 22:02

Jeg er sindssygt god til at stalke. Jeg kan finde ALT på fem minutter. Det er både godt og skidt. Jeg har fundet mange ting, jeg ikke ville vide.
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Krølle » 25. maj 2018, 22:32

Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 25. maj 2018, 22:34

Krølle skrev:Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.

Men...du har jo lamperne som bevis? (på at det er du ikke)
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lurende Peber » 25. maj 2018, 23:00

Krølle skrev:Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.

Hvis du er kedelig og ordinær, så er det nok ikke det værste at være :gogo:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Krølle » 26. maj 2018, 07:14

kidkomb skrev:
Krølle skrev:Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.

Men...du har jo lamperne som bevis? (på at det er du ikke)


Gud ja! Men de er joderhjemme. Må udtænke portabelt bevis, jeg kan have med ud i verden.

Jeg ved godt, det er irrationelt. Tænkte at det måske ville hjælpe at sige det højt, for jeg aner ærligt talt ikke, hvor det stammer fra.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 26. maj 2018, 08:55

Krølle skrev:
kidkomb skrev:
Krølle skrev:Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.

Men...du har jo lamperne som bevis? (på at det er du ikke)


Gud ja! Men de er joderhjemme. Må udtænke portabelt bevis, jeg kan have med ud i verden.

Jeg ved godt, det er irrationelt. Tænkte at det måske ville hjælpe at sige det højt, for jeg aner ærligt talt ikke, hvor det stammer fra.


Du er på debatten, og kan dermed ikke være ordinær!! De ordinære er på facebook, twitter og hvad det alt sammen hedder. Vi er ligesom dem der holder fast i pladeafspillere og LP´er i en Spotify tidsalder, og de er cool, så vi må også være en slags retro kolde :-D

Og kedelig, I beg to differ
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Purple Haze » 26. maj 2018, 10:22

Jeg skal noget på tirsdag, som jeg ikke har fortalt nogen om.

Er vildt spændt på hvordan det går, og det er noget jeg har ville i flere år nu, så håber virkelig det går godt.

:genert:

Tror nærmest aldrig jeg har haft en hemmelighed før, det er en helt rar(?) fornemmelse.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 26. maj 2018, 15:39

Purple Haze skrev:Jeg skal noget på tirsdag, som jeg ikke har fortalt nogen om.

Er vildt spændt på hvordan det går, og det er noget jeg har ville i flere år nu, så håber virkelig det går godt.

:genert:

Tror nærmest aldrig jeg har haft en hemmelighed før, det er en helt rar(?) fornemmelse.


Hvad skal du?
Det kunne lyde som mig der havde lavet tid til filler mellem øjnene så min sure rynke kom væk. Det gad jeg godt, men det siger jeg ikke til nogen. Og tør ikke rigtig for ved ikke lige hvor det er trygt nok og ikke koster en halv milliard
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf klaus » 26. maj 2018, 17:25

Jeg overvejer kraftigt at prøve cbd olie mod min angst/depression, jeg har efter hånden afprøvet det meste medicin og diverse psykiater og psykologer har ikke haft den store effekt.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5236

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf girl_beat » 26. maj 2018, 21:11

BlueBunny skrev:
Purple Haze skrev:Jeg skal noget på tirsdag, som jeg ikke har fortalt nogen om.

Er vildt spændt på hvordan det går, og det er noget jeg har ville i flere år nu, så håber virkelig det går godt.

:genert:

Tror nærmest aldrig jeg har haft en hemmelighed før, det er en helt rar(?) fornemmelse.


Hvad skal du?
Det kunne lyde som mig der havde lavet tid til filler mellem øjnene så min sure rynke kom væk. Det gad jeg godt, men det siger jeg ikke til nogen. Og tør ikke rigtig for ved ikke lige hvor det er trygt nok og ikke koster en halv milliard

Jeg kom også til at tænke noget botox / kosmetisk / skønhedsbehandling, fordi det for mange er lidt af et tabu :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Livets forhold"