Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 4. jun 2018, 16:04

kidkomb skrev:Åh, jeg er så enig! Så skrid dog med det bip-helvede!
https://www.bt.dk/blogs/klar-til-pub-ma ... glemmer-en
Hvis det nu kun var de nødvendige ting der bippede, men nej. Køleskabet og fryseren, de bipper ikke af min stressramte, forvirrede kæreste når han glemmer at lukke dem ordentligt.
Offentlige toiletter bipper ikke insisterende når folk ikke trækker ud eller gør rent efter sig.
Hoveddøren bipper ikke hvis man kommer til at efterlade nøglerne i låsen på ydersiden.
Radiatoren bipper ikke, hvis man har glemt at slukke den inden man lufter ud.
Men mikrobølgeovnen og vaskemaskinen skal åbenbart bippe så højt at selv underboen bliver forvirret over hvilket apparat der kræver opmærksomhed prompte.
Forbandet.

Haha, det er lidt sjovt, jeg kan slet ikke genkende det. Hverken min elkedel, opvasker, vaskemaskine eller tumbler bipper. Mit køleskab gør til gengæld hvis lågen er åben mere end 10 sek, det er ret praktisk :D
Men det ville være fedt hvis man kunne købe en bipper til nøglerne, der giver lyd fra sig hvis man glemmer dem udenfor :fløjt:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Minionine » 4. jun 2018, 17:57

kidkomb skrev:Åh, jeg er så enig! Så skrid dog med det bip-helvede!
https://www.bt.dk/blogs/klar-til-pub-ma ... glemmer-en
Hvis det nu kun var de nødvendige ting der bippede, men nej. Køleskabet og fryseren, de bipper ikke af min stressramte, forvirrede kæreste når han glemmer at lukke dem ordentligt.
Offentlige toiletter bipper ikke insisterende når folk ikke trækker ud eller gør rent efter sig.
Hoveddøren bipper ikke hvis man kommer til at efterlade nøglerne i låsen på ydersiden.
Radiatoren bipper ikke, hvis man har glemt at slukke den inden man lufter ud.
Men mikrobølgeovnen og vaskemaskinen skal åbenbart bippe så højt at selv underboen bliver forvirret over hvilket apparat der kræver opmærksomhed prompte.
Forbandet.


Uuuhhh vores tørretumbler kan også drive mig til vanvid med dens insisterende bippen! Så hold dog op!!! Jeg skal nok komme og åbne lågen og tømme dig når jeg har tid :sur:
Især er det irriterende når man er gået i seng og den så absolut skal proklamere at den er fææærdig!
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 4. jun 2018, 18:24

Minionine skrev:
kidkomb skrev:Åh, jeg er så enig! Så skrid dog med det bip-helvede!
https://www.bt.dk/blogs/klar-til-pub-ma ... glemmer-en
Hvis det nu kun var de nødvendige ting der bippede, men nej. Køleskabet og fryseren, de bipper ikke af min stressramte, forvirrede kæreste når han glemmer at lukke dem ordentligt.
Offentlige toiletter bipper ikke insisterende når folk ikke trækker ud eller gør rent efter sig.
Hoveddøren bipper ikke hvis man kommer til at efterlade nøglerne i låsen på ydersiden.
Radiatoren bipper ikke, hvis man har glemt at slukke den inden man lufter ud.
Men mikrobølgeovnen og vaskemaskinen skal åbenbart bippe så højt at selv underboen bliver forvirret over hvilket apparat der kræver opmærksomhed prompte.
Forbandet.


Uuuhhh vores tørretumbler kan også drive mig til vanvid med dens insisterende bippen! Så hold dog op!!! Jeg skal nok komme og åbne lågen og tømme dig når jeg har tid :sur:
Især er det irriterende når man er gået i seng og den så absolut skal proklamere at den er fææærdig!


Da jeg havde haft min tørretumbler i 4 år, opdagede jeg at lyden kunne slås fra.
Men ellers burde den faktisk have mulighed for at man kunne vælge mellem ingenting, irriterende biblyd eller "moooooaaaaar, jeeeeg eeeeer fæææærdiiiig!".
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 4. jun 2018, 18:26

Daine skrev:Haha, det er lidt sjovt, jeg kan slet ikke genkende det. Hverken min elkedel, opvasker, vaskemaskine eller tumbler bipper. Mit køleskab gør til gengæld hvis lågen er åben mere end 10 sek, det er ret praktisk :D
Men det ville være fedt hvis man kunne købe en bipper til nøglerne, der giver lyd fra sig hvis man glemmer dem udenfor :fløjt:

Min lillebror havde engang nogle nøgler, der hvis man havde forlagt dem og fløjtede efter dem, så fløjtede de tilbage, så man kunne finde dem :-D

Det virkede vist ikke rigtig i det lange løb. Jeg hørte i hvert fald aldrig om dem igen.
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 4. jun 2018, 18:29

dgd2007 skrev:
Daine skrev:Haha, det er lidt sjovt, jeg kan slet ikke genkende det. Hverken min elkedel, opvasker, vaskemaskine eller tumbler bipper. Mit køleskab gør til gengæld hvis lågen er åben mere end 10 sek, det er ret praktisk :D
Men det ville være fedt hvis man kunne købe en bipper til nøglerne, der giver lyd fra sig hvis man glemmer dem udenfor :fløjt:

Min lillebror havde engang nogle nøgler, der hvis man havde forlagt dem og fløjtede efter dem, så fløjtede de tilbage, så man kunne finde dem :-D

Det virkede vist ikke rigtig i det lange løb. Jeg hørte i hvert fald aldrig om dem igen.


En af min mors veninder havde sådan en nøglering. Den fungerede glimrende, sagde hun. Hvis hun fløjtede DIREKTE ind i nøgleringen.
Hun konstaterede noget tørt at hvis hun havde muligheden for at fløjte direkte ind i nøgleringen så havde hun ikke brug for at fløjte efter sine nøgler.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 4. jun 2018, 18:35

Min venindes søster er død af en tumor i hjernen. Jeg kender ikke rigtig søsteren, men har alligevel været meget påvirket af forløbet på grund af min veninde. Da hun så døde i går, skrev jeg en besked til min mor om det, hvorefter jeg fik følgende retur: "Nå, det var trist. Men det bar jo den vej :)" Jeg er både forarget og sur; min mor er normalt meget empatisk, men den her tilbagemelding efter en ret ung kvindes død?! Hold kæft, det irriterer mig. :/
2
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sustentaculum » 4. jun 2018, 19:19

Min datters far.
Vi planlagde sommerferie i februar. 3 uger til ham, 3 uger til mig. Vi har altid skifte dag om fredagen.

Bortset fra i sommerferien, åbenbart. Jeg skulle vist have tankelæst mig til at man om sommeren bytter om søndagen. Det betyder nu at jeg(vi) ikke kan komme til grækenland med min kærestes familie, fordi han har booket ferie ind i min uge.

Øv. Lorte lort.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 5. jun 2018, 09:55

Daine skrev:
kidkomb skrev:Åh, jeg er så enig! Så skrid dog med det bip-helvede!
https://www.bt.dk/blogs/klar-til-pub-ma ... glemmer-en
Hvis det nu kun var de nødvendige ting der bippede, men nej. Køleskabet og fryseren, de bipper ikke af min stressramte, forvirrede kæreste når han glemmer at lukke dem ordentligt.
Offentlige toiletter bipper ikke insisterende når folk ikke trækker ud eller gør rent efter sig.
Hoveddøren bipper ikke hvis man kommer til at efterlade nøglerne i låsen på ydersiden.
Radiatoren bipper ikke, hvis man har glemt at slukke den inden man lufter ud.
Men mikrobølgeovnen og vaskemaskinen skal åbenbart bippe så højt at selv underboen bliver forvirret over hvilket apparat der kræver opmærksomhed prompte.
Forbandet.

Haha, det er lidt sjovt, jeg kan slet ikke genkende det. Hverken min elkedel, opvasker, vaskemaskine eller tumbler bipper. Mit køleskab gør til gengæld hvis lågen er åben mere end 10 sek, det er ret praktisk :D
Men det ville være fedt hvis man kunne købe en bipper til nøglerne, der giver lyd fra sig hvis man glemmer dem udenfor :fløjt:

Jeg kan heller ikke genkende det :D

Jeg har haft en mikrobølgeovn for år tilbage, som bippede, men ellers bipper hverken min opvaskemaskine, vaskemaskine eller køleskab. Til gengæld larmer mit køleskab så man frygter det er ved at brænde sammen når det er lukket.

Men hold da magle, hvor er jeg egentlig glad for at jeg ikke oplever al det potentielle bipperi :gisp: Min telefon er så godt som altid på lydløs af samme årsag, men det kan godt irritere mig at der er notifikationer på hjemmesider der ikke kan slås fra. Og hjemmesider med muzak der automatisk bliver afspillet :cuss:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 5. jun 2018, 10:29

At postnord er så længe om at levere mine ebay pakker..

-savner den tid hvor man kunne være heldig at få dem små 2 uger efter
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 5. jun 2018, 12:56

Jeg har lige brugt jeg ved ikke hvor lang tid og hvor meget energi på den vildeste omgang kælderrumstetris, og jeg tror stadig ikke at min sofa kan være derinde :cuss:

FFS! Det er ikke fair :whine:
0
...
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 5. jun 2018, 13:54

Sustentaculum skrev:Min datters far.
Vi planlagde sommerferie i februar. 3 uger til ham, 3 uger til mig. Vi har altid skifte dag om fredagen.

Bortset fra i sommerferien, åbenbart. Jeg skulle vist have tankelæst mig til at man om sommeren bytter om søndagen. Det betyder nu at jeg(vi) ikke kan komme til grækenland med min kærestes familie, fordi han har booket ferie ind i min uge.

Øv. Lorte lort.


Når det er aftalt på anden måde, så må han jo aflevere om fredagen. Ja noget af hans ferie går tabt, men så må han planlægge bedre. Det kan ikke være rigtigt at I ikke kan komme på ferie grundet hans manglende planlægning. Det havde jeg nægtet at finde mig i.
9
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 6. jun 2018, 05:07

Min "veninde". Hun er den største hater og bitterfisse og kan finde problemer i alt og alle. Hun er paradoksalt meget social og vil godt mennesker og diverse sociale arrangementer, men alt og alle skal alligevel få en nedladende kommentar med på vejen. Forstår ikke hun selv gider udsætte sig for ting og mennesker hun alligevel ender med at rakke ned.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 6. jun 2018, 21:29

Minionine skrev:
kidkomb skrev:Åh, jeg er så enig! Så skrid dog med det bip-helvede!
https://www.bt.dk/blogs/klar-til-pub-ma ... glemmer-en
Hvis det nu kun var de nødvendige ting der bippede, men nej. Køleskabet og fryseren, de bipper ikke af min stressramte, forvirrede kæreste når han glemmer at lukke dem ordentligt.
Offentlige toiletter bipper ikke insisterende når folk ikke trækker ud eller gør rent efter sig.
Hoveddøren bipper ikke hvis man kommer til at efterlade nøglerne i låsen på ydersiden.
Radiatoren bipper ikke, hvis man har glemt at slukke den inden man lufter ud.
Men mikrobølgeovnen og vaskemaskinen skal åbenbart bippe så højt at selv underboen bliver forvirret over hvilket apparat der kræver opmærksomhed prompte.
Forbandet.


Uuuhhh vores tørretumbler kan også drive mig til vanvid med dens insisterende bippen! Så hold dog op!!! Jeg skal nok komme og åbne lågen og tømme dig når jeg har tid :sur:
Især er det irriterende når man er gået i seng og den så absolut skal proklamere at den er fææærdig!


Det gør vores tumbler også. Shit det er belastende. Som om man bare sidder og venter på lægge vasketøjet sammen, så snart det er tørt.


Da jeg boede på kollegie, fik vi ny brødrister. Den kunne så agere vækkeur for hele underetagen. Når timeren ‘løb ud’ sagde den et højt ‘PLING’. Virkelig irriterende at være den, der boede overfor køkkenet. Og endnu nere irriterende var det at være hende, der havde indkøbt den.
Der gok dog højst et par dage, før en eller anden havde fået afmonteret ‘pling’-lyden.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jun 2018, 17:52

D. 24. maj fik jeg mit nye dankort med besked om, at det skal aktiveres inden 30 dage, hvis ikke både det ny og det gamle kort skal lukkes.
Jeg har endnu ikke set skyggen af en pinkode :sur:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 7. jun 2018, 17:55

Fru Sunshine skrev:D. 24. maj fik jeg mit nye dankort med besked om, at det skal aktiveres inden 30 dage, hvis ikke både det ny og det gamle kort skal lukkes.
Jeg har endnu ikke set skyggen af en pinkode :sur:


Er det ikke bare samme pinkode? Det var det da jeg fik mit sidste år.
2

Tilbage til "Generelt"