Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 15:40

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:


Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D


Jeg læste det højt for ham. Nu googler han støvsuger for han VIL have ret. En støvsuger er kun til støv!!!!!! :cuss:

Det er eddermame sjovt.
Ikke at wiki nødvendigvis er en særligt god kilde, men https://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8vsuger "støv og snavs" :D
Opdater os gerne
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 16:16

At tro at en støvsuger kun er til støv er da nærmest på grænsen til det tragiske ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 18:26

Er google-søgningen har han været ret stille :D
8
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Whoosh » 16. nov 2015, 01:26

Karkluden skrev:Det er eddermame sjovt.
Ikke at wiki nødvendigvis er en særligt god kilde, men https://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8vsuger "støv og snavs" :D
Opdater os gerne

:fløjt:


Billede
4
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 16. nov 2015, 09:31

Whoosh skrev:
Karkluden skrev:Det er eddermame sjovt.
Ikke at wiki nødvendigvis er en særligt god kilde, men https://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8vsuger "støv og snavs" :D
Opdater os gerne

:fløjt:


Billede

HAHA :D
Ej, men wiki er jo heller ikke en kilde på nogen måde. Jeg tænker bare, at.. selvfølgelig kan en støvsuger suge andet end støv op :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 29. nov 2015, 16:12

Vi har lige spillet et brætspil, hvor min kæreste i starten sagde, at bordet fanger, når man lægger en brik. Han er blevet så sur over, jeg ikke ville ændre aftalen, da han ville ændre sit træk, at han er gået ind i et andet rum og har smækket med døren.

Jeg tror lige, jeg lader ham køle lidt af før jeg snakker med ham.
7
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2015, 16:33

Skumfidusen skrev:Det er da i øvrigt også et fuldstændig ubrugeligt argument - "den er kun BEREGNET til støv". Ja, hvad fuck så, når den er aldeles velegnet til at støvsuge kattefoder, indtørrede bussemænd og riskorn op også? Altså, selv hvis præmissen var korrekt, at en støvsuger kun var lavet til at suge støv, så kan da da ikke føre videre til at så må den KUN bruges til støv. En strikkepind er kun lavet til at strikke med, men hvis det klør et sted jeg ikke kan nå, så kan jeg garantere for at den er et multifunktionsværktøj med det samme. Uanset hvad den er beregnet til.


Vi er ude i noget hverdagsfunktionalisme her ... Det er det samme, der sker, når en ølkasse pludselig bliver til en stol.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 29. nov 2015, 17:52

Maoam skrev:Vi har lige spillet et brætspil, hvor min kæreste i starten sagde, at bordet fanger, når man lægger en brik. Han er blevet så sur over, jeg ikke ville ændre aftalen, da han ville ændre sit træk, at han er gået ind i et andet rum og har smækket med døren.

Jeg tror lige, jeg lader ham køle lidt af før jeg snakker med ham.


Han ville ikke have den te, jeg havde lavet til ham, og jeg har lige opdaget, at han bare er gået. Jeg ved ikke hvor han er, og han har efterladt sin telefon hjemme.

Det må handle om andet og mere end bare et spil, der ikke gik som han ville have det til :trist:

Jeg håber han snart kommer hjem.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 30. nov 2015, 07:37

Han kom hjem en halv times tid efter jeg havde skrevet. Vi fik snakket, og jeg havde ret i, at der var blendet andre ting ind i det. Lidt af det kan vi gøre noget med, men derudover er det nogle vilkår, vi bare må acceptere, og som nok føles hårdest for ham.
2
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 30. nov 2015, 07:48

Hver gang vores datter er syg, ævler han løs om at nu bliver han også snart syg, at han er sikker på han ikke går fri, osv, osv. Og hver gang vores datter er syg, bliver jeg syg. Hver evigt eneste gang. Han har været syg 1 gang på de 3 år, hvor jeg også var syg, der udover har jeg været nede med bræksyge 4 gange på de 3 år. Og har været forkølet et utal af gange.
Det klinger så hult, når han sidder der og beklager sig over at han tror, han bliver syg, når vi begge ved, at det er mig, der bliver det. Jeg er så træt af at høre på det!
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 00:45

Smiling_Goat skrev:Han brugte første gang, han fortalte mig, at han elsker mig som en slags afledning ift. Et fuck up fra hans side. Så.. Det ødelagde han ret meget.

Det irriterer mig grænseløst, at han brugte en så vigtig milepæl på noget så egoistisk. Han sagde det jo ikke, fordi han sad der og elskede mig, men fordi jeg ikke skulle være sur. Nu ved jeg ikke, om jeg tør stole på, at det passer, hvis han siger det igen. Nice job.

Det der er overhovedet ikke ok. Det var tarveligt og uigennemtænkt :ae:

Min kæreste var en nar idag, da han efterlod toilettet med striber op ad kummen :puke:
Han gjorde dog promte rent og sagde brødebetynget undskyld, da jeg kommenterede det :gogo:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 15. dec 2015, 12:49

Da han fandt en halv, rådden peberfrugt i køleskabet og med meget far-agtig autoritær attitude belærte mig om, at vi altså ikke sådan skal rende rundt og glemme vores rester og smide mad ud!

Grrrr. Hvis der er én i vores forhold, der overhovedet ikke tænker over at få spist resterne op og aldrig tænker over at købe ind, så det passer med, hvad vi ellers har af rester, og i øvrigt er totalt lyststyret når han køber ind, så er det ham! Og hvis der er én, der dag ud og dag ind æder rester, rester, rester (går hjemme, er ledig) mens en anden smovser i kantinens lækre retter, så er det mig.

Så øh, det sagde jeg selvfølgelig til ham på en meget diplomatisk og kontrolleret måde, hvor ingen blev kede af det og så var vi alle venner igen. :cool2:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 16. dec 2015, 07:54

Lige nu. Jeg brugte 1,5 time på at købe julegaver for ham igår, og nedprioriterede derned nogle af mine egne ting, inkl. en løbetur, fordi han var presset og brokkede sig over at han ikke kunne nå det hele, og da jeg så kommer hjem efter aflevering af barnet i dag, er han bare løbet en tur. Dvs jeg nedprioriterede mine ting for hans skyld, fordi han er sent ude med julegaver, og så bruger han bare tiden på løb, han nævnte sgu ikke igår at det bare var løb han ikke kunne nå. Spade altså.
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Tricolette » 16. dec 2015, 08:48

I går, da han glemte vores aftale om at mødes i Storcentret efter arbejde, så vi kunne få købt de sidste julegaver. Tror egentligt han skal være meget glad for, at jeg ikke sådan bliver pissesur og fornærmet i flere dage i træk....

Men han kommer altså til at høre fra det indtil flere gange :fløjt:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. dec 2015, 09:03

Han bliver så far-agtig nogen gange.
Som i "Hvorfor er der vand på køkkenbordet?" og "Hvem har sat det skærebræt sådan i opvaskemaskinen?" og "Skulle den chili ikke i køleskabet?"
Ja, hvorfor, hvem og hvad tror du, klaphat?

Og jeg render sgu da ikke rundt og brokker over, at der altid er vand på badeværelsesgulvet, når han har været i bad og at brættet ALDRIG er slået ned, fordi han ikke kan lide at røre ved det.

Og så har han købt et eller andet sort i en lillebitte pose i Salling, og jeg er bange for, at det er undertøj efter hans smag til mig.
Fuck!
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"