Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 16. dec 2015, 07:21

Hvad betyder "kidkomb"? :)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 16. dec 2015, 07:37

Crookshanks skrev:
2SHY skrev:Jeg tvivler på at DH vil fange humoren i det og tro vi synes han/hun/de er fantastiske. Hvis de ikke engang forstår brugen af rulle smileyen så tror jeg heller ikke de forstår det andet


Mon ikke de på et eller andet tidspunkt fanger, at de bruger rullesmileyen uheldigt :-D



"Gå ind i din aktivetesoversigt, og se om du har markeret følg emne." :rulle:

Jeg tror de er så urutinerede i at begå sig på et debatforum at de ikke opdager det før nogen påpeger det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 07:41

dgd2007 skrev:Hvad betyder "kidkomb"? :)

Jeg ved det ikke. Det var bare det (fiktive) ord der farede igennem mit hovede, da jeg skulle oprette mig dengang.
Barn og kam.
Beats me :genert:
Jeg fungerer nogle gange på sådan et intuitivt meta-plan. Det er ikke altid en fordel :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 16. dec 2015, 07:50

kidkomb skrev:Jeg ved det ikke. Det var bare det (fiktive) ord der farede igennem mit hovede, da jeg skulle oprette mig dengang.
Barn og kam.
Beats me :genert:
Jeg fungerer nogle gange på sådan et intuitivt meta-plan. Det er ikke altid en fordel :lol:

OK, tak for ... info :D
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 13:43

Er I i færd med at like alle den personlighedsspaltede høvdings indlæg? :slem:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 16. dec 2015, 14:30

Jeg brugte ikke kortene ret meget på den anden debat, men jeg kan godt mærke, at jeg er blevet lidt vild med dem nu. Og de sidder også lidt løst, så bær over med mig. :blush:

Jeg har dog ikke givet et rødt kort endnu, men jeg har haft lyst til at give dem i sjov, men jeg kan ikke helt lure kulturen omkring det, og jeg vil ikke gøre nogen kede af det/irriterede. Så jeg holder mig bare til de grønne, tror jeg.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 15:05

Det skal I simpelthen høre, det her:

Jeg har jo fortalt om, at jeg er sygemeldt med alvorlig stress, og at jeg har været så uendeligt skuffet over intet at have hørt fra den organisation, til hvilken jeg de sidste mange år har givet alt, hvad jeg havde i mig...

For en halv time siden ringede det på døren: Der stod en af vores faste frivillige med en kæmpe buket blomster, en pose hjemmelavede æbleskiver med en rød sløjfe omkring, et sødt kort med kærlige hilsner fra de nærmeste kollegaer og et kæmpe knus!

Kortet lyder sådan her: "Kære Fillie, du ønskes en glædelig jul og et godt nytår. Vi vil også ønske dig en smertefri og hurtig bedring, så du igen i det nye år kommer på arbejde med fornyede kræfter. Flere af os ved, at det kan være en lang proces med op- og nedture, så vi føler med dig. Kærlige hilsner fra *navne*"

Det var lige, hvad jeg havde brug for! Nu sidder jeg og tuder, men det er fordi, jeg er så rørt. Jeg kunne jo slet ikke forstå, jeg bare var glemt efter alle disse år, og det kan jeg mærke nu, at jeg heller ikke er. Måske bliver det hele alligevel godt med tiden... :lun:
25
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 16:33

sigge skrev:Jeg brugte ikke kortene ret meget på den anden debat, men jeg kan godt mærke, at jeg er blevet lidt vild med dem nu. Og de sidder også lidt løst, så bær over med mig. :blush:

Jeg har dog ikke givet et rødt kort endnu, men jeg har haft lyst til at give dem i sjov, men jeg kan ikke helt lure kulturen omkring det, og jeg vil ikke gøre nogen kede af det/irriterede. Så jeg holder mig bare til de grønne, tror jeg.


Hvor mange røde kort har du fået med opfordringer til at give et tilbage for lige at prøve det? :lol:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 16. dec 2015, 20:53

Lemonella skrev:
Fillie skrev:Er I i færd med at like alle den personlighedsspaltede høvdings indlæg? :slem:


Nåå ja, det var jo det jeg skulle huske. Tak for påmindelsen. :devil:


EJ hvor er du awesome, jeg kan se at du har været i gang. Jeg vil også prøve, når jeg lige gider på et tidspunkt.

Med fælles indsats kan vi måske få ham på hitlisten over månedens top 10! :dåne: Ja eh, længere kommer han ikke, med den ynkelig bunke indlæg som han mønstrer. :D


Vi har brug for noget motiverende underlægningsmusik. Jeg vil straks bruge mine uovertrufne lyriske evner til at forfatte en støttesang, så vi kan skabe opmærksomhed omkring projektet.

Hvis vi, giver et like til høvdingen
Vi gir' hvad vi kan for den sag.
Høvdingen, høvdingen,
Det bliver bedre dag for dag.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Novella » 16. dec 2015, 21:23

Fuck jeg er træt. Jeg har sovet ad røven til i nat og var oppe klokken fem, og jeg har været på kundebesøg i 12 timer og har nu lavet freaking vegansk risalamande samt en almindelig, fordi jeg skal til hippiejulefrokost i morgen. Med sovs!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 16. dec 2015, 21:32

kidkomb skrev:
Thestral skrev:
dgd2007 skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at korrumpere popularitetssystemet ovre på jubii. Jeg vil finde mig en debattør som ikke er på listen og like alle vedkommendes indlæg indtil høn står tilfredstillende højt på hitlisten.

Ah ja, der var engang en debattør derovre, der gav likes til alt, hvad der rørte sig :)
Hende kan jeg godt huske :D

Escapegamer :D

Jeg vil gerne være med i like-legen.
:banan:

Hey! Det var mig, der fik Keller til at hæve maks-grænsen (fordi 100 om dagen åbenbart ikke var nok :genert: )
Senest rettet af Rapfisk 16. dec 2015, 22:45, rettet i alt 1 gang.
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 22:34

Okay, nu har jeg også liket nogle af DHs indlæg, men efter en 6-7 stykker blev jeg sgu for ked af det. DD kører bare så langsomt og sideindholdet gen-loader ofte og når jeg læser hans indlæg savner jeg Keller og ... :trist:

Pyha, det var hårdt :(

(Altså, jeg er ret så tilfreds med Patrick, så når jeg skriver at jeg savner Keller, så mener jeg på DD - bare lige så dén er parkeret. Patrick er gud :worship:)
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 22:45

Garfield skrev:Okay, nu har jeg også liket nogle af DHs indlæg, men efter en 6-7 stykker blev jeg sgu for ked af det. DD kører bare så langsomt og sideindholdet gen-loader ofte og når jeg læser hans indlæg savner jeg Keller og ... :trist:

Pyha, det var hårdt :(

(Altså, jeg er ret så tilfreds med Patrick, så når jeg skriver at jeg savner Keller, så mener jeg på DD - bare lige så dén er parkeret. Patrick er gud :worship:)

Hov, leger vi legen? Altså gør vi det?
For så vil jeg da gå igang. Ellers gider jeg altså ikke :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 16. dec 2015, 23:03

kidkomb skrev:
Garfield skrev:Okay, nu har jeg også liket nogle af DHs indlæg, men efter en 6-7 stykker blev jeg sgu for ked af det. DD kører bare så langsomt og sideindholdet gen-loader ofte og når jeg læser hans indlæg savner jeg Keller og ... :trist:

Pyha, det var hårdt :(

(Altså, jeg er ret så tilfreds med Patrick, så når jeg skriver at jeg savner Keller, så mener jeg på DD - bare lige så dén er parkeret. Patrick er gud :worship:)

Hov, leger vi legen? Altså gør vi det?
For så vil jeg da gå igang. Ellers gider jeg altså ikke :lol:


Han ligger allerede på 3. pladsen :fløjt:
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 23:04

Kommodedyret skrev:
kidkomb skrev:
Garfield skrev:Okay, nu har jeg også liket nogle af DHs indlæg, men efter en 6-7 stykker blev jeg sgu for ked af det. DD kører bare så langsomt og sideindholdet gen-loader ofte og når jeg læser hans indlæg savner jeg Keller og ... :trist:

Pyha, det var hårdt :(

(Altså, jeg er ret så tilfreds med Patrick, så når jeg skriver at jeg savner Keller, så mener jeg på DD - bare lige så dén er parkeret. Patrick er gud :worship:)

Hov, leger vi legen? Altså gør vi det?
For så vil jeg da gå igang. Ellers gider jeg altså ikke :lol:


Han ligger allerede på 3. pladsen :fløjt:

Sådan! Jeg sætter fluks igang. Han skal da trone på 1.pladsen :banan:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"