Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 15. dec 2015, 08:30

Skumfidusen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Skumfidusen skrev:En bekendt af mig, som plager om at låne penge. Det er tredje gang på kort tid og sidste gang var hun ret utilbøjelig til at betale tilbage, så jeg vil ikke hjælpe igen. Et enkelt nej har ikke været nok; hun bliver VED med at spørge.

Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro du var i gang med at bekræfte min fordom om squash-spillere. Jeg har dem nemlig også mistænkt for at være nærige.

Ej, jeg kender det. Det er bare med at sige fra. Det bliver hurtigt en glidebane.


Jeg spiller jo ikke længere :).

Jeg er holdt op med at læse hendes beskeder nu. 4 gange nej burde være nok. En granvoksen kvinde skal altså have så meget styr på sin økonomi at hun ikke skal låne af overfladiske bekendtskaber flere gange om året. Jeg kender hende virkelig ikke specielt godt.

Mon ikke det er lige præcis derfor hun spørger dig... Hendes nære venner og familie har sikkert fået nok, så nu forsøger hun længere ude :rulle:
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 08:45

Det er jo bare dødhamrende pinligt, Skum! Jeg tænker, at hun ikke ejer skam i livet. :tie:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 08:48

Fillie skrev:Det er jo bare dødhamrende pinligt, Skum! Jeg tænker, at hun ikke ejer skam i livet. :tie:

Jeg vil gerne være med i din klub, Fillie, nej, hvor er det pinligt og akavet :wacko:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 08:52

kidkomb skrev:
Fillie skrev:Det er jo bare dødhamrende pinligt, Skum! Jeg tænker, at hun ikke ejer skam i livet. :tie:

Jeg vil gerne være med i din klub, Fillie, nej, hvor er det pinligt og akavet :wacko:


Det er sjældent, jeg bliver sådan helt "oh no, you didn't!", men den dame der får mine tæer til at grave sig helt op i fodsålerne. Det virker bare komplet... hæmningsløst, og jeg begynder at spekulere i, hvad hun ellers kan finde på. :slem:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 08:56

Skumfidusen skrev:Damen er i nogen grad udfordret og jeg er en lille smule bange for hendes reaktion. Hun har det med at komme i helt vilde og afsindige konflikter med mennesker omkring hende. Og desværre har jeg ikke mulighed for at fjerne hende fuldstændig fra mit liv, uden at det giver en masse komplikationer for mennesker jeg holder af...


Åh, det var hende, hvor du engang udtrykte bekymring for, om hendes barn (børn?) kunne tage skade af hendes generelt mildest talt mærkværdige og grænsesøgende opførsel? Hun lyder som et helt utåleligt bekendtskab. :mellow:

EDIT: Shit Skum, så forstår jeg bedre. Det må alligevel være begrænset, hvor mange af den slags mennesker, der findes derude...
Senest rettet af Fillie 15. dec 2015, 09:06, rettet i alt 1 gang.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2015, 09:03

Fyrst Eberhard skrev:Nej, men du har luftet muligheden for at starte igen, så jeg aner jo ikke hvor jeg har dig.

.


Jeg er færdig af grin :lol2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 09:07

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Nej, men du har luftet muligheden for at starte igen, så jeg aner jo ikke hvor jeg har dig.

.


Jeg er færdig af grin :lol2:


Også jeg. :clap:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 15. dec 2015, 09:09

Folk som tror fællesskabet er et tag-selv-bord hvor man har ret til det hele og selv må bestemme hvilke pligter man så ellers har lyst til at leve op til. Der er eksempler i alle kategorier men jeg synes jeg ser mere og mere af det.

F.eks. hundeejer som går uden snor. Det er ulovligt men folk opfatter det åbenbart som en vejledning.
Børn skal gå i skole. Det står også i loven. Men det er jo meget vigtigere at familien kan komme på ferie udenfor skoleferierne (og hvad fatter lærer også noget som helst af hvor travlt folk med rigtige jobs har *ironi*)

Listen er uendelig og jeg er ved at brække mig.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 09:11

Skumfidusen skrev:Jeg tror jeg vil være Schrödingers squashspiller :)


Der er kun en smiley, der er den kommentar værdig: :banan:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 15. dec 2015, 10:35

Kan ikke finde ud af, om Star Wars-filmene bliver vist et eller andet sted i disse dage? Mine kolleger siger ja, men kan ikke se det noget sted i TV-guiden. Ville ellers gerne optage dem til juleferien.
Edit: Whoop whoop - kanal 5!
Senest rettet af Pandesteg 15. dec 2015, 10:45, rettet i alt 1 gang.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 10:37

ShuruQ skrev:Min søn ønsker sig beyblade.

Og jeg kan ikke finde dem nogle steder. Var i to Fætter BR i torsdags, ingenting. Br Online, "søgningen gav ingen resultat", det samme sker på Toys 'R' us online. Der dukker få op nogle forskellige sider på nettet jeg ikke kender. Men GRRRRRRRRR.

Eurotoys er vist helt fine at handle med :)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 15. dec 2015, 11:34

Folk der siger "ej, min OCD kan slet ikke klare det", når de ikke har OCD, men de egentlig bare mener at de kan godt lide der er orden i tingene.
Så synes jeg tit de er nogle fjolser.
6
:banan: :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 16:57

Jeg ville høre nogle af de første Den Korte Avis-udsendelser, men blev slemt skuffet, da det viste sig, at Kirsten Birgits stemme var helt forkert :(

http://www.radio24syv.dk/programmer/den ... 2-02-2015/
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 15. dec 2015, 18:55

At jeg ikke kan huske min pinkode til dankortet.. Brugte det igår, idag er det helt væk
Så har bestilt et nyt, håber det kommer hurtigst muligt
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 15. dec 2015, 19:22

Sevii skrev:Folk der siger "ej, min OCD kan slet ikke klare det", når de ikke har OCD, men de egentlig bare mener at de kan godt lide der er orden i tingene.
Så synes jeg tit de er nogle fjolser.

Men nogle er måske også lidt for krukkede med deres rigtige diagnoser ind imellem. Et andet eksempel var, da jeg påpegede, at projektlederen havde overset et væsenligt punkt. Han undskyldte sig så med "min Alzheimer" ... og på det tidspunkt havde jeg faktisk et nært familiemedlem med rigtig Alzheimer, hvilket ikke var spor sjovt, så jeg hævede da lige de indvendige øjenbryn. Men jeg kunne jo godt se, at han bare mente: "Min fejl! Det havde jeg sgu glemt." Så der var ingen grund til at gøre et stort nummer ud af det.
1

Tilbage til "Generelt"