Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jun 2018, 06:09

Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 2. jun 2018, 06:49

FormerlyKnownAs skrev:Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:


Hvis du har hældt kogende vand over ham gør han det i hvert fald ikke igen foreløbelig :devil:
Ej, jeg forstår dig godt. Tanken om at deres gummegnup skal swirles rundt i min mund gør også at jeg flejner når nogen lige vil høre om de ikke lige kan låne min tandbørste
10
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jun 2018, 07:30

Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:


Hvis du har hældt kogende vand over ham gør han det i hvert fald ikke igen foreløbelig :devil:
Ej, jeg forstår dig godt. Tanken om at deres gummegnup skal swirles rundt i min mund gør også at jeg flejner når nogen lige vil høre om de ikke lige kan låne min tandbørste


:lol: det havde været fortjent.

Enig. Det er det klammeste klamme. Forstår ikke dem der synes at det er 10-4 :tie:
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 2. jun 2018, 11:57

FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:


Hvis du har hældt kogende vand over ham gør han det i hvert fald ikke igen foreløbelig :devil:
Ej, jeg forstår dig godt. Tanken om at deres gummegnup skal swirles rundt i min mund gør også at jeg flejner når nogen lige vil høre om de ikke lige kan låne min tandbørste


:lol: det havde været fortjent.

Enig. Det er det klammeste klamme. Forstår ikke dem der synes at det er 10-4 :tie:


Ellers koster en ny vist ikke så meget.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 2. jun 2018, 12:00

Rikke skrev:
Lykke skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:


Hvis du har hældt kogende vand over ham gør han det i hvert fald ikke igen foreløbelig :devil:
Ej, jeg forstår dig godt. Tanken om at deres gummegnup skal swirles rundt i min mund gør også at jeg flejner når nogen lige vil høre om de ikke lige kan låne min tandbørste


:lol: det havde været fortjent.

Enig. Det er det klammeste klamme. Forstår ikke dem der synes at det er 10-4 :tie:


Ellers koster en ny vist ikke så meget.

Men hun elsker ham jo!


Pjat! Alt godt kan købes for penge.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 2. jun 2018, 12:02

Forleden så jeg en person sidde ved busstoppestedet - der sad en del andre ved siden af ham - og sniffe narko af sin telefon.

WTF?

EDIT: Det var på Park Alle.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jun 2018, 12:27

Lykke skrev:
Rikke skrev:
Lykke skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Min mand er upassende. Han kom til at bruge min tandbørste i morges. Jeg synes det med det at dele tandbørste er noget nær det klammeste ever. Jeg kan slet ikke have det :puke:

Det hjælp med kogende vand over, men tanken er bare :badr:


Hvis du har hældt kogende vand over ham gør han det i hvert fald ikke igen foreløbelig :devil:
Ej, jeg forstår dig godt. Tanken om at deres gummegnup skal swirles rundt i min mund gør også at jeg flejner når nogen lige vil høre om de ikke lige kan låne min tandbørste


:lol: det havde været fortjent.

Enig. Det er det klammeste klamme. Forstår ikke dem der synes at det er 10-4 :tie:


Ellers koster en ny vist ikke så meget.

Men hun elsker ham jo!


Pjat! Alt godt kan købes for penge.



:lol:

Havde jeg kunnet havde jeg gjort det, men børstehoveder til eltandbørster har de ikke mange af i Myanmar :( og på vej ud af døren til et møde vil jeg helst have en rimelig ånde og ikke vente til jeg skal i et supermarked osv
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jun 2018, 20:27

Min mors faster har lige haft rund fødselsdag, og gaven fra hendes søn og svigerdatter var en tur til København/Sjælland.
Efter gaven var givet, blev flere familiemedlemmer kontaktet og spurgt, om de ikke ville have besøg, hvilket de fleste gerne ville. Min mor måtte dog afslå pga. sit helbred og fik først lidt dårlige samvittighed over det, men da vi talte om det i dag, kom vi frem til, at det egentlig var et underligt koncept for en gave. Forære sin mor en tur og derefter gå i gang med at indbyde sig selv til middage og kaffe og kage rundt omkring. På de fire dage, ferien varede, blev det vist til lige så mange besøg.

Jeg synes, det er en god ide at køre sin ældre mor uden bil og kørekort rundt til familie, hun sjældent ser, men hvis det ligesom er hele ideen med ens gave, burde man måske lige koordinere med værterne forinden i stedet for at tage for givet, at de selvfølgelig stiller op.
Såvidt min mor kunne forstå, havde turen stort set kun bestået af de her besøg, og det får altså det hele til at lugte lidt af nas, synes jeg.
6
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf AgentPixie » 2. jun 2018, 22:12

To mænd i Rema1000 der gik og åbnede glas med pastasauce, for at finde den de helst ville have.
7
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 2. jun 2018, 22:29

AgentPixie skrev:To mænd i Rema1000 der gik og åbnede glas med pastasauce, for at finde den de helst ville have.


:nerve: :puke: :panik:

Du sagde det forhåbentligt til de ansatte :gammel:
4
Formerly known as Gerbilwoman :)
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hewlett » 3. jun 2018, 07:18

En kunde der kaldte mig dum på arbejdet, "Hold kæft hvor er du dum, mand". Min "forbrydelse" bestod i, at rette ham i nogle forkerte informationer om min arbejdsplads' regler, som han stod og videregav til en anden kunde - en mand med hans lille dreng.

Jeg svarede ham så igen, bad ham tale pænt og lade være med at blive personlig. Det gad han ikke høre på og vendte bare ryggen til og gik - tror (håber) at han måske godt kunne se at den ikke var så heldig.

Jeg var så til gengæld nok lidt upassende da selvsamme mand ikke kunne få en lås til at virke. Jeg svarede "Nå, det var da ærgerligt" og gjorde ikke mine til at komme og hjælpe.

Den anden kunde var så til gengæld super sød og stak hovedet ud til mig lidt efter og sagde "Jeg vil bare lige sige at min søn og jeg altså synes at du er rigtig sød og venlig og overhovedet ikke spor dum!". Blev især glad over, at han viste sin søn, at sådan kan man også behandle andre mennesker.

Edit: Gud hvor jeg egentlig elsker kunder, der giver andre lidt medfølelse, når de lige har siddet i en ubehagelig situation. Eller som blander sig nede i køen i Netto når den stakkels medarbejder får en skideballe af en anden kunde. Sådan noget burde man selv dyrke noget mere.
29
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 3. jun 2018, 07:41

AgentPixie skrev:To mænd i Rema1000 der gik og åbnede glas med pastasauce, for at finde den de helst ville have.

:nerve: :nerve: :nerve:

But why?? Hvad kan man se ved at åbne glasset som man ikke kan ved at se gennem glasset? :panik:

Jeg håber godt nok de købte alle de glas de åbnede!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 3. jun 2018, 08:06

Juki skrev:
AgentPixie skrev:To mænd i Rema1000 der gik og åbnede glas med pastasauce, for at finde den de helst ville have.

:nerve: :nerve: :nerve:

But why?? Hvad kan man se ved at åbne glasset som man ikke kan ved at se gennem glasset? :panik:

Jeg håber godt nok de købte alle de glas de åbnede!


Amen, du kan jo lugte til indholdet! :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 3. jun 2018, 09:10

Bøtte skrev:I Netto har de en kølemontre i frugt og grønt afdelingen. Sådan med med hylder i ligesom ved pålæg også videre. Når nan skal tjekke varer på øverste hylde i denne montre, træder man bare lige op på kanten af montren og sætter sine sko cirka 10 cm fra uindpakkede frugt og grøntsager. Det er sgu ikke særlig lækkert!


Jeg gør ikke sådan, men for hede hule hvor gad jeg godt, at de lod være at bygge så højt. I fakta er frysediskene så dybe, at jeg kun kan nå varerne, hvis der nok varer tilbage til, at de er stablet lidt ovenpå hinanden. De burde i det mindste anskaffe sig nogle gribetænger, hvis de diske nu ikke kan være anderledes.


Det er en af grundene til at jeg ikke handler i Fakta ret tit
0
14 11 14
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2018, 11:54

Min nabo har lige råbt og skreget af vores genbo... Virkelig ubehageligt og upassende. Og virkelighedsfjernt. Ved ikke om han måske er lidt psykisk syg. Det var meget voldsomt. Stakkels min genbo, der fik skældt hæder og ære fra.

Naboen vækkelse min søn med alt det råberi, og jeg gik over for at bede ham dæmpe sig, men der var intet hul igennem... Jeg ryster helt. Øv, en ubehagelig episode!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Generelt"