WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 6. jun 2018, 18:11

bluetof1 skrev:


Det er også ret wtf at chef og kolleger nægter sig skyldige ligesom ledelsen (jeg ved ikke om det er den omtalte chef eller om han bare er sjakbajs) benægter at noget er sket.
De har jo for pokker selv filmet mindst et af overgrebene. Hvordan pokker tror man så at man kan benægte at det er sket?
"Jamen, det var jo bare for sjov :-D " eller hvordan? Og hvordan pokker skulle det hjælpe hvis det bare var ment som en joke når det i den grad er løbet af sporet og er endt med seksuelle overgreb i den grad :stoned:


Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvor mange lærlinge der mon aldrig sagde noget til nogen. Det virker meget voldsomt, hvis det skulle være første gang de gør noget i den dur.

Håber de alle dømmes fra voldtægtsparagraffen.
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf lillebjoern » 6. jun 2018, 19:07

Miss_no_More skrev:
FormerlyKnownAs skrev:BTs nye design. Holy crap hvor er det grimt og ligner en joke. Altså virkelig. Det ser mega billigt ud og ligner noget der er fake.

https://www.bt.dk


Wow :gisp: Jeg tænkte, "hvor galt kan det være?", men det der er godt nok grimt :lol:


Og så at bruge begrebet "dødsensalvorligt problem" (på forsiden lige nu). Det er godt nok... lødig journalistik :lol:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sorenspige » 6. jun 2018, 19:46



Hvor er det klamt. Stakkels, stakkels unge fyr :(. Utroligt, at han blev i firmaet så længe.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 7. jun 2018, 07:03



Det er så fucked op den historie. Og flere ting jeg ikke forstår. Først og fremmest hvorfor gør man sådan noget? Hvordan kan man synes med sig selv at det er okay? Og.. hvorfor vender lærlingen tilbage dertil efter første gang det sker og politianmelder det ikke allerede der?
Det er hans arbejdsplads for fanden. Det er SÅ forskruet.
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 7. jun 2018, 08:10

Stitch skrev:


Det er så fucked op den historie. Og flere ting jeg ikke forstår. Først og fremmest hvorfor gør man sådan noget? Hvordan kan man synes med sig selv at det er okay? Og.. hvorfor vender lærlingen tilbage dertil efter første gang det sker og politianmelder det ikke allerede der?
Det er hans arbejdsplads for fanden. Det er SÅ forskruet.


Det er desværre normalt med overgreb som disse. Der er sikkert en del skam forbundet med det, især når man udsættes for det som mand, tænker jeg.

Jeg synes det er stort at han til sidst fik meldt det, og tænker hvor mange der aldrig når så langt.
14
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 7. jun 2018, 08:26

Sangius skrev:
Stitch skrev:


Det er så fucked op den historie. Og flere ting jeg ikke forstår. Først og fremmest hvorfor gør man sådan noget? Hvordan kan man synes med sig selv at det er okay? Og.. hvorfor vender lærlingen tilbage dertil efter første gang det sker og politianmelder det ikke allerede der?
Det er hans arbejdsplads for fanden. Det er SÅ forskruet.


Det er desværre normalt med overgreb som disse. Der er sikkert en del skam forbundet med det, især når man udsættes for det som mand, tænker jeg.

Jeg synes det er stort at han til sidst fik meldt det, og tænker hvor mange der aldrig når så langt.


Du har desværre nok ret. Godt han fik meldt det. De fortjener deres straf. Håber han får noget psykologhjælp.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jun 2018, 09:41

Sangius skrev:
Stitch skrev:


Det er så fucked op den historie. Og flere ting jeg ikke forstår. Først og fremmest hvorfor gør man sådan noget? Hvordan kan man synes med sig selv at det er okay? Og.. hvorfor vender lærlingen tilbage dertil efter første gang det sker og politianmelder det ikke allerede der?
Det er hans arbejdsplads for fanden. Det er SÅ forskruet.


Det er desværre normalt med overgreb som disse. Der er sikkert en del skam forbundet med det, især når man udsættes for det som mand, tænker jeg.

Jeg synes det er stort at han til sidst fik meldt det, og tænker hvor mange der aldrig når så langt.

At dømme på mange af de kommentarer der blev skrevet da sagen først kom frem, for måneder siden, er der i hvert fald mange der synes det er vældig sjovt og ikke noget at gøre en sag ud af. Især fordi han jo kom tilbage hver gang han havde været udsat for et overgreb, så måtte han jo kunne lide det og jeg ved ikke hvad :tie:

Det var simpelthen så usselt og ubetænksomt at læse.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 7. jun 2018, 12:14

Emnefeltet på mailen fra sportmaster: “fuldend stilen”.
Ognør mailen åbnes er overskriften: “det komplette match”.

Og så er der tilbud på børnesneakers og sports BH!?
4
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jun 2018, 12:41

FormerlyKnownAs skrev:
Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:BTs nye design. Holy crap hvor er det grimt og ligner en joke. Altså virkelig. Det ser mega billigt ud og ligner noget der er fake.

https://www.bt.dk

Jeg kan faktisk bedre lide det end det gamle :genert:

Det er stadig grimt og uoverskueligt, men umiddelbart kan jeg godt lide at der er lidt luft mellem hver clickbaitoverskrift.


:stoned: du er tosset er du

Jeg vil gerne tage det delvist tilbage!!

Da jeg tjekkede det i forbindelse med dit indlæg var det fra mobilen, men nu har jeg lige været derinde fra computeren.. Holy fuck det er grimt og meget lidt brugervenligt! :nerve:

Jeg kan stadig godt lide at der er mellemrum mellem artiklerne(i forhold til før hvor det hele var en stor pærevælling) men hvorfor skal skriftstørrelsen på overskrifterne på forsiden være så store? Det er lige før det kræver at man bruger en kikkert, men fra den ende hvor det man ser bliver småt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pyjamas » 7. jun 2018, 16:39

Denne kvinde, der ikke har voldsomt høje krav :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2018, 06:07

Beskeden om, at det åndssvage bryllup vi skal til i Norge, bliver alkoholfrit til efter middagen, når brudens familie er taget hjem.

Som om det ikke er træls nok i forvejen.
(Ja, jeg ville helst melde afbud, fordi jeg selv ville være ked af det, hvis en gæst til mit eget bryllup havde haft den indstilling til vores fest, men det er så ikke en mulighed. Så jeg smiler og lader være med at vise, hvor sur jeg er over det hele. Hurra for at være en glimrende skuespiller.)
Senest rettet af Fru Sunshine 8. jun 2018, 16:30, rettet i alt 1 gang.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Studsgaard » 8. jun 2018, 06:27

Fru Sunshine skrev:Beskeden om, at det åndssvage bryllup vi skal til i Norge, bliver alkoholfrit til efter middagen, når brudens familie er taget hjem.

Som om det ikke er træls nok i forvejen.
(Ja, jeg ville helst melde afbude, fordi jeg selv ville være ked af det, hvis en gæst til mit eget bryllup havde haft den indstilling til vores fest, men det er så ikke en mulighed. Så jeg smiler og lader være med at vise, hvor sur jeg er over det hele. Hurra for at være en glimrende skuespiller.)

Hvor lyder det underligt.
Så ikke engang vin til at skåle i?

Hvordan kan det være?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2018, 07:16

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Beskeden om, at det åndssvage bryllup vi skal til i Norge, bliver alkoholfrit til efter middagen, når brudens familie er taget hjem.

Som om det ikke er træls nok i forvejen.
(Ja, jeg ville helst melde afbude, fordi jeg selv ville være ked af det, hvis en gæst til mit eget bryllup havde haft den indstilling til vores fest, men det er så ikke en mulighed. Så jeg smiler og lader være med at vise, hvor sur jeg er over det hele. Hurra for at være en glimrende skuespiller.)

Hvor lyder det underligt.
Så ikke engang vin til at skåle i?

Hvordan kan det være?

Nope. Ikke en dråbe. Jeg gætter på, at det er fordi hendes familie er Indre Missionske. Hendes far er tidligere præst.

Glimrende parti for min svoger med sin Thors Hammer oven i hovedet og ACAB i nakken :lol:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sof » 8. jun 2018, 07:25

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Beskeden om, at det åndssvage bryllup vi skal til i Norge, bliver alkoholfrit til efter middagen, når brudens familie er taget hjem.

Som om det ikke er træls nok i forvejen.
(Ja, jeg ville helst melde afbude, fordi jeg selv ville være ked af det, hvis en gæst til mit eget bryllup havde haft den indstilling til vores fest, men det er så ikke en mulighed. Så jeg smiler og lader være med at vise, hvor sur jeg er over det hele. Hurra for at være en glimrende skuespiller.)

Hvor lyder det underligt.
Så ikke engang vin til at skåle i?

Hvordan kan det være?

Nope. Ikke en dråbe. Jeg gætter på, at det er fordi hendes familie er Indre Missionske. Hendes far er tidligere præst.

Glimrende parti for min svoger med sin Thors Hammer oven i hovedet og ACAB i nakken :lol:

Hvad hvis de beslutter sig for at det er en hyggelig begivenhed og bliver hele natten? :panik:

Jeg kender alt til besværlige svigerfamilier(selvom det her ikke er din) og begivenheder man virkelig ikke vil med til, jeg får altid så dårlig samvittighed, men føler på den anden side ikke at jeg kan sige nej tak. Det er ærgerligt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2018, 11:10

Dikus skrev:
Fru Sunshine skrev:Beskeden om, at det åndssvage bryllup vi skal til i Norge, bliver alkoholfrit til efter middagen, når brudens familie er taget hjem.

Som om det ikke er træls nok i forvejen.
(Ja, jeg ville helst melde afbude, fordi jeg selv ville være ked af det, hvis en gæst til mit eget bryllup havde haft den indstilling til vores fest, men det er så ikke en mulighed. Så jeg smiler og lader være med at vise, hvor sur jeg er over det hele. Hurra for at være en glimrende skuespiller.)


Tænker, du i virkeligheden er sur over mere og andet end manglen på alkohol :ae:

Det er jeg også. Jeg er så vred på dem, at jeg næsten ikke kan være i det.
Tænk at mine svigerforældre må forlade deres eget hjem for at få lidt ro. Det er forkasteligt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"