Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26709

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Santa » 28. maj 2018, 19:03

Rikke skrev:
Rikke skrev:
1234 skrev:
Rikke skrev:Tampax har altså aldrig nogensinde givet mig friheden til at glemme min menstruation...

Tværtimod jeg synes man kan mærke dem konstant!

Jeg har haft en... Ehrm... Oplevelse? Som måske nærmere hører til i “Del noget om dig selv, som ingen andre ved”-tråden, så jeg bruger ikke det lort længere :D

- hvilket var kort tid før jeg fik min ene brystvorte i klemme i en værktøjskasse :lol: Åh, det var tider!

Kan du så skrubbe ned i kinky-tråden med dig!!! :slem:

I øvrigt er det eneste som kan få mig til ligefrem at glemme menstruation, rigeligt med alkohol eller morfin. Men kun indtil jeg tager bukserne af.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Slettet bruger » 28. maj 2018, 20:42

Jeg er typen der spiser/drikker hvad end der nu lige er i skabene. Jeg har drukket halvanden liter af en kande et eller andet min hustru lavede til et arrangement i weekenden. Jeg er fuld. Det er mandag.
13
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. maj 2018, 21:22

Til foredrag med Daniel Rye. Midt i den personlige beretning om amerikanske og britiske gidsler, der blev henrettet, er der tre-fire forskellige mobiler, der ringer højlydt og insisterende i ældre menneskers tasker rundt on i salen. Det tager ejerne godt et minut at grave dem frem og slukke dem.

Det var mindre distraherende, da en ung kvinde tilsyneladende besvimede en halv time inde i oplægget.
15
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ghattner » 29. maj 2018, 05:54

Det virker til at fordi man tager cykelhjelm på så legitimerer det at man kører råddent og ulovligt. Læs: køre over for rødt, på fortove, snakkende i mobiltelefon.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Hunkat » 29. maj 2018, 06:38

Rikke skrev:Tampax har altså aldrig nogensinde givet mig friheden til at glemme min menstruation...


"Tampax er ligesom min cykel. Der er ikke plads til mænd"

Det er virkelig en WTF sætning. Og sådan lidt lummer også, jeg overvejer om den oversættelse var sådan helt gennembagt :gruble:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23370

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 29. maj 2018, 09:59

Jeg har lige forklaret Tyson at jeg ikke tør køre et NTFS fix på en partition mens en anden partion på samme disk er mounted read only på en særdeles skadet disk.

Han forstår heller ikke noget.

IMG_20180529_110959.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 29. maj 2018, 10:35

Aragorn skrev:
ExCoastal skrev:Når man højlydt skændes i forhaven og råber "han har en pistol", så må man forvente, at politiet møder talstærkt op!

(vores genboer klokken lort i morges)


I DK ville det højst være en vandingspistol på haveslangen.


Der var skyderi i Stenlille igår, så man ved aldrig.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7625

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 29. maj 2018, 11:04

Vi afholder jobsamtaler til en piccoline stilling. Da min leder så skal hente den første kandidat i receptionen er hendes åbningskommentar "Hej, du har taget den korte nederdel på i dag?" *slam* og velkommen til din første jobsamtale. Så er standarden ligesom sat, og så fik hun lige kaldt den her 18-årige nervøse pige for en slut mellem linjerne :sarkasme:
12
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ghattner » 29. maj 2018, 12:02

I min 20-årige karriere på arbejdsmarkedet har jeg aldrig oplevet en arbejdsplads hvor der ikke blev bagtalt og sladret.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. maj 2018, 12:58

Folk skal fanme tage en slapper og holde næsen ude af andres business.

De har lige sagt i nyhederne at der er en organisation der prøver at presse Raheem Sterling til at få fjernet en tattoo af en pistol. None of your fucking business peeps.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 29. maj 2018, 14:48

Aragorn skrev:Jeg har lige forklaret Tyson at jeg ikke tør køre et NTFS fix på en partition mens en anden partion på samme disk er mounted read only på en særdeles skadet disk.

Han forstår heller ikke noget.

Billede

Han tænker: "Hvorfor ringer du ikke bare til Peter?" :-p
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23370

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 29. maj 2018, 15:34

Ghattner skrev:I min 20-årige karriere på arbejdsmarkedet har jeg aldrig oplevet en arbejdsplads hvor der ikke blev bagtalt og sladret.


That's what people do.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Slettet bruger » 29. maj 2018, 19:18

Jeg har surfet lidt rundt på borgerforslag.dk. Der er ca. 120 forslag i alt, det er en overskuelig mængde. Alligevel er der oprettet en del dubletter. 4 forslag går på at legalisere cannabis. 2 går på sommertid året rundt og 1 på at afskaffe sommertid. 2 forslag om nedsættelse af moms på frugt og grønt, og 1 forslag om nedsættelse af moms på fødevarer generelt. 2 forslag om sikring af folkepensionens købekraft. 2 forslag vil give homoseksuelle mænd lov til at donere blod. 2 forslag vil nedlægge Moderniseringsstyrelsen. 2 forslag om forbud imod omskæring af drengebørn. 2 forslag om at bevare FM-båndet i Danmark. I et system hvor det handler om at få 50.000 underskrifter til et forslag, er det temmelig dumt at fordele stemmerne på flere af de samme forslag.

Og så er der de forslag der bare er tumpede. Gratis menstruationsprodukter til kvinder. Afskaf private parkeringsselskaber. Forbyd kritik af Folkekirken. Førekort til hunde. Kommuner der er nettoydere af kommunal udligning, skal bestemme hvad modtagerkommunerne skal bruge pengene til.
Senest rettet af Slettet bruger 29. maj 2018, 19:30, rettet i alt 1 gang.
2
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 29. maj 2018, 19:22

abcd skrev:Jeg har surfet lidt rundt på borgerforslag.dk. Der er ca. 120 forslag i alt, det er en overskuelig mængde. Alligevel er der oprettet en del dubletter. 4 forslag går på at legalisere cannabis. 2 går på sommertid året rundt og 1 på at afskaffe sommertid. 2 forslag om nedsættelse af moms på frugt og grønt, og 1 forslag om nedsættelse af moms på fødevarer generelt. 2 forslag om sikring af folkepensionens købekraft. 2 forslag vil give homoseksuelle mænd lov til at donere blod. 2 forslag vil nedlægge Moderniseringsstyrelsen. 2 forslag om forbud af omskæring af drengebørn. 2 forslag om at bevare FM-båndet i Danmark. I et system hvor det handler om at få 50.000 underskrifter til et forslag, er det temmelig dumt at fordele stemmerne på flere af de samme forslag.

Og så er der de forslag der bare er tumpede. Gratis menstruationsprodukter til kvinder.
Afskaf private parkeringsselskaber. Forbyd kritik af Folkekirken. Førekort til hunde. Kommuner der er nettoydere af kommunal udligning, skal bestemme hvad modtagerkommunerne skal bruge pengene til.

Det er da ikke tumpet.
5
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 29. maj 2018, 19:27

abcd skrev:Jeg har surfet lidt rundt på borgerforslag.dk. Der er ca. 120 forslag i alt, det er en overskuelig mængde. Alligevel er der oprettet en del dubletter. 4 forslag går på at legalisere cannabis. 2 går på sommertid året rundt og 1 på at afskaffe sommertid. 2 forslag om nedsættelse af moms på frugt og grønt, og 1 forslag om nedsættelse af moms på fødevarer generelt. 2 forslag om sikring af folkepensionens købekraft. 2 forslag vil give homoseksuelle mænd lov til at donere blod. 2 forslag vil nedlægge Moderniseringsstyrelsen. 2 forslag om forbud af omskæring af drengebørn. 2 forslag om at bevare FM-båndet i Danmark. I et system hvor det handler om at få 50.000 underskrifter til et forslag, er det temmelig dumt at fordele stemmerne på flere af de samme forslag.

Og så er der de forslag der bare er tumpede. Gratis menstruationsprodukter til kvinder. Afskaf private parkeringsselskaber. Forbyd kritik af Folkekirken. Førekort til hunde. Kommuner der er nettoydere af kommunal udligning, skal bestemme hvad modtagerkommunerne skal bruge pengene til.

Jeg har flere gange undret mig over det samme. Det virker så ulogisk. :gruble:
0
...

Tilbage til "Generelt"