Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 4. jun 2018, 17:11

Delfin skrev:
Mangoness skrev:
Bøtte skrev:
Delfin skrev:
Bøtte skrev:
Delfin skrev:
Bøtte skrev:I Netto har de en kølemontre i frugt og grønt afdelingen. Sådan med med hylder i ligesom ved pålæg også videre. Når nan skal tjekke varer på øverste hylde i denne montre, træder man bare lige op på kanten af montren og sætter sine sko cirka 10 cm fra uindpakkede frugt og grøntsager. Det er sgu ikke særlig lækkert!


Jeg gør ikke sådan, men for hede hule hvor gad jeg godt, at de lod være at bygge så højt. I fakta er frysediskene så dybe, at jeg kun kan nå varerne, hvis der nok varer tilbage til, at de er stablet lidt ovenpå hinanden. De burde i det mindste anskaffe sig nogle gribetænger, hvis de diske nu ikke kan være anderledes.


Det er en af grundene til at jeg ikke handler i Fakta ret tit


Jeg glente at skrive at det var en ansat, der gjorde det.


Det bliver det bestemt ikke bedre af. De ansatte burde have fast monteret stige på ryggen, alternativt gå med Buffalo eller små stylter


Måske du synes det er okay (ellers forstår jeg ikke din ironi) men jwg synes faktisk det er ret ulækkert at man går med på hylderne hvor der ligger uindpakket mad.


Jeg forstår Delfins kommentar sådan, at de ansatte burde have en stige med sig (som de kan stå på i stedet for hylden) - eller alternativt gå rundt i buffalo sko eller små stylter, så de - igen - ikke skal stå på hylden. Hun skriver også direkte, at det bestemt ikke er bedre, at det er en ansat, som stiller sig på hylden. Så jeg tror skam, at i er meget enige i, at det er ulækkert :genert:

Billede


Du har helt ret. selvfølgelig er det da ikke ok, hverken for ansatte eller kunder.
Jeg byggede bare videre på, at der tit er for højt, eller dybt, til, at nogen kan nå noget, så det kan være fristende at gøre noget dumt. Ergo burde der findes en løsning på problemet, som kunne være buffalo osv, men det kom nok ikke så klart ud. Det gør det måske heller ikke denne gang.


Jeg forstår det fint nu, tror bare ikke lige, at jeg tænkte, at du mente det seriøst, sådan som du skrev det.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 4. jun 2018, 17:22

cola skrev:XXX for at give mig et rødt kort, et sted hvor jeg bagefter trækker den hvide hat og indrømmer min fejl... vel at mærke så er det LÆNGE siden at jeg lavede både det forkerte indlæg og der hvor jeg blev opmærksom på at jeg havde lavet en fejl.
Tror da fanden at folk ikke vil rette deres fejl når de alligevel blir sparket.

Så du havde skrevet et indlæg, hvor du senere i tråden lavede et nyt indlæg med den ændrede mening eller var det i det oprindelige indlæg du havde rettet?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tilly » 10. jun 2018, 14:46

En eller anden fucking idiot har parkeret sin firmabil halvt foran min garage så jeg ikke kan komme ud med min bil :cuss:

Har dog fået kontakt til firmaet, som prøver at få fat på den pågældende chauffør... Men hvor dum er man lige, hvis man synes man kan tillade sig at blokere andre inde?!
11
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 10. jun 2018, 14:53

cola skrev:Tux for at give mig et rødt kort, et sted hvor jeg bagefter trækker den hvide hat og indrømmer min fejl... vel at mærke så er det LÆNGE siden at jeg lavede både det forkerte indlæg og der hvor jeg blev opmærksom på at jeg havde lavet en fejl.
Tror da fanden at folk ikke vil rette deres fejl når de alligevel blir sparket.

Rødt-kort indlæg. Årh, det har jeg savnet. :D
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 12. jun 2018, 21:20

Min tidligere chef er (stadig) et førsteklasse røvhul. Snakkede med min tidligere kollega i dag, hun er elev og snart færdiguddannet. Hun fortalte, at han havde overladt den seneste Open By Night lukkevagt til hende - eneste hjælp hun havde fra kl 16 var to spritnye kollegaer, der var startet samme dag(!). Forklaring: Han ‘var kommet i tanke om’ efter midnat torsdag nat, at han skulle i sommerhus fredag formiddag med familien så han sendte en SMS til hende om at han ikke kom alligevel.
Så hun, og de to andre faste medarbejdere, skulle passe butikken på en virkelig travl dag, oplære to nye kollegaer, og så skulle hun så selv stå med ansvaret for lukkevagten på en virkelig travl aften.

Jeg blev simpelthen så gal da jeg hørte det, jeg har sgu aldrig lavet sådan et stunt som chef! Jeg ville aldrig overlade en elev en 6 timers ansvarsvagt - og så med to nye medarbejdere?!? :stoned: (Jeg ville heller ikke gøre det overfor en rutineret medarbejder og jeg vil sgu ALDRIG starte to nye medarbejdere op på en OBN fredag!) Og så det, at de først fik besked natten før ... den ene af de nye fortalte, at han var blevet bedt om at starte den dag fordi chefen skulle i sommerhus ... så chef har bare ikke gidet give sine medarbejdere den info.

Hun konfronterede ham faktisk om tirsdagen, hvor de havde vagt sammen og fortalte at hun ikke synes det var i orden, hun havde følt sig utryg ved at stå med det ansvar alene. Han havde bare kigget på hende, trukket på skuldrene og sagt at “det jo var gået fint”. Hun svarede at det var ikke det hun gav udtryk for, hun havde virkelig følt det var ubehageligt bla at have ansvaret for lukkerutinen/kasseoptælling efter så lang en dag og med to nye medarbejdere. Han var larmende ligeglad.


Og så fortæller hun mig, at han ikke kan forstå at de ikke fortæller ham hvordan de har det, for de kan jo altid komme til ham hvis der er noget ...
25
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 13. jun 2018, 16:14

YouSee har nedbrud igen, så jeg har hverken tv eller internet. Og ja, det er typisk YouSee og i sig selv upassende, men det egentligt upassende i situationen er i hvor høj grad det påvirker mig :genert: Jeg er jo åbenbart helt fortabt uden tv og net.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 13. jun 2018, 20:05

Jeg har, eller dvs min hortensia har, fået uldlus.

Og jeg vil være så upassende at sprøjte dem det bedste jeg har lært!
Har en 'ormeforbi' så kan slet ikke have det!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 13. jun 2018, 21:35

Dittemus skrev:
Pityt skrev:YouSee har nedbrud igen, så jeg har hverken tv eller internet. Og ja, det er typisk YouSee og i sig selv upassende, men det egentligt upassende i situationen er i hvor høj grad det påvirker mig :genert: Jeg er jo åbenbart helt fortabt uden tv og net.

Jeg har ikke haft internet i hele 9 dage den sidste måneds tid, pga. deres lorte signal. Før det var det ca. 2 dage pr. måned. Jeg skal stadig betale fuld pris for mit dyre abonnement og det irriterer mig sådan! Desværre er der ikke andre udbydere til min adresse, ellers havde jeg selvfølgelig skiftet.


Jeg har også yousee og de havde nogle måneder her hvor det hele fuckede op et apr gange om ugen. Jeg ringede ind for at sige at det altså var for dårligt og de skar så nogle hundrede af min regning for de måneder. Så husk endelig at klage hvis nedbrudede vare ved
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pjeps » 14. jun 2018, 02:43

Confucius skrev:
Alkaia skrev:
Confucius skrev:
Alkaia skrev:Jeg kan huske på den gamle debat, hvor Kilix samlede på røde kort. Det var faktisk lidt hyggeligt. Det kan man ikke rigtigt her på samme måde.


I fucking beg to differ!


Der gør du bare.


Det lyder hårdt uden en smiley. Jeg mente det, som var det med en smiley. Jeg forsøger bare at undgå at bruge smileys.

Jeg er ikke uenig i det hyggelige med Kilix og det. Jeg er uenig i at man ikke kan samle røde kort på denne debat. Jeg har set en bruger være nede på -9 på denne debat.


Jeg 94 røde kort :D ( og når Ice ser det her indlæg, har jeg med garanti 95 :lun: )
0
:ninja:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 03:39

Confucius skrev:
Pjeps skrev:
Confucius skrev:
Alkaia skrev:
Confucius skrev:
Alkaia skrev:Jeg kan huske på den gamle debat, hvor Kilix samlede på røde kort. Det var faktisk lidt hyggeligt. Det kan man ikke rigtigt her på samme måde.


I fucking beg to differ!


Der gør du bare.


Det lyder hårdt uden en smiley. Jeg mente det, som var det med en smiley. Jeg forsøger bare at undgå at bruge smileys.

Jeg er ikke uenig i det hyggelige med Kilix og det. Jeg er uenig i at man ikke kan samle røde kort på denne debat. Jeg har set en bruger være nede på -9 på denne debat.


Jeg 94 røde kort :D ( og når Ice ser det her indlæg, har jeg med garanti 95 :lun: )


På den gamle debat kunne man engang få nogle blå kort under visse vilkår, men jeg har glemt hvilke. (Måske hvis man selv gav kort, uden at have optjent nogle?)

Var det ikke hvis man fik et kort fra en bruger der havde fravalgt omdømme(eller hvad kortene blev kaldt dengang)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 14. jun 2018, 03:46

Dittemus skrev:
Pityt skrev:YouSee har nedbrud igen, så jeg har hverken tv eller internet. Og ja, det er typisk YouSee og i sig selv upassende, men det egentligt upassende i situationen er i hvor høj grad det påvirker mig :genert: Jeg er jo åbenbart helt fortabt uden tv og net.

Jeg har ikke haft internet i hele 9 dage den sidste måneds tid, pga. deres lorte signal. Før det var det ca. 2 dage pr. måned. Jeg skal stadig betale fuld pris for mit dyre abonnement og det irriterer mig sådan! Desværre er der ikke andre udbydere til min adresse, ellers havde jeg selvfølgelig skiftet.


Hvis man brokker sig nok, kan man godt få reduktion i prisen. Det fik vi (dengang det var TDC) fordi der simpelthen var så mange nedbrud på det.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 14. jun 2018, 03:48

Dittemus skrev:
Persnikedy skrev:
Dittemus skrev:
Pityt skrev:YouSee har nedbrud igen, så jeg har hverken tv eller internet. Og ja, det er typisk YouSee og i sig selv upassende, men det egentligt upassende i situationen er i hvor høj grad det påvirker mig :genert: Jeg er jo åbenbart helt fortabt uden tv og net.

Jeg har ikke haft internet i hele 9 dage den sidste måneds tid, pga. deres lorte signal. Før det var det ca. 2 dage pr. måned. Jeg skal stadig betale fuld pris for mit dyre abonnement og det irriterer mig sådan! Desværre er der ikke andre udbydere til min adresse, ellers havde jeg selvfølgelig skiftet.


Jeg har også yousee og de havde nogle måneder her hvor det hele fuckede op et apr gange om ugen. Jeg ringede ind for at sige at det altså var for dårligt og de skar så nogle hundrede af min regning for de måneder. Så husk endelig at klage hvis nedbrudede vare ved

Jeg ringer derind hver gang. Mit signal kommer og går og en ny router hjælper ikke på det. Der er åbenbart fejl på min adresse. Men jeg skal stadig betale fuld pris. :rulle:


Det ville jeg godt nok ikke finde mig i, så havde jeg brokket mig noget mere.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jun 2018, 06:09

Det er upassende, at man i Hjørring Sommerspils bestyrelse først godkender auditions på vinterspillet, for derefter at trække det tilbage igen. Det er også upassende, at man giver instruktøren frie tøjler til casting, for derefter at nedsætte et "skuespillerudvalg" for at undgå, at han vælger nogen, de ikke kan lide.

Det er så også lidt upassende, at han har bedt mig om at spille en ret stor rolle, og så må fortælle, at resten af udvalget nedstemte ham, så jeg får ikke engang lov til at være med.
Måske skulle han have undersøgt det lidt nærmere, inden han viftede mig om næsen med det.

(Til gengæld er det helt passende, at jeg nu er færdig med dem. Som i helt og aldeles færdig. Jeg har overvejet det før, trukket i land og gjort ved, men nu er det slut. Og egentlig er det en lettelse.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 14. jun 2018, 07:19

Faceren fra Dansk Flygtningehjælp;
"Jeg skal lige bruge dig to minutter"

Gu skal du ej! Hvis du skal have min tid og penge kan du spørge pænt og ikke beordre mig.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 14. jun 2018, 07:50

Jeg synes det er upassende, at enkelte af områdets villa-ejere smider deres haveaffald ved vores miljøstation.

Hvorfor skal vi betale for at de kan komme af med det?? Kør da på genbrugspladsen med det selv; det er gratis at komme af med.


Der har bla været efterladt 2 plæneklippere, en håndskubber og en benzin-drevet, og ingen af delene bruges af gårdmændene.

Derudover har der flere gange søndag aften ligget frisk affald fra hækkeklipning, af hække, som ikke forefindes i de afdelinger, som er tilknyttet miljøstationen.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"