Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 12:00

Fillie skrev:^^ Det er da spild af tid og penge at køre nogen steder. For et mindre beløb findes der rare mennesker, som tilfældigvis har mulighed for at afhente varen på sælgers adresse og sende den til dig. Du skal bare lige overføre beløbet først via Western Union. De er bare så flinke altså! :lol:


Det er nok fordi de snart er jul :jule:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 12:04

Jeg kan virkeligt godt lide meget dødsmetal...lige indtil de begynder at synge.
Og det må man ikke sige, for enten skal man synes, at det hele er noget ulideligt, misantropisk larm, eller også skal man netop værdsætte sangen.

*googler instrumental death metal*
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 12:05

vibbsen skrev:
Fillie skrev:^^ Det er da spild af tid og penge at køre nogen steder. For et mindre beløb findes der rare mennesker, som tilfældigvis har mulighed for at afhente varen på sælgers adresse og sende den til dig. Du skal bare lige overføre beløbet først via Western Union. De er bare så flinke altså! :lol:


Det er nok fordi de snart er jul :jule:


Mhm. Og hvis du er rigtig heldig, kan de også sætte dig i forbindelse med nogen, som har fundet en guldskat og vil dele rovet med en eller anden lykkens pamjulefis, hvis bare man lige overfører et mindre beløb via Western Union først - altså bare til skatter, afgifter og transportfirmaet, selvfølgelig. De er nemlig bare så flinke. :deer:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 12:11

Fleggaard har en Corona-stol, der ser ud til at være ægte.
Ellers er det godt nok surt at give 27.000 kr. for en kopi.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 15. dec 2015, 14:07

Har nævnt min gruppes staveevner før, men seriously...? Og det er ikke engang en slåfejl. Ingen af dem gik tilbage og rettede det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 14:17

lillebjoern skrev:Har nævnt min gruppes staveevner før, men seriously...? Og det er ikke engang en slåfejl. Ingen af dem gik tilbage og rettede det.


Så mangler vi bare "jaj skide på bjørn".

Ja, jeg kunne lige høre høre Ulf Pilgaard. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Avino » 15. dec 2015, 14:41

Jeg er egentligt lidt trist til mode.
Har været sammen med min dejlige familie- i et par dage.
Synes det går helt galt med deres familieliv- lige nu.
Søn er stresset af for meget arbejde. Mor kan ikke overskue to børn ( Selv om hun går hjemme). Ældstebarnet føler sig- i den grad overset.
Det er svært at være vidne til.
Jeg kan ikke tillade mig at sige noget... de skal nok klare det selv.
Gad vide, hvorfor det ikke er tilladt, at komme med nogle problemløsninger- ikke gode råd, men at de helt lukker af ?
Tænker- var jeg selv så stædig- i tidernes morgen? På mange områder- JA. Men jeg var da ikke fuldstændigt lukket , hvis der blev forklaret mig nogle ting, som jeg ikke selv havde tænkt på.
Nå, det var bare lige et hjertesuk :(
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. dec 2015, 16:38

ShuruQ skrev:
Karkluden skrev:
ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:Til forargelsen over at bade nøgen med sit barn. Det er åbenbart akavet at gøre


For fanden altså.

Både min eksmand og jeg havde vores to sønner med i bad da de var små og jeg har altså aldrig mistænkt ham fot at være pædofil. Jøsses. Det var kun da de var helt små, nok også fordi der kun er 15 mdr mellem dem og de så kom i bad sammen i stedet. Jeg personligt synes hurtigt de bliver for gamle men jeg dømmer ikke andre der gør det anderledes og det sidste jeg tænker om dem er da at de skulle være pædofile.
Det handler vel også meget om hvad man er opdraget med, det ene er hverken mere rigtigt eller forkert end det andet. Der hvor det går galt er når man dømmer dem med et andet syn for det ene eller andet. Respekt for forskellige normer uden beskyldninger om pædofili eller snerpethed ville være rart. Gør hvad du føler er rigtigt.

Altså jeg er helt enig i, at man ikke skal kalde det pædofili at være nøgen med sit barn. For det ER det ikke. Altså pædofili er, når man tænder på sex med børn, så der er termen helt forkert at bruge.

Men det med snerpethed er jo et holdningsspørgsmål. Jeg kunne aldrig drømme om at sige det til nogen i den virkelige verden, det må de selv om, men herinde hvor vi debatterer: Jeg synes, det er kropforskrækket og lidt snerpet ikke at kunne være nøgen med sit barn i en eller anden grad. Der kommer en alder, hvor det også størrelsesmæssigt vil være lidt upraktisk at bade sammen, men altså jeg er 23, og jeg har alle dage (og sådan er det stadigvæk) set min mor nøgen og omvendt. Og i øvrigt resten af familien, hvis det lige har været relevant, fordi man var på vej i bad eller noget. Jeg tror på, at det er sundt, og at det der med altid at se hinanden fuldt påklædte skaber en usund kropopfattelse og et usundt forhold til nøgenhed.
Men det ér jo min personlige holdning, andre har en anden, og derfor siger jeg det til ikke folk, men jeg tænker det. Og det må man nok ikke sige.


Jeg tænker ikke dårligt om folk der vælger det. Jeg ser egentligt heller ikke mig selv som kropsforskrækket eller snerpet, de der kender mig ved også jeg ikke er nogle af delene. Men på den anden side forstår jeg heller ikke hvorfor det er så vigtigt at være nøgne med sine børn. Altså det skal jo ikke være sådan de lærer at nøgne kroppe er fy eller lignende, men jeg undrer mig over hvorfor man fx vælger at gå nøgne rundt i huset osv. Jeg tænker mit, men som dig ville jeg jo heller aldrig i praksis fortælle folk at det de gør virker forkert for mig. Alle skal gøre hvad de mener er det rigtige, selvfølgelig inden for lovens rammer.

Jeg tænker nu heller ikke decideret dårligt om folk, der er mere kropsligt lukkede. Jeg har masser af venner, der er det. Jeg tænker bare, at jeg ikke tror, det er det ideelle. Og de tænker sikkert det samme omvendt :lol:

Altså efter min mening er det så vigtigt at være nøgen med sit barn, fordi det er et af de få steder, hvor børn ser "rigtige" nøgne kroppe uden photoshop og perfekthedsfaktor x 100. Efter min mening lærer børn på den måde et naturligt forhold til krop, nøgenhed og den vej seksualitet. Hvilket jeg mener, er vigtigt for dem på forskellige stadier af deres liv. Men det er jo også, fordi det er min opfattelse, at det er usundt, hvis man er helt panisk om at være nøgen foran andre. Andre mener jo, det er helt almindelig adfærd. Så det er jo meget holdningsbestemt.
Personligt synes jeg, det er en usund adfærd, når jeg ser kvinder i svømmehallen eller fitness, der ikke kan være nøgen på noget tidspunkt. Bader i undertøj fx. De kvinder jeg kender personligt, der har det sådan, er vokset op i "ikke-naked" house, so to speak.
Omvendt synes de ganske givet, at jeg er meget frimodig.
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. dec 2015, 16:59

ShuruQ skrev:
Karkluden skrev:
ShuruQ skrev:
Karkluden skrev:
ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:Til forargelsen over at bade nøgen med sit barn. Det er åbenbart akavet at gøre


For fanden altså.

Både min eksmand og jeg havde vores to sønner med i bad da de var små og jeg har altså aldrig mistænkt ham fot at være pædofil. Jøsses. Det var kun da de var helt små, nok også fordi der kun er 15 mdr mellem dem og de så kom i bad sammen i stedet. Jeg personligt synes hurtigt de bliver for gamle men jeg dømmer ikke andre der gør det anderledes og det sidste jeg tænker om dem er da at de skulle være pædofile.
Det handler vel også meget om hvad man er opdraget med, det ene er hverken mere rigtigt eller forkert end det andet. Der hvor det går galt er når man dømmer dem med et andet syn for det ene eller andet. Respekt for forskellige normer uden beskyldninger om pædofili eller snerpethed ville være rart. Gør hvad du føler er rigtigt.

Altså jeg er helt enig i, at man ikke skal kalde det pædofili at være nøgen med sit barn. For det ER det ikke. Altså pædofili er, når man tænder på sex med børn, så der er termen helt forkert at bruge.

Men det med snerpethed er jo et holdningsspørgsmål. Jeg kunne aldrig drømme om at sige det til nogen i den virkelige verden, det må de selv om, men herinde hvor vi debatterer: Jeg synes, det er kropforskrækket og lidt snerpet ikke at kunne være nøgen med sit barn i en eller anden grad. Der kommer en alder, hvor det også størrelsesmæssigt vil være lidt upraktisk at bade sammen, men altså jeg er 23, og jeg har alle dage (og sådan er det stadigvæk) set min mor nøgen og omvendt. Og i øvrigt resten af familien, hvis det lige har været relevant, fordi man var på vej i bad eller noget. Jeg tror på, at det er sundt, og at det der med altid at se hinanden fuldt påklædte skaber en usund kropopfattelse og et usundt forhold til nøgenhed.
Men det ér jo min personlige holdning, andre har en anden, og derfor siger jeg det til ikke folk, men jeg tænker det. Og det må man nok ikke sige.


Jeg tænker ikke dårligt om folk der vælger det. Jeg ser egentligt heller ikke mig selv som kropsforskrækket eller snerpet, de der kender mig ved også jeg ikke er nogle af delene. Men på den anden side forstår jeg heller ikke hvorfor det er så vigtigt at være nøgne med sine børn. Altså det skal jo ikke være sådan de lærer at nøgne kroppe er fy eller lignende, men jeg undrer mig over hvorfor man fx vælger at gå nøgne rundt i huset osv. Jeg tænker mit, men som dig ville jeg jo heller aldrig i praksis fortælle folk at det de gør virker forkert for mig. Alle skal gøre hvad de mener er det rigtige, selvfølgelig inden for lovens rammer.

Jeg tænker nu heller ikke decideret dårligt om folk, der er mere kropsligt lukkede. Jeg har masser af venner, der er det. Jeg tænker bare, at jeg ikke tror, det er det ideelle. Og de tænker sikkert det samme omvendt :lol:

Altså efter min mening er det så vigtigt at være nøgen med sit barn, fordi det er et af de få steder, hvor børn ser "rigtige" nøgne kroppe uden photoshop og perfekthedsfaktor x 100. Efter min mening lærer børn på den måde et naturligt forhold til krop, nøgenhed og den vej seksualitet. Hvilket jeg mener, er vigtigt for dem på forskellige stadier af deres liv. Men det er jo også, fordi det er min opfattelse, at det er usundt, hvis man er helt panisk om at være nøgen foran andre. Andre mener jo, det er helt almindelig adfærd. Så det er jo meget holdningsbestemt.
Personligt synes jeg, det er en usund adfærd, når jeg ser kvinder i svømmehallen eller fitness, der ikke kan være nøgen på noget tidspunkt. Bader i undertøj fx. De kvinder jeg kender personligt, der har det sådan, er vokset op i "ikke-naked" house, so to speak.
Omvendt synes de ganske givet, at jeg er meget frimodig.


Tror det er de færreste der virkelig tænker dårligt om modparten og de få der gør, de må have andre issues af en eller anden art :).

Jeg tror det er meget forskelligt. Man kan sikkert godt lave statistikker der påviser det ene og andet, i gennemsnitsmålestok, men det er jo i høj grad et meget individuelt spørgsmål.

Mine forældre er hinanden modsætninger, min far blufærdig anlagt, hvor min mor bare kyler tøjet, eller klæder om foran hele resten af familien, sover nøgen osv. Som barn, jeg lærte aldrig det var forkert at være nøgen, men helt fra barnsben har jeg følt mig intimideret af min mors manglende hæmninger, også i denne henseende, så selv om jeg har set det dengang, er min nøgne krop i dag noget jeg værner om. Det er faktisk kun mig selv om min mand der ser den :ninja: . Dog vil jeg lige indskyde at jeg fx i omklædningsrummet i svømmehallen sagtens kan både klæde mig af og vaske mig foran alle de her andre kvinder.

Det jeg prøver at sige er vist at folks grænser er forskellige. Jeg har aldrig brudt mig om at se min mor nøgen, hvorfor ved jeg ikke, men jeg tror bare at uanset hvad man ser hjemmefra kan det gå begge veje.

Hold kæft, jeg er en spade nogle gange til at få sagt det jeg egentligt som udgangspunkt prøver at sige :-D.

Nej, jeg tror godt, jeg forstår, hvad du mener. Og det er nok det, der er svært for min hjerne at kapere :D
For de eneste jeg har mødt (udover dig altså), der er meget blufærdige, de er det, fordi de er vokset op i et blufærdigt hjem, og de er blufærdige til en grad, hvor det spænder ben for dem af og til.
Men det er spændende at få nuanceret sin holdning. Jeg ved i hvert fald, at jeg vil få en udfordring, hvis jeg får et blufærdigt barn, og min kæreste også, for vi er enormt ublufærdige, og jeg ville oprigtigt føle mig "spærret inde", hvis jeg altid skulle have undertøj på fx :lol:
Men det er godt, at man kan få nuanceret sine holdninger :kys:

ps jeg render heller ikke nøgen rundt ude i verden, men da vi fx havde en workshop på mit studie, hvor vi skulle bade hinanden (dog iført trusser og på et rent pigehold), der var jeg en af de få, der vitterligt var ligeglad. Eller dvs da Helle Thorning og et TV-hold kom forbi midt i det hele, så blev jeg alligevel en kende blufærdig, men det handlede faktisk mere om tv-holdet end Helle T. Hun har vel set babser før og i teorien kunne man rende ind i hende i Fitness World.
Og det generer mig lidt, at det er blevet SÅ u-okay at ligge topløs på stranden fx.
Herhjemme tisser vi også for åben dør, og hvis der kommer uventede gæster har jeg sjældent BH eller bukser på... Det ved de fleste, der kommer her fast godt :P
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. dec 2015, 18:05

ShuruQ skrev:
Karkluden skrev:Nej, jeg tror godt, jeg forstår, hvad du mener. Og det er nok det, der er svært for min hjerne at kapere :D
For de eneste jeg har mødt (udover dig altså), der er meget blufærdige, de er det, fordi de er vokset op i et blufærdigt hjem, og de er blufærdige til en grad, hvor det spænder ben for dem af og til.
Men det er spændende at få nuanceret sin holdning. Jeg ved i hvert fald, at jeg vil få en udfordring, hvis jeg får et blufærdigt barn, og min kæreste også, for vi er enormt ublufærdige, og jeg ville oprigtigt føle mig "spærret inde", hvis jeg altid skulle have undertøj på fx :lol:
Men det er godt, at man kan få nuanceret sine holdninger :kys:

ps jeg render heller ikke nøgen rundt ude i verden, men da vi fx havde en workshop på mit studie, hvor vi skulle bade hinanden (dog iført trusser og på et rent pigehold), der var jeg en af de få, der vitterligt var ligeglad. Eller dvs da Helle Thorning og et TV-hold kom forbi midt i det hele, så blev jeg alligevel en kende blufærdig, men det handlede faktisk mere om tv-holdet end Helle T. Hun har vel set babser før og i teorien kunne man rende ind i hende i Fitness World.
Og det generer mig lidt, at det er blevet SÅ u-okay at ligge topløs på stranden fx.
Herhjemme tisser vi også for åben dør, og hvis der kommer uventede gæster har jeg sjældent BH eller bukser på... Det ved de fleste, der kommer her fast godt :P


Jeg er jo heller ikke hysterisk blufærdig. Jeg kan stadig godt fx tisse mens en af drengene er i bad, eller klæde om på værelset hvis de er her, dog med rygge til. Egentligt mest for deres skyld, for jeg ved jo hvordan jeg selv havde det med min mor dengang, og det vil jeg helst ikke udsætte dem for :-D.

Der er en hårfin grænse. Hverken blufærdighed eller frisind er sundt hvis det bliver sygeligt. Det nytter ikke noget at vi pludselig er delt op i burkaklædte og ekshibitionister. Alt med måde. Ingen skal dække sig helt til hvis de ikke har lyst men omvendt vil jeg være ked af at sidde på Burgerking og dem ved bordet ved siden af er nøgne :genert: .

Haha, jeg ville også undre mig, hvis folk var nøgne på Burgerking. Eller hvis der rendte nøgne læger rundt på hospitalet - så langt er vi helt enige, så i virkeligheden er vi måske slet ikke så forskellige :kys:

Jeg tror, nu jeg tænker nærmere over det, mest jeg synes, det er usundt, hvis folk ikke formår at være nøgne i situationer, hvor nøgenhed er naturligt. Fx hende jeg tit møder i Fitnessworld, der bader iført t-shirt og undertøj. Eller min veninde, der nægter at bade/vaske sig uden badetøj i svømmehallen. Eller hvis folk bliver helt forlegne, og spurter væk, fordi en mor lige skal lægge et barn til brystet nede i parken. Sådan noget.. Eller hvis jeg altid skulle være fuldt påklædt i mit eget hjem.

Men selvfølgelige, SELVFØLGELIG, skal folk ikke skride nøgne rundt på BK eller i Rema, og jeg synes faktisk, det er kikset, når der går mænd rundt i badebukser i Rema om sommeren..
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 18:19

For en del år siden var jeg frivillig hos en handicap organisation i deres koncert afdeling. Som frivillig var vi indkvarteret på skolen og i sportshaller. Og her var alt badning fællesbadning. Hvilket jeg var helt ok med. Jeg er vokset op i et hjem hvor nøgenhed var noget naturligt. Ikke på den der "vi går rundt med røven bar" måde...Men nærmere på den der "Vi behøver ikke at gemme os bag låste døre bare fordi vi ikke har tøj på måde"....
Jeg har aldrig været specielt blufærdig. Men jeg kan alligevel huske at til mit aller-aller første arrangement der var jeg i den grad ude af min komfort zone da jeg om morgenen ville have mig et bad :nerve: Der var allerede er par stykker under bruseren, og jeg huskede at jeg mumlede noget om at nu håbede jeg ikke at de havde brugt alt det varme vand :lol: Sådan ved jeg at der var mange nye der havde det. Men fordi vi rent faktisk var meget afslappede omkring det, så oplevede jeg aldrig at det var et issue. Tværtom. Dem som stod der kunne se jeg var ny og sagde at de godt kunne huske hvordan det var at være ny og skulle fællesbade første gang. Jeg tror aldrig jeg har oplevet et sted hvor fysisk forskellighed betød så lidt. Når du er træt, beskidt og småstiv så er du faktisk ret ligeglad med hvordan personen under bruseren ved siden af dig ser ud...Tyk, tynd, sort, hvid, store bryster, små bryster, stor tissemand, lille tissemand, hår på diller eller ikke hår på diller.Så går du meget mere op i om vedkommende har brugt det sidste varme vand så du skal skylle shampooen ud af håret i koldt vand.

Jeg siger ikke at vi allesammen skal smide tøjet og være nøgne. Men en jeg synes Torben Chris har en ret vigtig pointe. Nemlig at vi skal passe på at nøgenhed ikke bliver noget vi ser skævt til og noget som er sådan lidt fy-fy. Især når det gælder vores børn. Men nærmere gøre det til noget som er OK indenfor visse rammer.
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. dec 2015, 18:33

vibbsen skrev:For en del år siden var jeg frivillig hos en handicap organisation i deres koncert afdeling. Som frivillig var vi indkvarteret på skolen og i sportshaller. Og her var alt badning fællesbadning. Hvilket jeg var helt ok med. Jeg er vokset op i et hjem hvor nøgenhed var noget naturligt. Ikke på den der "vi går rundt med røven bar" måde...Men nærmere på den der "Vi behøver ikke at gemme os bag låste døre bare fordi vi ikke har tøj på måde"....
Jeg har aldrig været specielt blufærdig. Men jeg kan alligevel huske at til mit aller-aller første arrangement der var jeg i den grad ude af min komfort zone da jeg om morgenen ville have mig et bad :nerve: Der var allerede er par stykker under bruseren, og jeg huskede at jeg mumlede noget om at nu håbede jeg ikke at de havde brugt alt det varme vand :lol: Sådan ved jeg at der var mange nye der havde det. Men fordi vi rent faktisk var meget afslappede omkring det, så oplevede jeg aldrig at det var et issue. Tværtom. Dem som stod der kunne se jeg var ny og sagde at de godt kunne huske hvordan det var at være ny og skulle fællesbade første gang. Jeg tror aldrig jeg har oplevet et sted hvor fysisk forskellighed betød så lidt. Når du er træt, beskidt og småstiv så er du faktisk ret ligeglad med hvordan personen under bruseren ved siden af dig ser ud...Tyk, tynd, sort, hvid, store bryster, små bryster, stor tissemand, lille tissemand, hår på diller eller ikke hår på diller.Så går du meget mere op i om vedkommende har brugt det sidste varme vand så du skal skylle shampooen ud af håret i koldt vand.

Jeg siger ikke at vi allesammen skal smide tøjet og være nøgne. Men en jeg synes Torben Chris har en ret vigtig pointe. Nemlig at vi skal passe på at nøgenhed ikke bliver noget vi ser skævt til og noget som er sådan lidt fy-fy. Især når det gælder vores børn. Men nærmere gøre det til noget som er OK indenfor visse rammer.

Præcis.

Selvfølgelig skal man ikke flintre nøgen rundt i Rema, i lægens venteværelse eller på Burger King. Af hygiejniske hensyn, og fordi nøgenhed er irrelevant dér. Men jeg synes helt ærligt, det er sindssygt mærkeligt at være så lukket om sin krop, at man ikke formår at overholde svømmehallens og Fitness Worlds krav til badning fx. Og ja, de kan have en spiseforstyrrelse. Men det har SÅ mange næppe, som jeg ser i svømmehallen, der har badetøj på hele tiden.

Og jeg synes, det er straight up sindssygt, når nogen synes, det er klamt, at en mand tager bad med sit barn.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 19:31

Folk der ikke bader ordentligt inden de går ind i svømmehallen.... Skulle klapses med en kold, våd torsk.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 15. dec 2015, 19:36

kidkomb skrev:Folk der ikke bader ordentligt inden de går ind i svømmehallen.... Skulle klapses med en kold, våd torsk.


Det job gad jeg godt at have. Bademester version 2.0 :rock:
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 20:02

kidkomb skrev:Folk der ikke bader ordentligt inden de går ind i svømmehallen.... Skulle klapses med en kold, våd torsk.


Det vil jeg godt VÆDDE på at der er nogen som vil opleve som næsten lige så grænseoverskridende.....Eller det håber jeg....jeg håber de HELLERE vil vaske sig ordentligt inden de går ind i svømmehallen end de vil klapses med en kold, våd torsk.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Generelt"