Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kommodedyret » 15. dec 2015, 11:54

Hvad er han så? :gruble: En antimand? :gruble:

Billede
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2015, 15:57

Syret oplevelse...

Jeg sidder der i mine egne tanker og surfer lidt FB. Opdager at nogen har lagt et galleri op med billeder fra juletræs"fest" fra sportshallen i "min" lille bonderøvsby.
Nå men det må jeg da hellere kigge igennem...

Jeg klikker og klikker, og glor på alle de kendte ansigter.
Den selvbestaltede "Bykonge", som oplæser en lille tale fra et krøllet ark papir.
Den lokale damefrisør med det trefarvede hår.
De to evigtsingle og altid selebukseklædte bondemænd som oftest ses kørende i traktor.
Hende med de to ADHD sønner der selvfølgelig er klatret øverst op i ribberne.
Og så er det da vist ham fra Brugsen der er udklædt som julemand? Åh hvad er det nu han hedder?... jeg tjekker lige... hov? Hvad? Øster Bøvlinge Borgerforenings Juletræsfest 2015? WTF? Det er da ikke der jeg bor!

Så har jeg bare fundet et totalt parallelt univers med de samme mennesker som i min by, et helt andet sted i landet! :8:
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 16. dec 2015, 07:26

Om jeg fatter, hvorfor folk bare deler opslag som dette her totalt ukritisk:

THANK YOU, MARK ZUCKERBERG, for your forward-thinking generosity! And congrats on becoming a dad! Mark Zuckerberg has announced that he is giving away $45 billion of Facebook stock. What you may not have heard is that he plans to give 10% of it away to people like YOU and ME! All you have to do is copy and paste this message into a post IMMEDIATELY. At midnight PST, Facebook will search through the day's posts and award 1000 people with $4.5 million EACH as a way of saying thank you for making Facebook such a powerful vehicle for connection. Good luck to all.......crossing fingers it's me!! Ok let's see!!!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 12:34

Det irriterer mig når folk laver et opslag om eller til en anden person, og inkluderer et foto hvor både denne person og de selv er på, og så vælger de et foto hvor de selv ser blændende godt ud og smiler og kigger ind i kameraet, imens den person som opslaget egentlig handler om, står med helt fordrejet ansigt og er skeløjet og med åben mund.

Jeg har lige set et eksempel på det i dag. Det er endda angående en person som desværre lige er død. Opslaget er fra en i familien angående begravelsen, og på billedet ses hun selv hvor hun bare ser wow-lækker og storsmilende ud, og den nu afdøde kan man knap nok se fordi han står med ansigtet vendt væk og snakker med en sidemand og man kan se han ikke opdager der bliver taget fotos.
Ahrr men så find dog et ordentligt foto for pokker, om så det ender med at være et hvor du IKKE selv er med på!
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 12:40

ShuruQ skrev:
Hunkat skrev:
2SHY skrev:Man kan da godt sige man sprang over et måltid?


Du kan springe et måltid over. At springe over et måltid handler mere om at hoppe hen over bordet. :lol:


Jeg undrer mig mere over hvad der mon stod på originalsproget :lol:.

Skipped a meal tror jeg :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 16. dec 2015, 12:42

Dirtylittledevil skrev:Det irriterer mig når folk laver et opslag om eller til en anden person, og inkluderer et foto hvor både denne person og de selv er på, og så vælger de et foto hvor de selv ser blændende godt ud og smiler og kigger ind i kameraet, imens den person som opslaget egentlig handler om, står med helt fordrejet ansigt og er skeløjet og med åben mund.

Jeg har lige set et eksempel på det i dag. Det er endda angående en person som desværre lige er død. Opslaget er fra en i familien angående begravelsen, og på billedet ses hun selv hvor hun bare ser wow-lækker og storsmilende ud, og den nu afdøde kan man knap nok se fordi han står med ansigtet vendt væk og snakker med en sidemand og man kan se han ikke opdager der bliver taget fotos.
Ahrr men så find dog et ordentligt foto for pokker, om så det ender med at være et hvor du IKKE selv er med på!


Min søster havde for nyligt et billede af os to som cover. Hun så skidegodt ud, men jeg lignede noget, der var løgn - dobbelthager og halvt lukkede øjne... Kæft det var træls!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 12:47

Mi55y skrev:Min søster havde for nyligt et billede af os to som cover. Hun så skidegodt ud, men jeg lignede noget, der var løgn - dobbelthager og halvt lukkede øjne... Kæft det var træls!


Ja netop! Når det så endda handler om en der lige er død, synes jeg virkelig godt man kan udvise den respekt at finde et supergodt foto af ham, ikke af sig selv.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 16. dec 2015, 19:28

DetSorteCirkus skrev:
Hunkat skrev:Det må simpelthen være google translate det der... shit der er mange dårlige formuleringer (jeg har highlightet et par for morskabens skyld :D )

TL:DR mand bærer sin kone rundt og indser han er et røvhul, desværre, hun har kræft og er død da han kommer hjem efter at have fortalt elskerinden at han ikke vil skilles. Men det er okay for hun elskede ham jo så meget at hun har forskånet ham for at hun var dødende.


Ja. :D Derfor kan historien selvfølgelig stadig godt være sand, men ja, det gør bare det hele endnu mere grinagtigt.

Til det markerede: For det er nemlig også super troværdigt ikke at opdage, at partneren er dødsyg og majet ansvarligt af hende at skjule sin situation for mand og barn.


'Det er da også pisseirriterende at spille på den forkerte hest.
0
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 16. dec 2015, 19:43

DetSorteCirkus skrev:
Hunkat skrev:Det må simpelthen være google translate det der... shit der er mange dårlige formuleringer (jeg har highlightet et par for morskabens skyld :D )

TL:DR mand bærer sin kone rundt og indser han er et røvhul, desværre, hun har kræft og er død da han kommer hjem efter at have fortalt elskerinden at han ikke vil skilles. Men det er okay for hun elskede ham jo så meget at hun har forskånet ham for at hun var dødende.


Ja. :D Derfor kan historien selvfølgelig stadig godt være sand, men ja, det gør bare det hele endnu mere grinagtigt.

Til det markerede: For det er nemlig også super troværdigt ikke at opdage, at partneren er dødsyg og majet ansvarligt af hende at skjule sin situation for mand og barn.[/qute]

Det er en latterlig historie,men det er bestemt ikke ukendt at folk vælger ikke at fortælle ee nærmeste de er alvorligt syge.

Jeg stødte på det flere gange da jeg passede syge og gamle men vi har også oplevet det i noget af den indgiftede familie.
Der var en der havde vidst i halvandet år der ikke var gøre,familien fik det at vide samme uge hun døde.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 20:08

^ Syv likes. Som sædvanlig er jeg mest paf over, at nogen giver tosserne ret. :stoned:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 16. dec 2015, 20:10

hey
har i set krudtlovens paragraf 56 stk 9c, der kan man købe ekstra affyrringsret af nytårskrudt fra 18 dec til 11 jan for kun 149 via nem id.....DET SKAL FEJRES





:lol:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 17. dec 2015, 21:22

Når nu visse folk seriøst kan tolke et uskyldigt karbad med ens egen datter som en overgreb, så burde mødre vel også kunne betragtes som at begå overgreb, når de tvinger barnet til at se bryster og endda røre ved dem.




fniiis. :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 18. dec 2015, 04:42

Jeg ved ikke helt hvad det var 'pointen' skulle være, ud over at hun har opdaget at brystbilleder = savlende mænd på facebook

001.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 18. dec 2015, 05:21

ShuruQ skrev::fløjt: .




#Praying for Hanne :lol: :lol:

Er hendes profil væk, jeg grinede ellers af den historie :-D
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 18. dec 2015, 07:16

Billede
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"