Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf vibbsen » 1. jun 2018, 19:25

Vi har en tråd når vi er Bad Moms....Men vi mangler faktisk en tråd til når vi er de sejeste mødre på jorden....Dem som ingen kan skyde igennem. Og dem som INGEN når op på siden af.

TS starter selvfølgelig.....

I fødselsdagsgave fik Emma en trampolin af hr.vibbsen og jeg....Hr.vibbsen har været meget imod at udvide familien med en trampolin og blev nok lidt (OK, meget) overtrumfet....

Onsdag kom kræet så. 80 kilo fordelt i 3 kasser. Og hvis jeg skal være ærlig, ikke....Så har jeg været en MEGA succes Mor lige siden....

Ikke blot har jeg samlet omtalte trampolin selv (Hr.vibbsen kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele, og er totalt ubrugelig i den henseende)....Næhhh....Jeg ryster faktisk også det ene seje trampolin trick ud af ærmet efter det andet....Og barnet synes at jeg er den sejeste mor af dem alle....

Eneste plet på en ellers skyfri himmel var da barnet snusede til mit hår i går aftes og sagde "Mor, dit hår lugter altså virkelig meget af sved".....Ja, det tro da fanden når jeg BÅDE har samlet en trampolin OG vist tricks der er så seje at Trampolin Landsholdet vil blive grønne af misundelse.....
21
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf HappyPaww » 1. jun 2018, 20:00

Dejlig tråd :worship:

Jeg ved ikke om jeg er særlig awesome :genert:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf decibell » 1. jun 2018, 20:21

Der, hvor jeg har følt mig mest i nærheden af at være en super mom, har været de tider, hvor jeg har været så f...stolt af min datter for hendes bedrifter eller bare hendes væsen, for så har jeg tænkt, at så kan jeg ikke have gjort det helt galt, når hun er blevet sådan. Især når hun har overvundet sig selv og opnået noget, hun virkelig ønskede, hvor det krævede blod, sved og tårer at nå dertil. Selvfølgelig er det også - og nok mest - hende som menneske, der bærer æren for det, men jeg kan sige til mig selv, at jeg kom igennem over 20 år med at forme hende, oplære hende og pejle hende i den rigtige retning, uden at fucke for meget op i det, og jeg er ret glad for resultatet. :)
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Myresluger » 1. jun 2018, 20:29

Når jeg har hjulpet min gymnasiesøn med tysk - jeg har ikke haft tysk siden 9. Han beskylder sin mor for at have været stræber - og er rystet over min klæbehjerne. Så hjælpe det jo lidt at jeg i en årrække var leder for en afdeling der delvist lå i Tyskland. Vi talte ikke tysk - men lidt hænger der jo ved (men det behøver vi jo ikke nævne :fløjt: )
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Vixen » 1. jun 2018, 20:40

Når jeg lige er skidegod til at aflæse min datters behov. Min kæreste er sådan meget, “jamen det er kun halvanden time siden hun sidst har spist, det kan ikke være det”, men det kan det altså godt. Og så føles det bare helt vildt lettende at finde forklaringen på, hvorfor hun nu lige var urolig eller utilpas. Så klapper jeg mig selv på skulderen og tænker, at det klarer jeg da egentlig meget godt, det her mor-job :)
9
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Lisva » 1. jun 2018, 20:42

Jeg føler mig som en supermom, fordi jeg ikke slår igen, når min 2-årige knalder mig en. :genert:
21
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Minionine » 1. jun 2018, 21:54

I dag da jeg havde hentet min snart 2 årige datter fra vuggestuen, lagde hun sig fladt ned foran vores indgang i et hysterianfald over, at hun ikke måtte komme hen at gynge på legepladsen. Den episode kom jeg totalt roligt og overskudsagtigt igennem. Jeg følte mig ret sej bagefter over, at jeg ikke mistede tålmodigheden der med hænderne fulde af ting og sager og 30 graders varme :lol2:
6
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf vibbsen » 1. jun 2018, 22:33

Bemærk venligst : Der er IKKE noget der er for småt til at komme med i denne tråd....

Min datter synes jeg var den vildeste fedeste mor da jeg fuldstændig iskoldt satte mig op i Piraten i Djurs Sommerland...."Mor, var den vild ???" spurgte barnet da jeg var nede igen.

"Ikke spor"Svarede jeg roligt "Sandheden er at jeg havde den vildeste fest....Jeg er totalt adrenalin junkie og det kan stort set ikke blive højt nok, hurtigt nok og lodret nok....Historien om da vi var en en eller anden anden karussel som Emma faktisk synes var ret farlig, men som jeg overbeviste hende om var smadder sjov....Den hører vist til i "Bad Moms"tråden...
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf vibbsen » 1. jun 2018, 22:36

Hun synes iøvrigt også at jeg er MEGA sej når jeg høvler en gammel-dags isvaffel med 5 kugler, softice i bunden og flødeskum på toppen.

"Øjjj, mor...Så meget is kan Far ikke spise"

Far er ikke helt så imponeret over mit talent for at høvle en gigantisk isvaffel efter at have siddet og proppet mig med stegt flæsk og persillesovs på Den Hvide Hest :-D
13
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf decibell » 1. jun 2018, 23:15

Det fik mig til at huske en dag i Bon Bon Land, da hun var lille. Hun ville så gerne i Vildsvinet, men jeg vidste ærligt talt ikke, om hun kunne klare det, også fordi hun altid har lidt af køresyge. Så jeg - der er højdeskræk - lovede hende, at hvis hun kunne klare en tur i Cobratårnet med mig, så måtte hun godt bagefter prøve Vildsvinet.

Så jeg satte mig i sædet ved siden af hende, og vi kørte op, mens jeg stirrede stift ud foran mig. Da vi var helt oppe, sagde jeg til hende, mens jeg lukkede øjnene meget fast i, at vi skulle tælle, og når jeg sagde nu, ville vi falde. Jeg havde nemlig stået og talt nede på jorden, hvor lang tid der gik, til det gik nedad, så jeg var godt rustet. Og ned kom vi, mig med lukkede øjne og uden en lyd - og hende skrigende. Hun ville ikke i Vildsvinet bagefter. :deer: Og jeg var den sejeste mor lige der, fordi jeg tog med hende op, selv om hun godt vidste, jeg hadede det.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf vibbsen » 1. jun 2018, 23:18

Dittemus skrev:
vibbsen skrev:Bemærk venligst : Der er IKKE noget der er for småt til at komme med i denne tråd....

Min datter synes jeg var den vildeste fedeste mor da jeg fuldstændig iskoldt satte mig op i Piraten i Djurs Sommerland...."Mor, var den vild ???" spurgte barnet da jeg var nede igen.

"Ikke spor"Svarede jeg roligt "Sandheden er at jeg havde den vildeste fest....Jeg er totalt adrenalin junkie og det kan stort set ikke blive højt nok, hurtigt nok og lodret nok....Historien om da vi var en en eller anden anden karussel som Emma faktisk synes var ret farlig, men som jeg overbeviste hende om var smadder sjov....Den hører vist til i "Bad Moms"tråden...

Jeg begyndte nærmest at hyperventilere og havde på et splitsekund allerede set min yngstes grav and what not for mine øjne, da hun glad og frejdig kom og sagde at hun lige havde prøvet Piraten... Den kører godt nok HØJT op! :nerve: Men jeg smilte bare lidt anstrengt til hende og roste hende for hendes mod. :blush2:


Den kører RIGTIG højt op. Og er måske den fedeste rutchebane jeg NOGENSINDE har prøvet.....Desværre ligner Mini Vibbsen lidt for meget Hr.Vibbsen på det punkt....De er mest til Veteranbilerne og den slags....

Til gengæld synes Mini Vibbsen at hendes mor er pisse-sej når hun hopper op i den største og vildeste forlystelse i sommerlandet...Men hr.vibbsen mere tænker "Hvor pinlig er hun lige" når jeg sidder med gennemsigtig hvid t-shirt efter at have prøvet vandrutchebanen :-D
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf godtnavn » 2. jun 2018, 15:43

Første gang jeg følte mig som den vildeste overskudsmor var da jeg købte en brugt triptrapstol. Jeg travede hjem med en 4 måneders snorkende baby smidt på ryggen i viklen (en af de første gange jeg gjorde det) og triptrapstolen kørte jeg afsted i hendes barnevogn. Nørj jeg følte mig sej!
7
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Sorenspige » 2. jun 2018, 19:21

Min dreng på 4 år syntes, jeg var en ret sej mor i dag, hvor vi købte is ved hjemis-bilen, endda to gange :-D.
6
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf FruKuk » 2. jun 2018, 20:23

Jeg kan ikke lave mad, og børnene får derfor rugbrød eller pølsehorn fra Netto (tanken hvis det er fredag - de er åbenbart bedre...), når hr Kuk ikke er hjemme. Men den anden dag lykkedes det mig at lave kyllingelår i ovnen, som de spiste :rock: Og den lille udbrød “du har lavet noget i den store ovn, hvor er det flot mor”
20
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Sophies-mor » 2. jun 2018, 20:35

Når min datter helt af sig selv ræsonnerer sig frem til en konklusion på en "problemstilling", der er så svær, at hendes klasselærer er imponeret over, at hun har den grad af empati og klarsyn (ikke lige i clairvoyance-sammenhæng-klarsyn) og spidder så skarpt ind på "problemerne"...
Også når hun gør det hjemme naturligvis - fordi vi forsøger at opdrage hende til at tænke selv og være tro mod sig selv.
Så, i betragtning af, at manden er hjemme /ude 50/50 på et år, så gør jeg ski okay :lun:
7
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forældre"