Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Neverkont
Indlæg: 1888
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2943

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Neverkont » 14. jun 2018, 19:43

Falstria skrev:Min tekst lyder bare "Du skal have en god frikadelleopskrift".

Jeg bliver ikke just overfaldet, men det kan jo skyldes at de forkerte typer automatisk sorteres fra :)


Vil det sige, at man er ude i kulden hvis man ikke har en opskrift på frikadeller, men bare laver nogle knaldgo'e "deller" "på slump"? :gruble:
1
Neverkont
Indlæg: 1888
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2943

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Neverkont » 14. jun 2018, 19:52

Falstria skrev:
Neverkont skrev:
Falstria skrev:Min tekst lyder bare "Du skal have en god frikadelleopskrift".

Jeg bliver ikke just overfaldet, men det kan jo skyldes at de forkerte typer automatisk sorteres fra :)


Vil det sige, at man er ude i kulden hvis man ikke har en opskrift på frikadeller, men bare laver nogle knaldgo'e "deller" "på slump"? :gruble:


Nej men det vil jo tage nogle flere dates at fastslå om niveauet så er lige højt hver gang :D


God pointe. :D
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 15. jun 2018, 19:28

“I just want to say that I love your newest photo...it has played on my mind and made me hard.“
Jeg har det sgu stadig lidt stramt med den slags beskeder... FRA EN ANDEN MAND. FFS!
5
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 15. jun 2018, 21:34

JessicaD skrev:
klumphen skrev:“I just want to say that I love your newest photo...it has played on my mind and made me hard.“
Jeg har det sgu stadig lidt stramt med den slags beskeder... FRA EN ANDEN MAND. FFS!


Men man skal jo være glad for, at sex er så let tilgængeligt, og man ikke selv skal være opsøgende. Eller det er ihvertfald det, som visse typer siger til os kvinder. :lol:

Bevares, interesse er for det meste velkommen - guderne skal vide at jeg ikke svømmer i det.
Men det er altså mest velkommen, når det kommer fra den målgruppe man selv skyder efter :D
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ghattner » 17. jun 2018, 07:04

Kvinder på Tinder med et eller flere billeder hvor der er en mand på de er i tæt kontakt med. Det kan selvfølgelig være en BFF eller bror, men så længe de ikke skriver det, så virker det lidt skummet
9
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 17. jun 2018, 07:15

Mænd, der ikke rigtig kan fastholde interessen i en samtale på Tinder, men alligevel vender tilbage igen og igen med lange pauser (som i uger/måneder) i mellem... Kan de ikke regne ud, at det ikke føles specielt smigrende i den anden ende, men snarere som om man er 3., 4., 5.-valget...
10
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Thestral » 18. jun 2018, 04:55

Ghattner skrev:Kvinder på Tinder med et eller flere billeder hvor der er en mand på de er i tæt kontakt med. Det kan selvfølgelig være en BFF eller bror, men så længe de ikke skriver det, så virker det lidt skummet


Dette gæler mænd ligeså. Det er så tosset imo :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 10. jul 2018, 16:08

Måske har vi været omkring det før, men hvad betyder det mon, når en mand efterspørger en “feminin kvinde”? Er de fleste kvinder ikke feminine? Det forvirrer mig, når man vælger at fremhæve det på den måde (især når det ikke fremgår, hvad han finder feminint).
2
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 10. jul 2018, 16:17

Lys skrev:Måske har vi været omkring det før, men hvad betyder det mon, når en mand efterspørger en “feminin kvinde”? Er de fleste kvinder ikke feminine? Det forvirrer mig, når man vælger at fremhæve det på den måde (især når det ikke fremgår, hvad han finder feminint).

En kvinde der klær sig som en mand blir ofte kaldet en tomboy, hvor det en mand der søger en feminin kvinde søger oftest er en der bruger make up, dullet op og helst altså går på tæer (læs: højhælede sko)
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 10. jul 2018, 16:23

cola skrev:
Lys skrev:Måske har vi været omkring det før, men hvad betyder det mon, når en mand efterspørger en “feminin kvinde”? Er de fleste kvinder ikke feminine? Det forvirrer mig, når man vælger at fremhæve det på den måde (især når det ikke fremgår, hvad han finder feminint).

En kvinde der klær sig som en mand blir ofte kaldet en tomboy, hvor det en mand der søger en feminin kvinde søger oftest er en der bruger make up, dullet op og helst altså går på tæer (læs: højhælede sko)


Ja, så langt er jeg med. Men der findes vel også mellemveje mellem de to yderpunkter, du stiller op?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Planten » 10. jul 2018, 16:29

Lys skrev:
cola skrev:
Lys skrev:Måske har vi været omkring det før, men hvad betyder det mon, når en mand efterspørger en “feminin kvinde”? Er de fleste kvinder ikke feminine? Det forvirrer mig, når man vælger at fremhæve det på den måde (især når det ikke fremgår, hvad han finder feminint).

En kvinde der klær sig som en mand blir ofte kaldet en tomboy, hvor det en mand der søger en feminin kvinde søger oftest er en der bruger make up, dullet op og helst altså går på tæer (læs: højhælede sko)


Ja, så langt er jeg med. Men der findes vel også mellemveje mellem de to yderpunkter, du stiller op?

Det tænker jeg også, men noget siger mig, at de mænd, der søger feminine kvinder, søger kvinder, der går i høje hæle og pencil skirt hver dag. Og måske skal hjælpes med at løfte tunge ting :D
3
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 10. jul 2018, 16:50

Planten skrev:
Lys skrev:
cola skrev:
Lys skrev:Måske har vi været omkring det før, men hvad betyder det mon, når en mand efterspørger en “feminin kvinde”? Er de fleste kvinder ikke feminine? Det forvirrer mig, når man vælger at fremhæve det på den måde (især når det ikke fremgår, hvad han finder feminint).

En kvinde der klær sig som en mand blir ofte kaldet en tomboy, hvor det en mand der søger en feminin kvinde søger oftest er en der bruger make up, dullet op og helst altså går på tæer (læs: højhælede sko)


Ja, så langt er jeg med. Men der findes vel også mellemveje mellem de to yderpunkter, du stiller op?

Det tænker jeg også, men noget siger mig, at de mænd, der søger feminine kvinder, søger kvinder, der går i høje hæle og pencil skirt hver dag. Og måske skal hjælpes med at løfte tunge ting :D


Det er sikkert sådan noget, men jeg tænker også, at man vel skal have langt hår og røde negle? Og altid drikke øl af glas?

Ej, jeg synes bare det er omtrent lige så subjektivt (og dermed tomt) et kriterium, som hvis man skriver “smuk kvinde”. Det afhænger jo ret meget af øjnene, der ser. Og der er jo heldigvis billeder på de der datingapps.

Måske skyldes min undren også, at - selvom jeg egentlig tror, at mange ville betragte mig som feminin - stejler ved den slags “krav”, fordi jeg ikke gider blive valgt fra som “ufeminin”, “usmuk” etc. hvis vi nu ikke matcher.
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Planten » 10. jul 2018, 17:02

Lys skrev:Det er sikkert sådan noget, men jeg tænker også, at man vel skal have langt hår og røde negle? Og altid drikke øl af glas?

Ej, jeg synes bare det er omtrent lige så subjektivt (og dermed tomt) et kriterium, som hvis man skriver “smuk kvinde”. Det afhænger jo ret meget af øjnene, der ser. Og der er jo heldigvis billeder på de der datingapps.

Måske skyldes min undren også, at - selvom jeg egentlig tror, at mange ville betragte mig som feminin - stejler ved den slags “krav”, fordi jeg ikke gider blive valgt fra som “ufeminin”, “usmuk” etc. hvis vi nu ikke matcher.

Jamen, jeg er overhovedet ikke uenig. Men en, der er så lidt gennemtænkt, går efter steroptyper.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 10. jul 2018, 17:24

Lys skrev:
Det er sikkert sådan noget, men jeg tænker også, at man vel skal have langt hår og røde negle? Og altid drikke øl af glas?

Ej, jeg synes bare det er omtrent lige så subjektivt (og dermed tomt) et kriterium, som hvis man skriver “smuk kvinde”. Det afhænger jo ret meget af øjnene, der ser. Og der er jo heldigvis billeder på de der datingapps.

Måske skyldes min undren også, at - selvom jeg egentlig tror, at mange ville betragte mig som feminin - stejler ved den slags “krav”, fordi jeg ikke gider blive valgt fra som “ufeminin”, “usmuk” etc. hvis vi nu ikke matcher.

Alle kvinder med kort hår er tomboy, i en mands, der ber om en femenin kvinde, øjne... når jeg taler den sætning, ville mit s være helt henne til sidst... har jeg lavet sætningen rigtig ?
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 10. jul 2018, 17:26

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
cola skrev:
Lys skrev:......*test af multiquote af debattører*

Det er sikkert sådan noget, men jeg tænker også, at man vel skal have langt hår og røde negle? Og altid drikke øl af glas?

Ej, jeg synes bare det er omtrent lige så subjektivt (og dermed tomt) et kriterium, som hvis man skriver “smuk kvinde”. Det afhænger jo ret meget af øjnene, der ser. Og der er jo heldigvis billeder på de der datingapps.

Måske skyldes min undren også, at - selvom jeg egentlig tror, at mange ville betragte mig som feminin - stejler ved den slags “krav”, fordi jeg ikke gider blive valgt fra som “ufeminin”, “usmuk” etc. hvis vi nu ikke matcher.

Øl er maskulint! Feminine drikker rosé, champagne eller cocktails, hvis de er avancerede .... det kan dog også blive for meget for nogen. :gruble:
Hold snutterne fra mine øl :panik:
:devil2:
3
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forhold og sex"