"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2350
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22504

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 23:16

BlueBunny skrev:Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)

YAY! :banan: Velkommen :pompom:
2
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 673
Likede indlæg: 9020

Indlægaf Zombie » 11. dec 2015, 23:24

Jeg besøgte en hund hos Dyreværnet i går, og i morgen besøger jeg ham igen mhp at gå en lille tur. Men det er endnu for tidligt at sige, om det "er noget".
8
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1437
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12940

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 16:04

Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.
Og jeg synes, det er pinligt, at jeg ikke kan styre mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 839
Likede indlæg: 12029

Indlægaf dgd2007 » 12. dec 2015, 16:16

Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 248
Likede indlæg: 3001

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 16:21

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at gøre lidt mere ud af mig selv i hverdagen :genert: Fx tage neglelak på, gøre mere ud af make-uppen, vælge pænere undertøj osv, men jeg er bare så doven, når det kommer til stykket... Hvis jeg har en halv time en aften, vil jeg hellere bare flade ud på sofaen med min kæreste...
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 813
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 4481

Indlægaf Fillie » 12. dec 2015, 16:50

Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1437
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12940

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 17:02

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:

Nej. Kun hvis man ikke fatter, at "jysk" ikke dækker over alle de dialekter vi har i Jylland.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
bluetof1
Kort karma: 764
Likede indlæg: 4786

Indlægaf bluetof1 » 12. dec 2015, 18:48

Jeg er skabsnordjyde. Jeg aner ikke hvorfor, men alt nordligere end Thisted i den ene side og Nørresundby i den anden, har altid stået som det mest eksotiske i verden for mig :forvirret:
Nu bor et par stykker af mine gode venner i eller omkring Brønderslev og jeg er SÅ tilfreds med det selvom det er noget af en rejse hernede fra bunden af Østjylland.
Dialekten er pæn, menneskene er pæne og søde, landskabet er pænt... jamen, Nordjylland er bare :love:
3
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 14:54

Jeg savner virkelig "Gift ved Første Blik" og "Landmand søger Kærlighed". Normalt bliver jeg sjældent fanget af at følge med i en serie, og reality siger mig typisk ikke det store, men de der to programmer var bare fantastiske, og jeg mangler mit fix! :ninja:
1

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 10:19

Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:

Med en bestilling hos Royal Design, som egentlig kun skulle være julegaver til min familie, er jeg nu oppe på 15 krus. Det har taget overhånd! :shock:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5021

Indlægaf hotlips » 15. dec 2015, 11:23

Fillie skrev:Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:

Der var en i en gruppe på Facebook der havde en stak af dem til salg forleden,der stod det var i udgåede farver,skal jeg se om jeg kan grave det frem til dig iaften?
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 11:25

hotlips skrev:

Der var en i en gruppe på Facebook der havde en stak af dem til salg forleden,der stod det var i udgåede farver,skal jeg se om jeg kan grave det frem til dig iaften?

Det er sødt af dig, men jeg er ikke på Facebook. Desuden må jeg hellere tage en pause, for det har virkelig taget overhånd. :lol:
1

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5021

Indlægaf hotlips » 15. dec 2015, 11:28

Jeg tror jeg er blevet haveafhængig,jeg er oppe på 1700 blomsterløg dette år og vi har kun en almindelig rækkehushave.

Min drengs far driller og griner af mig når jeg sir lige går i haven når det er mørkt,jeg ved godt det ikke er så almindeligt men jeg forstår helt reelt ikke hvorfor.
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 14:11

Jeg har i en fremskreden alder fundet ud af, at jeg nok er lidt vild med Ozzy Osborne (altså musikken - ikke manden!). Bør jeg søge hjælp et eller andet sted? :ninja:
0

- Francine Smith
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Firebird » 15. dec 2015, 14:22

1700 :nerve: Og her gik jeg og troede at jeg var lidt blomsterfreaky, bare fordi jeg har sat 50 krokusløg. :gruble:
Hvordan fanø får du plads til dem?
Senest rettet af Firebird 15. dec 2015, 14:24, rettet i alt 1 gang.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"