"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf bluetof1 » 12. dec 2015, 18:48

Jeg er skabsnordjyde. Jeg aner ikke hvorfor, men alt nordligere end Thisted i den ene side og Nørresundby i den anden, har altid stået som det mest eksotiske i verden for mig :forvirret:
Nu bor et par stykker af mine gode venner i eller omkring Brønderslev og jeg er SÅ tilfreds med det selvom det er noget af en rejse hernede fra bunden af Østjylland.
Dialekten er pæn, menneskene er pæne og søde, landskabet er pænt... jamen, Nordjylland er bare :love:
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 14:54

Jeg savner virkelig "Gift ved Første Blik" og "Landmand søger Kærlighed". Normalt bliver jeg sjældent fanget af at følge med i en serie, og reality siger mig typisk ikke det store, men de der to programmer var bare fantastiske, og jeg mangler mit fix! :ninja:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 10:19

Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:


Med en bestilling hos Royal Design, som egentlig kun skulle være julegaver til min familie, er jeg nu oppe på 15 krus. Det har taget overhånd! :shock:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf hotlips » 15. dec 2015, 11:23

Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:


Der var en i en gruppe på Facebook der havde en stak af dem til salg forleden,der stod det var i udgåede farver,skal jeg se om jeg kan grave det frem til dig iaften?
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 11:25

hotlips skrev:
Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:


Der var en i en gruppe på Facebook der havde en stak af dem til salg forleden,der stod det var i udgåede farver,skal jeg se om jeg kan grave det frem til dig iaften?


Det er sødt af dig, men jeg er ikke på Facebook. Desuden må jeg hellere tage en pause, for det har virkelig taget overhånd. :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf hotlips » 15. dec 2015, 11:28

Jeg tror jeg er blevet haveafhængig,jeg er oppe på 1700 blomsterløg dette år og vi har kun en almindelig rækkehushave.

Min drengs far driller og griner af mig når jeg sir lige går i haven når det er mørkt,jeg ved godt det ikke er så almindeligt men jeg forstår helt reelt ikke hvorfor.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 14:11

Jeg har i en fremskreden alder fundet ud af, at jeg nok er lidt vild med Ozzy Osborne (altså musikken - ikke manden!). Bør jeg søge hjælp et eller andet sted? :ninja:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Firebird » 15. dec 2015, 14:22

1700 :nerve: Og her gik jeg og troede at jeg var lidt blomsterfreaky, bare fordi jeg har sat 50 krokusløg. :gruble:
Hvordan fanø får du plads til dem?
Senest rettet af Firebird 15. dec 2015, 14:24, rettet i alt 1 gang.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Firebird » 15. dec 2015, 14:24

Fillie skrev:Jeg har i en fremskreden alder fundet ud af, at jeg nok er lidt vild med Ozzy Osborne (altså musikken - ikke manden!). Bør jeg søge hjælp et eller andet sted? :ninja:


JA! Den tilstand er terapi og pille krævene. :P
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf hotlips » 15. dec 2015, 16:25

Firebird skrev:1700 :nerve: Og her gik jeg og troede at jeg var lidt blomsterfreaky, bare fordi jeg har sat 50 krokusløg. :gruble:
Hvordan fanø får du plads til dem?


mange af dem er ikke ret store,allium roseum,queen Fabiola,dorthealiljer osv har løg i samme størrelse som erantis eller mindre.det har perlehyacinter også og alene dem har vi 300-400 af.der er så også nogen der er store,allium giganteum har løg så store som spiseløg,det har nogen af papegøjetulipanerne også næsten,men dem er der så til gengæld også markant færre af.

jeg mangler at sætte de sidst ankomne 300,og jeg ved ikke rigtig hvor hulen jeg skal gøre af dem,men de skal nok komme i jorden.

en pæn del er købe til 2 lange smalle bede der skal være plukkebede,og de er bare fordelt nogenlunde,og de ligger i lag,så der ligger der rigtig mange.
vi flyttede ind for 5 år siden og jeg har vel brugt 3-400 kr pr år siden og næsten kun koncentreret mig om spiselige ting,det har det også båret præg af ,vi har haft meget få blomster så det er det jeg er ved at indhente nu.
1
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Undtagelsen » 15. dec 2015, 17:34

Fillie skrev:
Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:


Med en bestilling hos Royal Design, som egentlig kun skulle være julegaver til min familie, er jeg nu oppe på 15 krus. Det har taget overhånd! :shock:


:lol:

Godt de har fået et godt hjem :deer:
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Sevii » 16. dec 2015, 11:46

Jeg har aldrig kunnet lide mit "rigtige" navn fra jeg var barn. Jeg løj tit om mit navn og blev flov hvis mine forældre sagde mit "rigtige" navn højt, fordi jeg virkelig ikke kunne fordrage det. Jeg løj derfor også om hvad jeg hed og kaldte mig selv noget andet, hvilket gjorde det let for mig, da jeg ændrede mit navn som 16-årig, fordi alle kendte mig alligevel på mit nuværende navn.

Folk sagde også altid at jeg bare var et barn/teenager og man skulle ikke tage mig seriøst (Idioter :forvirret2: ). Nu er jeg 23 år, og jeg ville stadig ændre mit navn hvis jeg ikke havde fået lov til det. Tak mor for at tage mig seriøst, og for at rette op på det forfærdelige navn du dengang gav mig. :kys:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 12:19

Jeg kan virkelig bruge lang tid på Psychedelia på at svælge i folks oplevelser med at tage potente psykoaktive stoffer såsom svampe og LSD. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf hotlips » 17. dec 2015, 07:31

ihh,min søde kusine bliver 15 i dag,de er flyttet i hus her i efteråret og hun glæder sig meget til at lave have til foråret,hun fik en stak af de fineste tulipanløg med hjem da hun var til fødselsdag her forleden.

så vi her sendt hende en fin buket af blomster der en nemme at dyrke selv,hun bliver altid megaglad når jeg giver hende blomster men det er længe siden sidst,så nu håber jeg der er en glad ung dame der skriver senere.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Skralde » 17. dec 2015, 09:02

Når jeg læser bøger forsøger jeg altid at efterligne deres beskrevet mimik og jeg bliver ved indtil jeg er tilfreds. Jeg må være mægtig sjov at se på, imens jeg prøver at efterligne fx "han sukker, imens han sender hende et udefinerbart smil" :ninja:
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Generelt"